AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #3861 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 14.29): Hva er det med Aker og Chuck Norris? Jeg skjønner at Aker skal forsøke å takle utfordringene med klimaendringer, men hva er det de forsøker å si med å bruke en erkekonservativ og tidligere klimafornekter i en slik reklame? Spiller de på humor? Jeg synes ikke reklamefilmen er morsom. Den er utrolig teit! Anonymkode: 075f7...faa SÅ enig! Det verste er at dette regelrett oser av at de har brukt enormt mye penger på å lage en reklame som skal vinne masse priser og gå viralt og få oppmerksomhet langt utenfor landet, spesielt i USA. Og så er den i min mening platt og dårlig og erkekonservativ når de prøver å formidle det motsatte. De spiller på humor ja, og humoren er jo at Chuck Norris er et ganske kjent som meme/vits, som går ut på at han er verdens sterkeste og tøffeste mann, sånn "når en slange biter Chuck Norris så er det slangen som dør" osv. Den typen. Mange morsomme, selv om jeg ikke kom på den. Men det må da være sånn TI år siden de var i vinden. Minst. Dette er gamle rike hvite menn som skal lage "kule" reklamer... Kanskje det treffer andre gamle rike hvite menn. Anonymkode: 4eec9...a0c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. september 2021 #3862 Del Skrevet 22. september 2021 Alle reklamer for spillselskap og postkodelotteriet, de får det til å høres ut som om det er enkelt å vinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3863 Del Skrevet 23. september 2021 Er så lei av reklamen for Extra, den der de to gubbene forsøker å utkonkurrere hverandre i å gjøre det billig. Det blir bare for krampaktig, og irriterende. "Hva skal vi ha til middag i dag? Jo, billigmiddag!" Huff... Anonymkode: 04cb3...95a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 23. september 2021 #3864 Del Skrevet 23. september 2021 Reklamen har nesten alltid vært tiden for toalettbesøk. Enkelte bedrifter skjønner ikke forskjellen mellom reklame og trakassering. Tror aldri jeg har sett en reklame og tenkt, løp og kjøp! Men ofte handler det ikke om dette, men om å holde en slags bevissthet om merket ved like. Da gjelder det å skape et godt inntrykk over tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3865 Del Skrevet 23. september 2021 18 hours ago, Michaelhe said: Reklamen har nesten alltid vært tiden for toalettbesøk. Enkelte bedrifter skjønner ikke forskjellen mellom reklame og trakassering. Tror aldri jeg har sett en reklame og tenkt, løp og kjøp! Men ofte handler det ikke om dette, men om å holde en slags bevissthet om merket ved like. Da gjelder det å skape et godt inntrykk over tid. Ja, det handler om å gjøre et merkenavn kjent, og holde navnet ved like. Men det finnes nok av eksempler på produkter jeg bevisst ikke kjøper pga reklamen. Som feks "ikkkkje denne stranda", eller "drygolin - pschhh!!!" Anonymkode: 0b5f8...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 23. september 2021 #3866 Del Skrevet 23. september 2021 Telenor reklamene med det paret fra nordnorge, hvor han har skinnskjegg og hun er blond. Hater hele sagaen de har lagt opp med kjærester, barn og bryllupp 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3867 Del Skrevet 23. september 2021 ntrane skrev (3 minutter siden): Telenor reklamene med det paret fra nordnorge, hvor han har skinnskjegg og hun er blond. Hater hele sagaen de har lagt opp med kjærester, barn og bryllupp Sånn rundt år 2060, når vi endelig kommer til å begrave denne gjengen, tviler jeg ikke på reklame for 50G - dekning også i fra det hinsidige... Anonymkode: bda2e...da8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3868 Del Skrevet 26. september 2021 ntrane skrev (På 23.9.2021 den 23.08): Telenor reklamene med det paret fra nordnorge, hvor han har skinnskjegg og hun er blond. Hater hele sagaen de har lagt opp med kjærester, barn og bryllupp Samme her, jeg blir rasende. Jeg hater de. Jeg hater alle de reklamene. De er sentimentalt flås og hele den greia med et slags "epos" med familien osv, dritt!!!! Anonymkode: a1a99...ca7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 26. september 2021 #3869 Del Skrevet 26. september 2021 Jeg ser på Viafree for tiden og der er det mye irriterende. Reklamen fra Vy med hun jenta som snakker kebabnorsk er fryktelig irriterende. "Hør da!" "hvis du skal loke utenfor byen" Reklamen fra Sæthre er helt ok helt til det kommer inn en dyp stemme som sier "YODA!" på slutten. Jeg skjønner ikke poenget med det. Veldig irriterende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. september 2021 #3870 Del Skrevet 26. september 2021 Jeg kan ikke fordra alle spillreklamene fra Betsson og ComeOn og alle de der. Det er om å gjøre å lokke inn folk og tappe dem for penger på spill. