Gå til innhold

Kysse etter oralsex?

114 stemmer

1. 1. Kyssing...

• ...bør komme før oralsex
      8
    • ...går helt greit også etter oralsex
      106

Fremhevede innlegg

Gjest Levitate
Skrevet

Alt er jo kreftframkallende den dag i dag. Så da ser jeg ikke problemet i at kjæresten min går ned på meg i ny og ne. Dessuten tviler jeg sterkt på at alle som har gått ned på en kvinne får kreft. Og tviler enda mer på at det er den egentlige grunnen... :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

Herre... hadde jeg vær myk nok hadde jeg definitivt sugd meg selv, så hva pokker er galt med å kline litt etter oralsex? :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

What? Ren pikk smaker jo ingenting? Blir noe annet hvis hun kysser deg med hele munnen full i sperm, men den blir jo borte når hun svelger den. Og det smaker ikke noe særlig det heller. Jeg har aldri opplevd at dette er noe problem....

NÅ føler jeg du legger godvilja litt vel til ;)

Du har nok vært borti er ganske representativt(eller ikke) utvalg, for det er ikke min erfaring.....sperm altså, ikke kvinnekjønn eller penis i seg selv.

Skrevet

Herre... hadde jeg vær myk nok hadde jeg definitivt sugd meg selv, så hva pokker er galt med å kline litt etter oralsex? :fnise:

skulle jeg likt å sett! :lur:

• Liker 1
Gjest Skitten pique
Skrevet (endret)

Bandit, unnskyld men det er nok ikke like kult som du tror. :fnise:

Men on topic - så gjør sikkert jeg flere kreftfremkallende ting hver dag uten å tenke på det. Dere som snuser - snus har 31 kreftfremkallende stoffer.

Endret av Skitten pique
AnonymBruker
Skrevet

Vil dere damer fortsatt kreve at mannen går ned på dere etter kreftavsløringene?

Ehhh...har da aldri krevd at en mann har gått ned på meg, men har heller fått en forståelse at alle mennene jeg har hatt seksuellomgang med digger å gjøre det..ja at de koser seg "der nede", akkurat som jeg gjør når jeg går ned på dem.:)

Hadde aldri giddet å vært sammen med noen som ikke hadde likt dette, for det er for meg det mest naturlige man kan gjøre på noen man er i forhold med..så et stooort JA til oralsex :) (og selfølgelig stopper vi opp og kysse samtidig!)

Skrevet

Selvfølgelig kysser vi etter oralsex. Hadde vært veldig rart om det ikke var greit. Sex som innebærer så mye kroppsveskeutveksling! Haha, om kjæresten min hadde nektet å gå ned på meg fordi han var redd for kreft, tror jeg kanskje jeg hadde begynt å lure.. :fnise:

Gjest just words
Skrevet

TS, du virker som en skikkelig keeper. Ikke vil du kysse dama etter at hun har sugd deg, og ikke vil du gå ned på henne.

Fritt for å være dama di :sarkasme:

Hva får hun igjen i sexlivet deres egentlig? Den store æren av å suge til den store gullmedaljen og å kjenne Deres Kongelige Høyhets Pikk penetrere henne før hun vennligst får gå å pusse tennene med salmiakk før hun får et kyss?

:skratte: Dagens! pluss i boken for den ja..

Gjest Bandit
Skrevet

ah! jeg ville jo se Bandit da! ikke en hvilkensomhelst myk mann :fnise:

Uten å måtte få klippekort hos kiropraktoren, tror jeg det prosjektet dessverre blir dødfødt. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet, og det gjør heldigvis ikke min partner heller.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo som tidligere nevnt ikke farlig med mindre en har HPV fra før, og da den typen som kan være kreftfremkallende. Vi tar ganske mange risker her i livet, veldig fornøyd med at typen min tar den risken det er å slikke meg ;) Live every day like it's your last etc ;-)

Skrevet (endret)

Uten å måtte få klippekort hos kiropraktoren, tror jeg det prosjektet dessverre blir dødfødt. :fnise:

ah :sukk: skuffet! kan jeg få se noe annet? :lur:

Endret av Pialill
  • Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

ah :sukk: skuffet! kan jeg få se noe annet? :lur:

For å komme tilbake til tema, kan du jo få kysse meg, men bare etter.... ja, du vet... :lur:

• Liker 1
Skrevet

For å komme tilbake til tema, kan du jo få kysse meg, men bare etter.... ja, du vet... :lur:

bare om du sier ja til å kysse meg etter.... ja, du vet :lur:

Skrevet

Oralsex på kvinner er kreftfremkallende, ja.

Tallene for strupekreft blant menn øker kraftig. Oralsex er den viktigste årsaken, ifølge eksperter.

Det er nå vanligere å få kreft i munnen som følge av oralsex enn som følge av røyking i USA, melder nyhetsbyrået AFP.

Oralsex kan gi infeksjon av HPV-virus i halsen, noe som hos noen kan utvikle seg til kreft.

...

Vanligere enn livmorhalskreft

HPV-viruset forårsaker nå i USA flere tilfeller av kreft i munn og svelg hos menn enn livmorhalskreft hos kvinner, forteller professor og overlege Ole Erik Iversen til NRK.no.

kilde: http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7517029

Dere kvinner burde være mannen deres fryktelig takknemlig. Han risikerer faktisk å få kreft hver gang han går ned på dere.

Angående trådens tema, kyssing etter oralsex. Ja og nei. Jeg kysser henne gjerne etter at jeg har gått ned på henne. Men med mindre hun har svelget og gjort seg av med både smak og lukt fra meg er jeg ikke interessert i å kysse henne etter at hun har... ja.

... Og HPV er et seksuelt overførbart virus, det vil si at det er gjennom sex med menn kvinner blir smittet av viruset - og det er dette viruset som fører til livmorhalskreft hos kvinner. Det vil si - det er bare noen få varianter av viruset som KAN føre til kreft. Så derfor bør menn være evig takknemlige hver gang en dame vil ha ubeskyttet sex med han - med mindre han er jomfru er det stor sjanse for at han vil smitte henne med en eller annen variant av dette viruset. Såeh ... Kanskje vi bare skal slutte å ha sex alle sammen? (Det er forøvrig mange tusen ganger mer risikofylt å kjøre bil!)

Jeg kysser etter oralsex - han kysser etter oralsex - det eneste han ikke er veldig fan av er å kline etter at han har kommet i munnen min. Og det er HELT okey for meg :)

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

bare om du sier ja til å kysse meg etter.... ja, du vet :lur:

Jeg har ikke noe imot hverken det ene eller det andre... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kysser damen etter hun har sugd meg, også etter jeg har kommet i munnen hennes, bare ikke med en eneste gang. Så lenge hun har spyttet ut eller svelget, gjør det meg ingenting. Jeg slikker også hun etter jeg har vært inni henne. Det som er rart er at hun ikke vil kysse meg etter jeg har slikket hun. Det er litt kjipt, men vi overlever. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...