Gå til innhold

Kysse etter oralsex?

114 stemmer

1. 1. Kyssing...

• ...bør komme før oralsex
      8
    • ...går helt greit også etter oralsex
      106

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om kyssing etter oralsex? Jeg synes det blir veldig feil å kysse dama etter at hun har hatt en kuk i kjeften.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men kan du slikke henne etter du har vært inni henne med kuken?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det bør helst komme før. Generelt er jeg ikke så glad i fittesleiking, da. Kreftfremkallende er det visst også. Fingring, derimot :)

Jenter: Er sleiking mye bedre enn fingring?

AnonymBruker
Skrevet

Jaa, hadde nok ikke vært sammen med en som ikke hadde gidda å slikke meg. Hadde hvertfall ikke sugd han. Oralsex er ganske viktig for meg.

• Liker 6
Skrevet

Jaa, hadde nok ikke vært sammen med en som ikke hadde gidda å slikke meg. Hadde hvertfall ikke sugd han. Oralsex er ganske viktig for meg.

Helt enig.

Og TS, oralsex er kreftfremkallende? Hoho!

• Liker 4
Gjest Levitate
Skrevet

Jeg kysser kjæresten min etter jeg har sugd han og han har ingenting imot det, akkurat som at han kysser meg etter å ha gått ned på meg og jeg har ingenting imot det. Syns tvert imot at det er digg jeg. ;)

• Liker 2
Gjest Chloè
Skrevet

Stopper ikke opp for å gå å vaske munnen, for å si det sånn

Skrevet

Hæ? Skal hun liksom gå opp og pusse tennene før dere kan fortsette, da?

For meg er kyssing en veldig viktig del av sex, uavhengig av hva som har vært i hvem sin munn...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og TS, oralsex er kreftfremkallende? Hoho!

Har hørt det.

Uansett er det bare ekkelt å kysse etterpå. Eget kukeri i kjeften!

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis han ikke tåler at vi kysser etter at jeg har sugd han, så kan han igrunn bare glemme å få oralsex av meg. Jeg har ingenting til overs for menn som er redd for sin egen kuk.

• Liker 16
Skrevet

Det er i sådene stunder man skal tenke seg litt nøye om før man svarer på et kvinneforum, men ærlig talt vil jeg ikke like å kysse henne når munnen hennes er tilgriset med mitt sperm. For uten det nevnte kysser jeg mer enn gjerne uavhengig av hvem har vært nedentil på hvem.

Skrevet

Jeg synes det er helt naturlig. Hvis noen hadde nektet meg å kysse dem hadde jeg vel egentlig blitt ganske avtent tror jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oralsex på kvinner er kreftfremkallende, ja.

Tallene for strupekreft blant menn øker kraftig. Oralsex er den viktigste årsaken, ifølge eksperter.

Det er nå vanligere å få kreft i munnen som følge av oralsex enn som følge av røyking i USA, melder nyhetsbyrået AFP.

Oralsex kan gi infeksjon av HPV-virus i halsen, noe som hos noen kan utvikle seg til kreft.

...

Vanligere enn livmorhalskreft

HPV-viruset forårsaker nå i USA flere tilfeller av kreft i munn og svelg hos menn enn livmorhalskreft hos kvinner, forteller professor og overlege Ole Erik Iversen til NRK.no.

kilde: http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7517029

Dere kvinner burde være mannen deres fryktelig takknemlig. Han risikerer faktisk å få kreft hver gang han går ned på dere.

Angående trådens tema, kyssing etter oralsex. Ja og nei. Jeg kysser henne gjerne etter at jeg har gått ned på henne. Men med mindre hun har svelget og gjort seg av med både smak og lukt fra meg er jeg ikke interessert i å kysse henne etter at hun har... ja.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke tåler at vi kysser etter at jeg har sugd han, så kan han igrunn bare glemme å få oralsex av meg. Jeg har ingenting til overs for menn som er redd for sin egen kuk.

Ikke rart det blir skilsmisser her i landet når man skal være så jævla kresne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere kvinner burde være mannen deres fryktelig takknemlig. Han risikerer faktisk å få kreft hver gang han går ned på dere.

Likevel tar de det som den største selvfølge, og sier at det er uaktuelt å være sammen med en som ikke utsetter strupen sin for kreftrisiko for å gi dem litt nytelse. :kjefte:

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Kyssing er alltid greit!

Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke rart det blir skilsmisser her i landet når man skal være så jævla kresne.

Hva har skilsmisse med saken å gjøre? Jeg kommer nok til å finne ut hva slags forhold han har til kroppen sin lenge før vi eventuelt gifter oss :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oralsex på kvinner er kreftfremkallende, ja.

Tallene for strupekreft blant menn øker kraftig. Oralsex er den viktigste årsaken, ifølge eksperter.

Det er nå vanligere å få kreft i munnen som følge av oralsex enn som følge av røyking i USA, melder nyhetsbyrået AFP.

Oralsex kan gi infeksjon av HPV-virus i halsen, noe som hos noen kan utvikle seg til kreft.

...

Vanligere enn livmorhalskreft

HPV-viruset forårsaker nå i USA flere tilfeller av kreft i munn og svelg hos menn enn livmorhalskreft hos kvinner, forteller professor og overlege Ole Erik Iversen til NRK.no.

kilde: http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7517029

Angående trådens tema, kyssing etter oralsex. Ja og nei. Jeg kysser henne gjerne etter at jeg har gått ned på henne. Men med mindre hun har svelget og gjort seg av med både smak og lukt fra meg er jeg ikke interessert i å kysse henne etter at hun har... ja.

Det var dyster lesing :(

AnonymBruker
Skrevet

Vil dere damer fortsatt kreve at mannen går ned på dere etter kreftavsløringene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...