Gå til innhold

Bytte sykehus mellom fødsel og barsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde KS på Fredrikstad sykehus og fikk barnet mitt på brystet mens de sydde meg sammen. På postop. fikk jeg ha barnet mitt sammen med faren, nå var det aldri noe problem med skriking for han var helt stille. Men de sa aldri noe om at han ikke fikk være der, jordmødrene oppfordret oss til å han sammen med oss. Vi snakket helt vanlig sammen på postop. ikke noe problem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk besøk av barnet og faren når jeg lå på oppvåkning. Selv om den andre dama som lå der så det var greit med babyskrik syns ikke jeg noe om det (med tanke på hun andre altså!). Så mann og barn gikk ned igjen.

Jeg er blitt lovet ks neste gang, og jeg og mannen er blitt enige om at han skal være hos meg mens de syr meg igjen. Håper vi får ha babyen hos oss, men mannen blir uansett med meg til jeg må på overvåkning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Riksen fikk jeg babyen så vidt opp til meg etter ks, før han ble veid. Deretter møtte jeg igjen mannen og babyen på post operativen. Husker de snakket noe om at de kun hadde ansvaret for meg, ikke babyen. Og at pappaen måtte være der hele tiden, for babyen sin del. Og at en barnepleier måtte komme å passe babyen litt mens mannen skiftet ut av sykehusklærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...