Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cubus reklamene med den GRUUUUUUUSOMME sangen, Your unbeliveable et eller anne. FYSJ.

Anonymous poster hash: 31df5...d14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den reklamen med Petter Northug på en coop-butikk.. Hva er greia? Skal han liksom vise seg frem som så veldig ovenpå, og bli dratt ned på jorda siden ingen kjenner han igjen? "driver du med noe fotballgreier?" Skuespillerene er så syyykt dårlige også... Argh :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Nille-reklamen med de forbanna syngende drittunga! Nænænænænænænænæ! Grrrr! Den er like jævlig som vask ræva.

Den engelen ungen lagde var ikke akkurat koselig... ser ut som en zombie.

Anonymous poster hash: f77f1...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zombieengler er forfriskende, men syngende/skrikende unger kan jeg dy meg for. Være seg FISKEPINNERISJIPPÅAIOLI, vask ræva eller Nilles nye nænænænænænænænæ :angry:

Northug synes jeg bare synd på, som må soppe seg til i matbutikken for en eller annen sponsor.

Anonymous poster hash: 2ee99...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus reklamene med den GRUUUUUUUSOMME sangen, Your unbeliveable et eller anne. FYSJ.

Jeg synes den "I like your style" fra KappAhl er verre. Spesielt når man jobber der, og må høre sangen flere ganger daglig.

Anonymous poster hash: 382f3...f16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Net on net. Jeg synes ikke det er ok at de bruker juleevangeliet på den måten.

Anonymous poster hash: f77f1...215
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der oppvaskmaskinrensreklamen. Hver gang jeg skal spise middag skal de visualisere hvor mye fett som går gjennom maskina på et år. Effektiv slankekur, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er det reklamen for et eller annet nytt pengespill, hvor Sandra Lyng Haugen prøver å lokke oss inn for å få oss til å forsøke det.

Alt jeg ser er et bilde av henne og hvordan hun antagelig ser ut når hun med søt stemme, list og lempe, forsøker å lokke alle sine eldre herrebekjentskaper i fella.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen. CUBUS. Makan til grusom sang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg haaater den coop prix reklamen med han som er utkledd som nisse og som tror kassamannen tror han er en ekte nisse siden han fikk med noe gratis på kjøpet... ÅÅH jeg hater den "nissen".. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der på tv3play, om et eller annet Disneyshow for barn i Oslo spektrum. Får kløe av stemmen til den dama.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der på tv3play, om et eller annet Disneyshow for barn i Oslo spektrum. Får kløe av stemmen til den dama.

Er det ikke Vendela Kirsebom som snakker? Takler ikke den stemmen jeg heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...