AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #2661 Del Skrevet 7. oktober 2017 Den DNB-(tror jeg) reklamen om å spare i BSU start. Det sitter fire gutter i samme antrekk i ulike aldre i sofaen. Alle guttene er søte, utenom han eldste, han irriterer meg. For det første klarer han ikke å si kj-lyden. For det andre er han alt for gammel til å ha sånn ungdomsspråk. Det er barn på ungdomsskolen som snakker sånn, ikke folk i 20-årene. Ellers holder jeg også på å klikke på databøtte-reklamene, og særlig den med kvinnelige "hovedrolle". Hun virker hysterisk og tilgjort. Litt OT, men en reklame jeg faktisk liker er den der fææææsk! Syns den er veldig rar og søt. Anonymkode: 50ee6...7df 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. oktober 2017 #2662 Del Skrevet 7. oktober 2017 2 timer siden, Kelsi skrev: Den nye Smash-reklamen! Så den på kino første gang i går. Utrolig dårlig stemning i salen. Og nå kom den jammen rett før The Voice også, det er jo barn som ser på. Ser at flere har skrevet om den reklamen over her også, men det kan virkelig ikke nevnes nok ganger - dette er den teiteste reklamen jeg har sett på lenge. Utrolig at Nidar kan stå bak noe slikt. Seriøst? Hver eneste gang jeg er på kino så begynner publikummet alltid å le av reklamene uansett hvor dårlige de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2017 #2663 Del Skrevet 8. oktober 2017 På 4.10.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev: Pokkers Joar som skal få så mye mer av databøtta enn alle andre. Anonymkode: 26e80...9b8 Joar hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. oktober 2017 #2664 Del Skrevet 9. oktober 2017 Den Vortarol Forte reklamen med han gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2665 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det er så veldig mange irriterende reklamer. Akkurat nå irriterer Gartner sin eplereklame meg. Nei, alle liker ikke eplekake, faktisk kjenner jeg veldig mange som ikke gjør det! Anonymkode: 312c6...1e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. oktober 2017 #2666 Del Skrevet 10. oktober 2017 Den ostepop reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 10. oktober 2017 #2667 Del Skrevet 10. oktober 2017 På 7.10.2017 den 13.39, Blair Waldorf skrev: Hurtigruta Carglass med Northug. Ja, den er bare så KLEIN 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. oktober 2017 #2668 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, Blair Waldorf skrev: Den ostepop reklamen Grrr, det ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2669 Del Skrevet 10. oktober 2017 Den reklamen for ett eller annet rengjøringsmiddel for baderom. En liten gutt leker rundt med en liten lekebil nærmest oppi toalettet. Så kommer et kvinnfolk som spiser av ett eple,legger fra seg det halvspiste eplet på kanten av dassen, før hun kjemmer seg på håret eller hva det nå var - og så plukker hun med seg eplet, og knasker videre på dette... Budskapet skal liksom være at akkurat dette rengjøringsmidlet viss nok skal kverke absolutt alt mulig av bakterier. Men heile reklamen ser jo bare helt latterlig ut. Det er vel ingen som legger fra seg mat eller drikke på doen uansett? Anonymkode: 456fa...938 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2670 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Den reklamen for ett eller annet rengjøringsmiddel for baderom. En liten gutt leker rundt med en liten lekebil nærmest oppi toalettet. Så kommer et kvinnfolk som spiser av ett eple,legger fra seg det halvspiste eplet på kanten av dassen, før hun kjemmer seg på håret eller hva det nå var - og så plukker hun med seg eplet, og knasker videre på dette... Budskapet skal liksom være at akkurat dette rengjøringsmidlet viss nok skal kverke absolutt alt mulig av bakterier. Men heile reklamen ser jo bare helt latterlig ut. Det er vel ingen som legger fra seg mat eller drikke på doen uansett? Anonymkode: 456fa...938 Æsj, nei, den er skikkelig ekkel Anonymkode: 26e80...9b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2671 Del Skrevet 11. oktober 2017 IKEA-reklamen !!! Å fyyyy felan, som jeg hater den mannsstemmen som snakker på engelsk, stemmen høres helt åndssvak ut.. Kan ikke beskrives, som om han halvveis hvisker, har satt noe i halsen, er dritings og gråter, på én gang!! Anonymkode: 0c673...