Gå til innhold

Det er tydeligvis ikke bare kvinnfolk som er dramaqueens!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I natt våknet jeg til en sms fra han jeg dater, om at han savnet meg. Jeg sov, så jeg svarte ikke. Så fikk jeg en til, der det sto at han skulle ikke plage meg. Så en til, der han skreiv "den tonen ja.." og da våknet jeg og svarte "godnatt, vi snakkes imorgen :)" Så fikk jeg bare ":(" tilbake. Vi er snart 30..

Så idag tidlig fikk jeg en sms der han skreiv unnskyld for nattens mld, og at han hadde fått for mye alkohol. Jeg skreiv at det var helt greit, og at han fikk kose seg idag. Så fikk jeg en sms der han skreiv han var lei av dårlig stemning, og at han visste ikke om han kunne møte meg neste uke når vi har planer. Så skreiv jeg "alt er jo fint nå? Jeg er ikke sur:)" Så skreiv han tilbake at han synes ikke det gikk fint nå, og at stemningen var heller dårlig. Vi har hatt det såå bra sammen den siste uka, uka før det diskuterte vi litt pga noe han gjorde, men utenom det, har alt vært flott. Fikk en sms igår før han begynte drikke om at han gledet seg så mye til å treffe meg, og nå så var han viss ikke sikker lenger.

Så sendte jeg en sms der jeg skreiv at jeg gidder ikke mase på ham, og at dersom han ikke vil møtes,så er det greit, men noe trygling får han ikke fra meg. Han har vinglet sånn før, og jeg har mast på ham, og det orker jeg ikke lenger. Jeg er ikke kald, men helt ærlig begynner jeg å bli lei denne dramaqueenoppførselen hans.

Senere fikk jeg en sms der han skreiv at jeg var velkommen imorgen, og at han gledet seg så mye for han hadde savnet meg veldig.

Hva F.... er dette her?! Og hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo ut som en litt ustabil fyr. Ville nok dumpa han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjosa

Har vært sammen med en sånn fyr. Veldig slitsomt. Aldri mer for min del. Var sånn i perioder, så lurer på om han var bipolar eller noe. Veldig opp og ned..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, lo litt når du sa at han var 30 år gammel - for slik var exen min når han var 14/15 år gammel :sjenert: Tror ikke jeg hadde giddet å vært sammen med en mann som tror humøret avhenger av hvordan "tone" man har på sms. Enda mindre liker jeg å få meldinger om natta, siden jeg ofte svarer i søvne og ikke husker noe av det dagen etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av telefonen på natta, da!

Det hadde jo blitt styr uansett, det var ikke nattmeldingene som var problemet her. ts sier jo han var sur om morgenen også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, hva er det med han her,da? bipolar? eller er han bare ikke interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Hva F.... er dette her?! Og hva gjør jeg?

Virker som han er usikker og trenger bekreftelser. Du får vurdere om du vil ha en som hele tiden trenger bekreftelser fra din side om at ting er bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M0ntriark

Åh "han der" har jeg og vært med. Gud så slitsomt å forhold seg til!

Han var normal i starten og ble verre og verre ettersom vi ble bedre kjent.

Jeg gikk til slutt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det blir værre eller bedre jo mer vi blir kjent?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært borti en slik fyr selv...jeg stikker så fort jeg kan da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vært borti en slik fyr selv...jeg stikker så fort jeg kan da!

Er ikke ts, men hvordan utviklet det seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ts, men hvordan utviklet det seg?

vis jeg ikke svarte på meld med engang ble det:

vil du ikke snakke med meg mer? vil du ikke møte meg? hvorfor svarer du ikke?

svarte jeg ikke på tlf ble det: hvem er du med? hvorfor svarer du ikke? LEVER DU?? hadde gjerne opptil 30 ubesvarte anrop på 1 time!!!

han ble veldig overivrig tidlig før vi i det hele tatt hadde holdt på så veldig lenge.jeg kom til å bli en perfekt mor,perfekt kone for han.

han var veldig "needy" trengte konstant bekreftelse på at han var en snill fyr,morsom,og at jeg ville være med han.han var dramatisk på små ting,alt var liv eller død.

for meg ble dette ALT for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vis jeg ikke svarte på meld med engang ble det:

vil du ikke snakke med meg mer? vil du ikke møte meg? hvorfor svarer du ikke?

svarte jeg ikke på tlf ble det: hvem er du med? hvorfor svarer du ikke? LEVER DU?? hadde gjerne opptil 30 ubesvarte anrop på 1 time!!!

han ble veldig overivrig tidlig før vi i det hele tatt hadde holdt på så veldig lenge.jeg kom til å bli en perfekt mor,perfekt kone for han.

han var veldig "needy" trengte konstant bekreftelse på at han var en snill fyr,morsom,og at jeg ville være med han.han var dramatisk på små ting,alt var liv eller død.

for meg ble dette ALT for mye...

Flott! Nå vet du i alle fall hvordan vi menn har det og hva vi menn må stå ut med måned etter måned, år etter år.

Noen få mannfolk er så ødelagt av feminismen at de går rundt og har mansen hele tiden. Det var bedre før, når kvinner visste hva deres oppgave var i samfunnet og mannen kjente sin plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva du skal gjøre? etter nattens hendelse har du fått et tips om hvordan forholdet blir med denne mannen, og slik blir det! går rundt med disse følelsene sine og syns synd i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Flott! Nå vet du i alle fall hvordan vi menn har det og hva vi menn må stå ut med måned etter måned, år etter år.

Noen få mannfolk er så ødelagt av feminismen at de går rundt og har mansen hele tiden. Det var bedre før, når kvinner visste hva deres oppgave var i samfunnet og mannen kjente sin plass.

Wow.. til og med dette er den o store sammensvergelsen av onde kvinners skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Nå vet du i alle fall hvordan vi menn har det og hva vi menn må stå ut med måned etter måned, år etter år.

tror du virkelig alle damer er sånn? trist...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...