Gå til innhold

Kysse etter oralsex?

114 stemmer

1. 1. Kyssing...

• ...bør komme før oralsex
      8
    • ...går helt greit også etter oralsex
      106

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg kysser ikke etter at hun har sugd. Og etter den avsløringen kommer jeg ikke til å gi mer oralsex heller.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten jeg har gitt ham oralsex eller han meg, helt greit.

Gjest Maruwan
Skrevet

Det er i ens egen interesse å kysse noen etter oralsex.

Det er en måte å si "se, så naturlig dette er", og med det oppmuntrer du også til enda mer oral-sex i fremtiden.

Vinn-vinn.

• Liker 2
Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Det er i ens egen interesse å kysse noen etter oralsex.

Det er en måte å si "se, så naturlig dette er", og med det oppmuntrer du også til enda mer oral-sex i fremtiden.

Vinn-vinn.

Det tror jeg også. Dersom en mann nekter å kysse meg fordi kuken hans har vært i munnen min, så tenker jeg at han vet noe ekkelt om kuken sin, som han ikke har fortalt meg. Og da vil jeg selvsagt ikke ha den i munnen min heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kysser meg etter jeg har hatt ham i munnen. Han har aldri kommentert noe på det en gang.

Skrevet

TS, du virker som en skikkelig keeper. Ikke vil du kysse dama etter at hun har sugd deg, og ikke vil du gå ned på henne.

Fritt for å være dama di :sarkasme:

Hva får hun igjen i sexlivet deres egentlig? Den store æren av å suge til den store gullmedaljen og å kjenne Deres Kongelige Høyhets Pikk penetrere henne før hun vennligst får gå å pusse tennene med salmiakk før hun får et kyss?

AB, av og til er du fantastisk! :skratte:

Selvfølgelig skal det kysses etter oralsex, uavhengig av hvem som gikk ned på hvem :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...