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3871 Del Skrevet 27. september 2021 Husker ikke hva reklamen er for, men den reklamen med en sang om penger 😬 får den så på hjernen! Helt fra morgenen til når jeg legger meg Anonymkode: 906bc...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3872 Del Skrevet 27. september 2021 Michaelhe skrev (På 23.9.2021 den 4.54): Reklamen har nesten alltid vært tiden for toalettbesøk. Enkelte bedrifter skjønner ikke forskjellen mellom reklame og trakassering. Tror aldri jeg har sett en reklame og tenkt, løp og kjøp! Men ofte handler det ikke om dette, men om å holde en slags bevissthet om merket ved like. Da gjelder det å skape et godt inntrykk over tid. Tenker det er ganske mange som bommer på dette med reklamer, egentlig. Jeg har ikke tall på hvor mange reklamer jeg husker, og syntes var enten irriterende eller morsomme, men som jeg ikke for mitt bare liv kan huske hvem det egentlig var reklame for. (Hvis de er heldige, husker jeg hvilken bransje de var i. Men da har de ikke klart å få meg til å huske dem fremfor konkurrenten.) Noen reklamer er jo så totalt fristilt fra bransje og produkt, at det er helt umulig å se noen som helst sammenheng. Anonymkode: 3d8c8...4ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 27. september 2021 #3873 Del Skrevet 27. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tenker det er ganske mange som bommer på dette med reklamer, egentlig. Jeg har ikke tall på hvor mange reklamer jeg husker, og syntes var enten irriterende eller morsomme, men som jeg ikke for mitt bare liv kan huske hvem det egentlig var reklame for. (Hvis de er heldige, husker jeg hvilken bransje de var i. Men da har de ikke klart å få meg til å huske dem fremfor konkurrenten.) Noen reklamer er jo så totalt fristilt fra bransje og produkt, at det er helt umulig å se noen som helst sammenheng. Anonymkode: 3d8c8...4ea Disse reklamefolkene vet som oftest hva de gjør. De er voldsomt utspekulerte, ofte med innleide psykologer og spesialister på statistikk. Jeg kan gi deg de to verste reklamekampanjene jeg noensinne har sett. Jeg bryr meg ikke om å beskytte bedriftsnavnene, for de var ubehaglige begge to: 1. Sector Alarm. En gang var jeg på do, tok av meg alle klærne, tok på meg trusa og trakk opp buksa. Jeg åpner døra, går ut i gangen utenfor og der står jeg ansikt til ansikt med en representant for Sector Alarm som kan fortelle meg at huset er usikkert. Hva er dette for noe? Jeg trenger alarm fordi alarmselgeren kommer ubedt inn i leiligheten? Uka etterpå sto det en artikkel i lokalavisa om andre som hadde klaget på det samme fra dem (jeg hadde ingenting med det å gjøre) 2. Fjordkraft Dette er et kraftfirma som først dukket opp på døra, og deretter ringte meg. Deretter sendte de meg sms'er hvor de sier at jeg blir automatisk registrert? Hæ? De er blokket for evig og alltid. Endret 27. september 2021 av Michaelhe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3874 Del Skrevet 27. september 2021 LO under valgkampen.. Arbeiderens tur liksom.. Anonymkode: 8e0c0...050 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 27. september 2021 #3875 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): LO under valgkampen.. Arbeiderens tur liksom.. Anonymkode: 8e0c0...050 Vel, du har trolig rett. Utopia finnes ikke. Men valget er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3876 Del Skrevet 27. september 2021 Michaelhe skrev (7 minutter siden): Vel, du har trolig rett. Utopia finnes ikke. Men valget er over. Heldigvis, om 4 år er det milliardærenes tur.. Anonymkode: 8e0c0...050 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 27. september 2021 #3877 Del Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Heldigvis, om 4 år er det milliardærenes tur.. Anonymkode: 8e0c0...050 4 år er lenge. Mitt håp er ihvertfall at vi imellomtiden får et nytt blikk, nye skatteregler, egentlig skal jeg være veldig glad når jeg slipper å se de samme fjesene med de samme håpløse argumentene. Noe mirakel har jeg ikke noe tro på. Erna har en slags jovial maske, mener jeg, som skjuler ganske dårlige prioteringer og vurderinger. Men det er mitt synspunkt. Det har jeg lov å ha siden jeg nylig har blitt norsk statsborger og stemt ved mitt første valg, 47 år gammel. Ingen er forpliktet til å mene det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3878 Del Skrevet 18. oktober 2021 5g reklamen med han irriterende guttungen Anonymkode: fa268...ca3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3879 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 5g reklamen med han irriterende guttungen Anonymkode: fa268...ca3 Jaaaaaa😖 Den er sååå teit🤯 Anonymkode: 0f106...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3880 Del Skrevet 20. oktober 2021 Den t we reklamen med han fyren med det syke uttrykket Anonymkode: fa268...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå