Gå til innhold

Kysse etter oralsex?

114 stemmer

1. 1. Kyssing...

• ...bør komme før oralsex
      8
    • ...går helt greit også etter oralsex
      106

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Men da er vel risikoen for kreft den samme for kvinner som suger mannen sin? Kuken har jo vært inne i skjeden, hvor HPV er. Ergo kan man smitte seg selv ved å suge mannen?

• Liker 2
Skrevet

Vil dere damer fortsatt kreve at mannen går ned på dere etter kreftavsløringene?

Jeg krever ikke noenting, det har jeg heller aldri gjort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men da er vel risikoen for kreft den samme for kvinner som suger mannen sin? Kuken har jo vært inne i skjeden, hvor HPV er. Ergo kan man smitte seg selv ved å suge mannen?

I så fall ville like mange kvinner, om ikke fler, som menn fått strupekreft etter oralsex. Det er det ikke. Så du kan trygt suge videre! ;)

Skrevet

Oralsex på kvinner er kreftfremkallende, ja.

Tallene for strupekreft blant menn øker kraftig. Oralsex er den viktigste årsaken, ifølge eksperter.

Det er nå vanligere å få kreft i munnen som følge av oralsex enn som følge av røyking i USA, melder nyhetsbyrået AFP.

Oralsex kan gi infeksjon av HPV-virus i halsen, noe som hos noen kan utvikle seg til kreft.

...

Vanligere enn livmorhalskreft

HPV-viruset forårsaker nå i USA flere tilfeller av kreft i munn og svelg hos menn enn livmorhalskreft hos kvinner, forteller professor og overlege Ole Erik Iversen til NRK.no.

kilde: http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7517029

Dere kvinner burde være mannen deres fryktelig takknemlig. Han risikerer faktisk å få kreft hver gang han går ned på dere.

Angående trådens tema, kyssing etter oralsex. Ja og nei. Jeg kysser henne gjerne etter at jeg har gått ned på henne. Men med mindre hun har svelget og gjort seg av med både smak og lukt fra meg er jeg ikke interessert i å kysse henne etter at hun har... ja.

Men for at det skal være risiko for dette, må partneren faktisk være smittet av HPV. Det er over 40 forskjellige varianter av dette viruset, og kun få av dem som er associert med økt kreftrisiko. Det er ingen automatikk i udvikling av kreft selv om infeksjonen er til stede.

Finn en bedre undskyldning, er du snild!

• Liker 10
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skulle likt å se ansiktet til kjæresten min hvis jeg nektet han :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ja takk

men typen sier nei takk :kjefte:

Skrevet

Her kysses det alltid etter oralsex. Hell, vi er til og med så grisete at vi kysser etter rimming.

• Liker 1
Skrevet

Vil dere damer fortsatt kreve at mannen går ned på dere etter kreftavsløringene?

Her kreves ingenting.

-

Bra innlegg, Giacomo_P!

Gjest just words
Skrevet

Hva synes dere om kyssing etter oralsex? Jeg synes det blir veldig feil å kysse dama etter at hun har hatt en kuk i kjeften.

Ja vi kliner etter oralsex, spiller ingen rolle hvem som har fått oralsex selvsagt kliner vi etterpå, masse. (minipusen, du er ikke aleine om det å kysse etter rimming nei,) heller litt grisete enn litt for sterilt og vasking og skuring hver gang man har vært borti hverandre.

Nei, det bør helst komme før. Generelt er jeg ikke så glad i fittesleiking, da. Kreftfremkallende er det visst også. Fingring, derimot :)

Jenter: Er sleiking mye bedre enn fingring?

Ja det er forskjell for meg i alle fall. Det kan ikke sammenlignes... Slik det sikkert er for dere gutter på runking/suging. Fingring går greit det, helt kurant, men hadde han ikke slikket meg og aldri ville gitt meg den gleden, ja da hadde vi ikke hatt seksuell kjemi dessverre, ut med han.

• Liker 2
Skrevet

Her er det ikke jeg som krever for å si det sånn, han liker nemlig veldig godt å slikke :lur:

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig er det nærmest en dealbreaker om karen ber meg vaske munnen og pusse tennene etter jeg har sugd ham. Kan jeg kline etter han har gått ned på meg, kan han kysse meg etter jeg har svelgt. Greit nok jeg kan tørke meg rundt munnen, men noe mer syns jeg ikke er nødvendig ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han ikke villig til å ofre litt kreftrisiko for å gi nytelse, er han kanskje ikke noe å spare på.

Skrevet

Har aldri syntes det er et problem.

Men typen nekter å ha oralsex fordi han syntes det er 'kleint' så... Sjukt kjipt :sjenert:

Gjest Raindrops
Skrevet

Har aldri syntes det er et problem.

Men typen nekter å ha oralsex fordi han syntes det er 'kleint' så... Sjukt kjipt :sjenert:

Kleint? Hvor gammel er han? :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle likt å se reaksjonen om jeg hadde nekta kjæresten å utføre oralsex på meg ja :rodmer: Han digger det, og det gjør jeg også!

Klining etter oralsex er HOT synes vi begge! Føler oss litt sånn grisete og det liker vi :fnise:

Er vel ingenting som er rett og feil her, men man må nesten være samstemte! Hadde blitt lei meg om han synes noe ved meg var ekkelt tror jeg... Vi bare nyter hverandre vi :)

Skrevet

Det blir helt feil for meg, hvis vi ikke kan kysse etter å ha hatt oralsex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det føles litt småhomo å skulle kysse henne etter at hun har sugd meg. Jeg tror det er en ganske stor forskjell på oss menn og kvinner der altså.

• Liker 1
Skrevet

Det føles litt småhomo å skulle kysse henne etter at hun har sugd meg. Jeg tror det er en ganske stor forskjell på oss menn og kvinner der altså.

What? Ren pikk smaker jo ingenting? Blir noe annet hvis hun kysser deg med hele munnen full i sperm, men den blir jo borte når hun svelger den. Og det smaker ikke noe særlig det heller. Jeg har aldri opplevd at dette er noe problem....

AnonymBruker
Skrevet

TS, du virker som en skikkelig keeper. Ikke vil du kysse dama etter at hun har sugd deg, og ikke vil du gå ned på henne.

Fritt for å være dama di :sarkasme:

Hva får hun igjen i sexlivet deres egentlig? Den store æren av å suge til den store gullmedaljen og å kjenne Deres Kongelige Høyhets Pikk penetrere henne før hun vennligst får gå å pusse tennene med salmiakk før hun får et kyss?

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...