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 11. oktober 2017 #2672 Del Skrevet 11. oktober 2017 4G mannen til Telenor - at det går ann å skape en figur som både er kvinnehater, pedofil OG tilbakestående i en og samme person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. oktober 2017 #2673 Del Skrevet 11. oktober 2017 3 minutter siden, Antoinette skrev: 4G mannen til Telenor - at det går ann å skape en figur som både er kvinnehater, pedofil OG tilbakestående i en og samme person. Pedofil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2674 Del Skrevet 11. oktober 2017 Gleder meg til jeg får tatt opp Bridget Jones på nytt når julen kommer. På det ene opptaket mitt kommer den smørfingrereklamen i hver eneste pause. Jeg tror jeg aldri har sett en så irriterende reklame. Ja, med unntak av kvarg da. Anonymkode: 0d998...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 11. oktober 2017 #2675 Del Skrevet 11. oktober 2017 6 minutter siden, Winza skrev: Pedofil? I en av de første reklamene han dukket opp i la han an på en liten jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2676 Del Skrevet 11. oktober 2017 På 24.9.2017 den 20.32, AnonymBruker skrev: Den reklamen hvor de skal velge kjæledyr, de må velge mellom gekko og leopard, men på reklamen viser de en gepard. Irritererer meg veldig at de har feil dyr der, ser ingen gjennom reklamene og hvordan kan INGEN ha fått med seg at de har video av en gepard når de skulle ha en leopard?? Anonymkode: a5a0f...087 De sier jo Geopard. Poenget er at det er på samme bokstav. Akkurat som at de må velge mellom frimerker og fribryting. Anonymkode: 7d399...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 11. oktober 2017 #2677 Del Skrevet 11. oktober 2017 4 timer siden, Antoinette skrev: I en av de første reklamene han dukket opp i la han an på en liten jente. Hvordan er han kvinnehater? Trodde han var ganske interessert i å få dame jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 11. oktober 2017 #2678 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) På 7.10.2017 den 13.49, AnonymBruker skrev: Den DNB-(tror jeg) reklamen om å spare i BSU start. Det sitter fire gutter i samme antrekk i ulike aldre i sofaen. Alle guttene er søte, utenom han eldste, han irriterer meg. For det første klarer han ikke å si kj-lyden. For det andre er han alt for gammel til å ha sånn ungdomsspråk. Det er barn på ungdomsskolen som snakker sånn, ikke folk i 20-årene. Ellers holder jeg også på å klikke på databøtte-reklamene, og særlig den med kvinnelige "hovedrolle". Hun virker hysterisk og tilgjort. Litt OT, men en reklame jeg faktisk liker er den der fææææsk! Syns den er veldig rar og søt. Anonymkode: 50ee6...7df Det med kj-lyden er en endring i språket som er kommet for å bli Endret 11. oktober 2017 av BeautyBox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 11. oktober 2017 #2679 Del Skrevet 11. oktober 2017 Akkurat nå, BeautyBox skrev: Hvordan er han kvinnehater? Trodde han var ganske interessert i å få dame jeg I reklamen med de hestene føyser han av en kvinne FORDI hun er kvinne og dermed (i hans øyne) ikke har peiling på mobil. Han skal jo være eksperten. Gjennomført rasshøl. Ækte FireGE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 11. oktober 2017 #2680 Del Skrevet 11. oktober 2017 Stort sett alle bråkete reklamer irriterer meg særlig sånne reklamer fra elektrokjeder, Coop obs, Shpock osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå