Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hele rekka av 4G reklamer fra Telenor, med trønderen og den veslevoksne guttungen.  

"Så det er derfor jeg ikke har fått meg dame!"

Endret av Kelsi
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele rekka av 4G reklamer fra Telenor, med trønderen og den veslevoksne guttungen.  

"Så det er derfor jeg ikke har fått meg dame!"

"Arne! Arne!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele rekka av 4G reklamer fra Telenor, med trønderen og den veslevoksne guttungen.  

"Så det er derfor jeg ikke har fått meg dame!"

Synes de er kjempemorsomme, jeg. :ler:

Anonymkode: ac7bb...c33

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater den xxl-reklamen som går på eurosport hele tiden med den dama på flyplassen og alle idrettsgutta som prøver å imponere henne. Så møter hun dama si og de kysser og gutta står der med skjegget i postkassa. Jeg er så leeeeeei! Den vises hele tiden jo! Musikken i den er også grusomt plagsom. Får den på hjernen hele tiden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av reklamene basert på Flåklypa jeg..  

Før var det en morsom familiefilm. Nå er det blitt en pengemaskin. Rett og slett for dumt! 

 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

En av Telenors reklamer for 4G kan gi inntrykk av at gammeldags kart og kompass er avleggs fordi Telenor har så god dekning, og at man klarer seg med Telenor på mobilen. Litt farlig, om dekningen likevel skulle utebli, eller batteriet dør i en vanskelig situasjon:

https://www.youtube.com/watch?v=85oaeKeTGCk

Endret av Skywalker
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.12.2015 at 20.28, daemonia skrev:

Vil du værra med bort i hytta mi å sjå på 4G'en min? :bond: 

 

Og nå har sjarmøren fått navn. Håper det ikke finnes noen stakkar der ute som heter Arnfinn Baksletten :sprettoy: Helt seriøst, for min del forsterker Telenor med de reklamene at alle kundene deres er bygdetullinger som knapt vet at telefonen er oppfunnet. Hvem ellers velger Telenors dyre abonnementer i dag? Ser for meg at Arnfinn Baksletten snart oppdager nettbank.

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og nå har sjarmøren fått navn. Håper det ikke finnes noen stakkar der ute som heter Arnfinn Baksletten :sprettoy: Helt seriøst, for min del forsterker Telenor med de reklamene at alle kundene deres er bygdetullinger som knapt vet at telefonen er oppfunnet. Hvem ellers velger Telenors dyre abonnementer i dag? Ser for meg at Arnfinn Baksletten snart oppdager nettbank.

Anonymkode: 0b5f8...08c

https://plus.google.com/102585460702882551411/about

Anonymkode: 38637...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og nå har sjarmøren fått navn. Håper det ikke finnes noen stakkar der ute som heter Arnfinn Baksletten :sprettoy: Helt seriøst, for min del forsterker Telenor med de reklamene at alle kundene deres er bygdetullinger som knapt vet at telefonen er oppfunnet. Hvem ellers velger Telenors dyre abonnementer i dag? Ser for meg at Arnfinn Baksletten snart oppdager nettbank.

Anonymkode: 0b5f8...08c

Nå skal jeg en kjapp tur ut på et sidespor, og etter det holder vi oss til tråden igjen :P 

Jeg valgte Telenors helt OK prisede abonnement ;)

Her funker ikke NetCom nettet. Så da var det Telenor som måtte velges. I forhold til andre som bruker deres nett så var det mer å hente i deres pakker i form av mobildata, lagringsplass i Min Sky, osv. 
Super service har de også. Og det er lettere å få kjøpt en mobil med 1 års bindingstid hos dem enn hos de små underaktørene. 
Men for de som har god dekning uavhengig av operatør så er det sikkert noe å spare :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gal av de ropende reklamene til blant annet jysk, Elkjøp og Expert. De skriker jo i reklamene, og lyden justeres opp på disse kontra andre reklamer/det man ser på på TV. Må sette TVen på lydløs hver gang de kommer. :bond: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og nå har sjarmøren fått navn. Håper det ikke finnes noen stakkar der ute som heter Arnfinn Baksletten :sprettoy: Helt seriøst, for min del forsterker Telenor med de reklamene at alle kundene deres er bygdetullinger som knapt vet at telefonen er oppfunnet. Hvem ellers velger Telenors dyre abonnementer i dag? Ser for meg at Arnfinn Baksletten snart oppdager nettbank.

Anonymkode: 0b5f8...08c

Fy, han er så irriterende når han avbryter leirlederen i reklamen

- Det er ikke alle som har dekning i skogen
- Jo! Æ har dekning, 4g, prikk, bla bla og blaaaa

Men de betyr da ikke at det gjelder for alle selv om du har det din forbanna knøøøøl :scorpis:

 

Endret av Hjarte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hjarte skrev:

Fy, han er så irriterende når han avbryter leirlederen i reklamen

- Det er ikke alle som har dekning i skogen
- Jo! Æ har dekning, 4g, prikk, bla bla og blaaaa

Men de betyr da ikke at det gjelder for alle selv om du har det din forbanna knøøøøl :scorpis:

 

Det er bare skuespill...

Anonymkode: 38637...81a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare skuespill...

Anonymkode: 38637...81a

Sier du det altså, det trodde jeg virkelig ikke :eeeh: 

:ironi:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hjarte skrev:

Sier du det altså, det trodde jeg virkelig ikke :eeeh: 

:ironi:

Bare virker som at du lever deg litt for mye i reklamene :) 

Anonymkode: 38637...81a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle....  *Mute!*

Anonymkode: 81425...ab3

?

Anonymkode: 38637...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...