Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den nye 4G reklamen :klaske:

 

Jupp, det har faktisk kommet en ny en allerede...

 

Den med de "rivaliserende" nabobygdene? 

Herregud for et teit konsept de er i gang med! :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Mobilselskapene skal først ha sitt"..

 

Nye reklamene til One Call. Fytti helvete, så irriterende.

Endret av Example
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioreklame- "har du husket å skru av kaffetrakteren?"

Jeg har jo det, men når jeg blir "spurt" må jeg tenke meg om, blir usikker og begynner å lure på om det er forsvarlig å dra å jobbe i 8 timer mens leiligheten kanskje brenner ned.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Champions League-reklamene skjønner jeg nesten ikke, de tre mannfolka er ikke morsomme, bare helt fjerne. Jeg har begynt å se litt for meg at neste steg i reklamefilmserien er at de zoomer ut og avslører at de har filmet fra lukket avdeling, og at meningen er å vise at også de med begrenset mentalkapasitet eller sinnsykdommer kan kose seg med fotball.

 

Ellers: Radioreklamen for Peugeot, han som høres helt dritings ut og synger "Har du en treeee meter lang STANG?!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flere reklamer for mobiltelefonselskaper jeg synes er fryktelig irriterende.Skrur ned lyden på tv når de kommer.Særlig Djuice og Netcom,med alt maset om 4G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nyeste reklamene til OneCall! 

 

Mamma? kan jeg få de nye Ronaldo fotballskoene? 
Nei jeg tror det er bedre at mobilselskapet vårt får de pengene jeg. De må jo også få noe! 

 

Skal vi kjøpe oss en ny grill? 
Men hva med mobilselskapet da? Skal ikke de få noen ting da? 

 

Vi skulle ikke reist på ferie etter denne dårlige sommern da? 
Nei, mobilselskapene må jo få litt de også. Skru opp varmelampa di du! 

 

Ikke bare er disse reklamene idiotiske, men det er så sykt irriterende at det er samme personene som er med i hver av disse. I ene øyeblikket vil hun reise på ferie og bruke penger på det, men å kjøpe fotballsko til sønnen eller ny grill det er ikke mulig! 
Og han mannen da... Nei, bruk mer strøm med terrassevarmeren heller, fordi sydenferie trenger vi ikke. Men grill derimot i den andre reklamen... 

 

Damn så irriterende! :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

One call! Og den reklamen med den jævla drittungen som sier hvorfor det, hvorfor det, hvorfor det hele tiden. Jeg blir gal!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berit Nordstrand smør-reklamen. Akdri hørt noen snakke så effin irriterende og merkelig noengang. Spyr hver gang reklamen kommer på. Håper virkelig ikke hun snakker sånn på ordentlig, for omgivelsene hennes sin del

Anonymous poster hash: 030b5...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

One call! Og den reklamen med den jævla drittungen som sier hvorfor det, hvorfor det, hvorfor det hele tiden. Jeg blir gal!

 

Herregud...det må da gå an å si hva du ikke liker på en annen måte!

Anonymous poster hash: ada16...384

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...det må da gå an å si hva du ikke liker på en annen måte! Anonymous poster hash: ada16...384

Jeg skriver akkurat hva jeg vil. Og jeg syns den masete ungen er en jævla drittunge i den reklamen. Jeg liker ikke unger. Har du problemer med det? Hææææææ? :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Comedy Central is coming to Norway!!!1!"

:bond:

 

Åhr, helt enig! 

Jeg blir så sur av å bli avbrutt, og den reklamen der fikk meg til å innse at jeg blir sur av avbrytelser uansett hvem som blir avbrutt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...