Gjest Optimo Skrevet 17. november 2019 #3561 Del Skrevet 17. november 2019 Hvor lenge skal telenor melke historien om Arnfinn Baksletten? Det har jo aldri vært morsomt i utgangspunktet, og de kommer med film etter film etter film... Jeg håper han mister dekningen og knuser telefonen i sinne, før han dreper familien og så til slutt seg selv. Kommer ikke til å savne han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 17. november 2019 #3562 Del Skrevet 17. november 2019 På 16.11.2019 den 20.07, antiislamist skrev: ALLTID NOE GODT HOS KJØPMÆNNA I SPARR Når vi itj har fler kleine rim E det godt det e tilbud på prim .... Hvis jeg hadde jobbet som tekstforfatter for reklamene til Spar så hadde jeg ikke turt å si det høyt. Det er så grenseløst ræva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3563 Del Skrevet 17. november 2019 Kanskje det er tiden for de verste reklamefilmene ever? Altså de du fremdeles husker mange år etter at de ble vist på TV? Her er noen kandidater: - "næggete" voksen dame stemme: "Du ville vel ikke vasket opp med en skitten oppvaskbørste"? Og viser superekkel snutt av skitten oppvaskbørste. - Telia (forholdsvis ny): Noen folk er på en fotballstadio. Husker ikke hva filmen handlet om, men det var en fæl sang der. Den begynte bra, så kom det en damestemme inn som hørtes ut som om hun døde. En masse "Øh, øh" Helt jævlig å høre på. - Også har man damen som insisterte på at man ikke "trenger å smøre heeeeele kroppen" (var en reklame for Voltaren, dersom jeg ikke husker helt feil). Anonymkode: 7cbdd...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 17. november 2019 #3564 Del Skrevet 17. november 2019 På 15.11.2019 den 7.59, Oktoberknøttet skrev: De med den syngende familien *grøss* OneCall er det ikke? Grunnen til at jeg aldri kommer til å velge OneCall 😩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3565 Del Skrevet 17. november 2019 Alle telenor reklamene om den baksletten familien, blir harm når jeg ser de. Alle reklamene som reklamerer for at nå er det såååå billig mobildata at du ikke trenger å besøke mor/bestemor/far/barnet ditt, for nå er det så billig at du aldri mer trenger å gå ut av huset ditt og se andre folk annet enn på skjerm. Den motbydelige kondomeriet reklamen. Anonymkode: 3c4e3...a16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3566 Del Skrevet 17. november 2019 Jeg missliker sterkt at det har blitt sendt julereklame på tv i to uker allerede. Det hører til julen. Slutt å ødelegg sjarmen med jul på alle mulige måter!!! Anonymkode: c056e...86a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antiislamist Skrevet 20. november 2019 #3567 Del Skrevet 20. november 2019 You come and goooo nananana nananana na you come and go, velg familie abonnement vårt så blir du like stygg som denne familien her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
random12345667775 Skrevet 20. november 2019 #3568 Del Skrevet 20. november 2019 Den reklamen der de sier jenter jobber like hardt som gutter og fortjener lik lønn (fotball) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. november 2019 #3569 Del Skrevet 21. november 2019 Trivago reklamen😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #3570 Del Skrevet 22. november 2019 På 17.11.2019 den 23.22, AnonymBruker skrev: - Også har man damen som insisterte på at man ikke "trenger å smøre heeeeele kroppen" (var en reklame for Voltaren, dersom jeg ikke husker helt feil). Anonymkode: 7cbdd...a21 "Hvorfor behandle heeeele kroppen", var det. Man trenger ikke ta piller når man har vondt når man kan smøre på krem! Anonymkode: e2294...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #3571 Del Skrevet 22. november 2019 På 2.9.2019 den 0.11, Salka skrev: Den reklamen der de «synger» Granca, Granca, Granca» Hvem FAEN er det som kaller Gran Canaria for Granca? Må være sånne blodharry folk som er med på charterfeber eller forguder programmet og folka som er med det da. Sånne typer som klapper når flyet lander. Sorry sein sitering, men jeg har aldri sett (eller vært med på) charterfeber, faktisk ikke vært på noen chartertur i det hele tatt. Ikke klapper jeg når flyet lander heller. Men jeg kaller Gran Canaria for GranCa. Trodde det var noe "alle" gjorde. Også syns jeg reklamen er kjempemorsom, blir i godt humør av den - det skal jo være litt harry, da! Det er jo litt av pointet. Selv syns jeg reklamen om høye skuldre og lån er mest irriterende for tiden. Anonymkode: e2294...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 22. november 2019 #3572 Del Skrevet 22. november 2019 Den nye til norgesspill eller hva det er med folka utkledd som frukt. Alle reklamene deres med dette temaet er så tåpelige. "Ding ding?" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. november 2019 #3573 Del Skrevet 23. november 2019 Den EKLE Kondomeriet-reklamen hvor de lager kuker, mus, sperm, rumper osv av mat. Jeg er ikke spesielt prippen av meg, men den reklamen er bare KVALM! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3574 Del Skrevet 23. november 2019 Biola reklamen!! Blir helt klein (inni meg) Den har noe som har noe godt inni seg, som har noe inni seg som smaker godt, som har noe inni seg som er godt for noe inni deg, som har noe inni seg som er godt for noe inni meg også, osv... herregud! Tror det er flere versjoner av den.. den ene værre enn den andre. 🤢 Anonymkode: 9f54d...57b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2019 #3575 Del Skrevet 23. november 2019 42 minutter siden, jukkapalme skrev: Den EKLE Kondomeriet-reklamen hvor de lager kuker, mus, sperm, rumper osv av mat. Jeg er ikke spesielt prippen av meg, men den reklamen er bare KVALM! Er så utrolig enig, jeg husker når den først kom, tok faktisk en god stund før jeg orka bakevarer igjen, den er jo helt motbydelig. Anonymkode: 3c4e3...a16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kalkulator Skrevet 23. november 2019 #3576 Del Skrevet 23. november 2019 (endret) Alle de Telenor eller-hva-det-er reklamene med Arnfinn og gjengen 😡 (rett gramatikk?) Endret 23. november 2019 av kalkulator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #3577 Del Skrevet 24. november 2019 No-no-no-no-no-no! Trudde lenge det var en reklame som sa nei til BankID 🙈😂 Anonymkode: 4e0ff...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 24. november 2019 #3578 Del Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: No-no-no-no-no-no! Trudde lenge det var en reklame som sa nei til BankID 🙈😂 Anonymkode: 4e0ff...7ef Jeg får assosiasjoner til E-Type av den reklamen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 24. november 2019 #3579 Del Skrevet 24. november 2019 16 minutter siden, KittyNose skrev: Jeg får assosiasjoner til E-Type av den reklamen Eller denne kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 24. november 2019 #3580 Del Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, NullHull skrev: Eller denne kanskje? Ikke hørt om faktisk 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå