Gå til innhold

risikerer slag/spark i magen på jobb. hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for svar!

Da ser det ut som jeg må krype til korset og be om svangerskappenger :| (takk til dere som fortalte meg om dette :) )

Tilrettelegging er ikke noe mulighet da jeg er vikar uten fast stilling (selv om jeg jobber mellom 80 - 100% hver mnd). Det er ingen andre ledige stilliger på sykehjemmet og de lager ikke egen turnus til meg med lønn for å tilrettelegge uansett om det er snakk om stell eller å smøre på brødskiver. :| Snakket med sjefen i dag og alle muligheter ble gjennomgått, men som "ekstravakt" er det rett og slett ingen muligheter.

HATER å gå hjemme, det er så kjedelig!!!!

Men som en som i utgangspunktet har veldig små sjanser for å bli gravid tør jeg ikke utsette magen for alle villbassene på jobb.

Men for å se positivt på det så jobber jeg mer en gjerne på frivillighetssentralene!

Jaja, noe skal det alltid være :fnise:

Leste ikke dette før jeg skrev! Da er det nok verre, ja. Er vel en forutsetning å ha noe fast, tror jeg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med jordmor, om hun skal søke om svangerskapspenger for deg. Dvs at du tas ut av arbeid fordi de anses som for farlig/upassende for fosteret, slik som flyvertinner og de som jobber i med kjemiproduksjon osv gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...