Gå til innhold

Spise alene på Egon

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg ser ikke på Egonere som harry, jeg anser dem bare for å være lite kritiske. Det er noe saueflokk over det hele. Ok, jeg ser jeg begynner å virke nedlatende her, så er jeg sikkert det da :gjeiper: Men alvorlig, vi bor i et land der Nordfjorkjøtt har livets rett. Nordfjordkjøtt! En bedrift som levrer produkter knapt egnest som menneskeføde, og nei, det er ingen spissformulering!

Mitt srørste issue med Egon er vare sett opp mot pris. Jeg har spist på et gatekjøkken i Hammerfest med mer sjel, bedre mat, bedre service, raske servering og lavere pris! Det i seg selv sier litt om hvor pregløst Egon er på alle mulige nivåer.

Jeg vet om en enste Egon som har litt særpreg, det er den i Tyholttårnet. Utover det så stryer jeg unna det meste av kjeder. Waynes, Mc Donalds, Peppes, Dolly, Starbucks osv. Kjedelige, serieproduserte og sjelløse hele hurven.

Skal jeg spise og drikke ute så betaler jeg glatt mer for å få mer. Og har jeg ikke råd, så har jeg ikke råd. Da sparer jeg heller til jeg har råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...