Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

VG har kommet med ny grusom reklame. 

Folk som sitter rundt et bord og snakker om nyheter også plutselig knuses det tallerkner og alle roper Opa. 

Jeez

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han med barten som er redd for økende rente eller noe sånt.. 

Anonymkode: 40c75...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages over reklame for Postkode-lotteriet. 

I et land med mye spillegalskap, så mener jeg at Lotteritilsynet bør stoppe reklamer for spillkjeder. Det gjør de jo også, særlig mot utenlandske spillselskap, men Postkode-lotteriet har visst falt utenom dette. Så at de får reklamere i beste sendetid med store premier og gledesrus blant vinnere er rimelig drøyt. 

Postkode-lotteriet er det samme som Norsk Tippings Nabolaget. Norsk Tipping har monopol på spill og gambling, så det er rart at Postkode-lotteriet egentlig får lov til å eksistere.

Men i bunn og grunn mener jeg at ALL spillreklame burde vært forbudt! På samme måte som det er ulovlig å reklamere for alkohol. Norsk Tipping skulle heller aldri fått lov til å reklamere om sine spilltjenester på tv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano reklamene med de irriterende ungene 

Anonymkode: 90a9d...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har det kommet ny Kiwi-dame med ØstfoLd-L. HjeLp, som om det ikke var ille nok fra før! 

Anonymkode: 0b5f8...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var matbutikkens grillreklamer i gang, og vi er ikke i mai en gang. De kommer til å rulle og gå fram til skolestart og vel så det, for annet enn grillmat selger visst ikke butikkene nå. Skulle ikke tro det norske folk gjorde annet enn å grille kjøtt i minst fire måneder. Drittlei allerede!

Anonymkode: 87b12...06a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så var matbutikkens grillreklamer i gang, og vi er ikke i mai en gang. De kommer til å rulle og gå fram til skolestart og vel så det, for annet enn grillmat selger visst ikke butikkene nå. Skulle ikke tro det norske folk gjorde annet enn å grille kjøtt i minst fire måneder. Drittlei allerede!

Anonymkode: 87b12...06a

Ja, første grilldag er offisielt 12. mai, så de kunne da vente. :ironi:

Her i byen er det ventet godt vær resten av uken, pluss at det er fridag i morgen, og da vil vel noen grille litt. Da må man kjøpe i dag, siden butikkene er stengt i morgen (eller man kan kjøpe dyrt i søndagsåpne butikker)

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Squeeze day' fra Finn. Den er direkte pinlig. 

Anonymkode: 075f7...faa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extra reklamen med han som er i grillmodus,han ramser opp alle slags pølser og gud vet hva.Mannen går jo igjen i alle slags reklamer for Extra!  Værsågod bli gal!🤪

Anonymkode: 7fe44...243

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker ta. Jeg kan ikke lenger høre idyllisk musikk uten å vente på at den skal bli avbrutt av noen som kaster opp eller urinerer på teppet. 🤮🐕

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Iskremreklamen med en godt voksen mann som prøver å være "kul", og spør noen guttunger om den er "Sykt nice". Grøss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ungen som har b*sja. Noe vi må få beskjed om 100 ganger om dagen. Jeg vil ikke ha verken avføring, urin eller oppkast i min tv-rute. Hvorfor synes så mange dette er en god ide? 

Anonymkode: 0b5f8...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop xtra gubbene.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vask ræva, vask ræva :kjempesinna:

Anonymkode: 40891...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel fastslå at Lanoungene ikke ble mer sjarmerende som store 😅

Anonymkode: 0b5f8...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bil reklamen med hun jenta i baksetet som babler «blablablabla» og han gutten foran snur seg🙄🙄🤯 En bil med seter som kan snus.🤮

Anonymkode: 0f106...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Squeezed day, Finn Reise, er den jævligste reklamen som er laget noensinne. På absolutt alle tenkelige måter. Den skal sikker være morsom. men den er så langt fra min form for humor det er mulig å komme. 

Anonymkode: 87b12...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...