Gå til innhold

Har du prøvd marijuana/hasj?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler "alle" har prøvd dette. Eller har jeg kanskje feil inntrykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke vanlig i min vennegjeng hvertfall.

• Liker 6
Gjest Eline4
Skrevet

Jeg har aldri prøvd det, og tar avstand både fra stoffet og miljøet.

Men jeg føler også at dette er ekstremt "normalt" nå. De fleste jeg kjenner har prøvd dette, i alle aldre fra 17-28. Og det er, for meg, litt merkelig!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke prøvd ihvertfall. Og "alle" har prøvd er i de aller aller fleste tilfeller sterkt overdrevet. Alle har prøvd ditt eller datt og så er det kanskje snakk om 3% av befolkningen :gjeiper:

• Liker 2
Gjest Cosette
Skrevet

Jeg har.

(Mener forresten å ha lest en plass at det anslås at over én million nordmenn har prøvd?)

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd både ditt og datt. Men aldri i Norge. Og aldri etter barn, for det gjør man bare ikke.

Endret av Silfen
Skrevet

Jada, har prøvd det .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det?

• Liker 6
Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, det har jeg, og det virker som om det er relativt vanlig. Jeg kjenner omtrent like mange av hver sort (prøvd/ikke prøvd).

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har prøvd. Og det er faktisk overraskende mange jeg kjenner som har prøvd, så jeg tror det er ganske vanlig egentlig.

Men det er jo ikke noe man går å sier til hvem som helst heller.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri prøvd det, og tar avstand både fra stoffet og miljøet.

Men jeg føler også at dette er ekstremt "normalt" nå. De fleste jeg kjenner har prøvd dette, i alle aldre fra 17-28. Og det er, for meg, litt merkelig!

Er det ikke litt selvmotsigende å si at du tar avstand fra miljøet når du i neste setning innrømmer at det i dag finnes overalt, med andre ord i de fleste miljøer?

Endret av Cuckold
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg er faktisk veldig overrasket over hvor mye fordommer det er mot marijuana i Norge i forhold til andre europeiske land. For eksempel i Storbrittania/Irland er det vanskelig å finne en person som ikke har prøvd det eller røyker nå og da. Og de er også veldig åpne om det!

Endret av eriden
  • Liker 6
Gjest Indra
Skrevet

Selvfølgelig har jeg det. Synes folk virker litt fjerne og uerfarne når de gjør hasj til en stor greie.

• Liker 16
Skrevet

Selvfølgelig har jeg ikke det. Jeg klarer meg fint med alkohol og nikotin. Ikke vanlig blant mine venner å drive med det der tullet.

• Liker 5
Skrevet

Ja, har prøvd. Mange ganger. Nå er det vel 5 år siden sist.

Helt ærlig? Jeg synes de som er så voldsomt imot marihuana er fryktelig sneversynte og, ikke minst, naive.

• Liker 11
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har prøvd noen ganger, ble så voldsomt paranoid at jeg ikke kommer til å prøve igjen, og kjenner at jeg stiller meg skeptisk etter å ha følt de reaksjonene jeg fikk på kroppen. Før det var jeg nok langt mer nøytral til det.

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har aldri prøvd. Har heller aldri hatt lyst til å prøve. Har ikke prøvd andre narkotiske stoffer heller. Og aldri røyka sigaretter.

:engel:

:fnise:

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er faktisk veldig overrasket over hvor mye fordommer det er mot marijuana i Norge i forhold til andre europeiske land. For eksempel i Storbrittania/Irland er det vanskelig å finne en person som ikke har prøvd det eller røyker nå og da. Og de er også veldig åpne om det!

Veldig enig. I England kunne jeg spørre hvem som helst på min egen alder om de ble med å ta en spliff, og hvis de sa nei så gjorde de det med et smil uten noe mer om og men. Her i Norge spør jeg ingen som jeg ikke vet at røyker, for du vet aldri hvem som tar helt av og stempler deg som narkoman.

• Liker 13
Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Føler "alle" har prøvd dette. Eller har jeg kanskje feil inntrykk?

Ja.

Brukte det i mange år.

Endret av Madelene1
Skrevet

Selvfølgelig har jeg ikke det. Jeg klarer meg fint med alkohol og nikotin. Ikke vanlig blant mine venner å drive med det der tullet.

Herlighet. Hvis ikke alkohol og sigaretter er tull også, så vet ikke jeg.

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...