Arkana Skrevet 21. august 2004 Forfatter #1461 Skrevet 21. august 2004 Jeg liker ganske sterk mat ja, men ikke sånn at man må ta en slurk vann for hver munnfull eller så brenner man bort. Hvor mye chili du skal ha i har også å gjøre med hva slags chili du bruker. Du kan få chili som er veldig mild, da klarer du fint å ha 2 i. Og så kan du ha dem kruttsterke og da holder det lenge med en bitteliten bit. Ikke alle butikker er flinke til å merke chiliene sine godt nok, så det er greit å prøve seg fram.
Arkana Skrevet 21. august 2004 Forfatter #1463 Skrevet 21. august 2004 Hei Lythande! Middagen er fortært, og nå har vi leid en film (Duplex, håper den er morsom) og kjøpt en uanstendig mengde smågodt. Skal bare tråle gjennom Nye Innlegg før jeg slenger meg i sofaen. :-)
Arkana Skrevet 22. august 2004 Forfatter #1467 Skrevet 22. august 2004 Hei Fisken. Ja, jeg har sovet veldig godt. Nå titter til og med sola fram. Vi skal straks spise frokost. Mens sambo dusjet fikk jeg plutselig litt ryddeenergi og har ordnet i vitrineskapet og TV-seksjonen. Det er jo uansett rydde-/vaskedag i dag, og det trengs. Med ferietid og studiestart har alt rett og slett blitt satt til side, og jeg ser hybelkaninene fyke rundt. Noen spennende planer for dagen?
-Fisken- Skrevet 22. august 2004 #1468 Skrevet 22. august 2004 Det er ikke sol her :-( Nja, egentlig ikke. Lurer på om jeg skal ta meg en tur ¨på kino i kveld OGså gleder jeg meg til en ny skoledag! Fy søren, den setningen hadde jeg aldri trodd jeg skulle skrive. Du da, noen planer?
Arkana Skrevet 22. august 2004 Forfatter #1469 Skrevet 22. august 2004 Nei, ikke noe spesielt annet enn rydding/vasking. Skal bestille pizza i dag da, og se Lost in Translation.
Gjest 1111 Skrevet 22. august 2004 #1470 Skrevet 22. august 2004 Lost in translation er en utrolig fin film! gled deg!
Arkana Skrevet 22. august 2004 Forfatter #1471 Skrevet 22. august 2004 Så bra, gleder meg mer nå. Vi leide Duplex i går, den var også bra. Lo godt en del ganger, men den var litt urealistisk da. Nå er huset rent og ryddig. Vi spekulerte litt i om vi skulle ommøblere stuen, men fant ut av vi ikke orket. Istedet har vi sett "The Wind in the Willows", kjempefin film. Jeg har alle bøkene i serien på engelsk hjemme hos foreldrene mine, husker de var kjempefine da jeg var liten.
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #1472 Skrevet 22. august 2004 Jeg har ikke sett Lost in Translation enda... Nå står mousakaen i ovnene, og ellers skal jeg slappe av og lade opp til i morgen.
-Fisken- Skrevet 22. august 2004 #1473 Skrevet 22. august 2004 Ja, filmen er veldig bra Snart 100 sider! :D
Bokalven Skrevet 22. august 2004 #1474 Skrevet 22. august 2004 Selv har jeg nok et godt stykke igjen til side 100!
Arkana Skrevet 22. august 2004 Forfatter #1475 Skrevet 22. august 2004 (endret) Oi, det har jeg ikke lagt merke til en gang! Snart hundre sider! Nå har sambo og jeg ommøblert. Utrolig hvor mye bedre plass det ble, eller ser ut som det er burde jeg si, for det er jo samme antall kvadratmeter og samme møbler. Jeg tror vi har ommøblert 3-4 ganger på de 4 årene vi har bodd her. De fleste gangene etter at vi har kjøpt nye, store, møbler som må plasseres på bestemte måter. Denne gangen syntes vi at vi ikke hadde utnyttet gulvplassen godt nok, så vi satte likesågodt i gang. Det gikk raskt, og ble veldig bra! Godt jeg har fri i morgen, for det er en haug bøker som skal på plass som jeg ikke gidder ordne med i dag. Endret 29. august 2005 av Arkana
Lythande Skrevet 22. august 2004 #1476 Skrevet 22. august 2004 Så bra at det ble "bedre" plass av ommøbleringen.
Arkana Skrevet 23. august 2004 Forfatter #1478 Skrevet 23. august 2004 (endret) God morgen! I dag er det nydelig vær. Jeg har ingen forelesninger i dag, men to store artikler jeg må lese til fordypningsseminaret på onsdag, så de skal jeg begynne på i dag. Det er veldig merkelig å se stua vår nå, men jeg blir vel fort vant til det. Akustikken ble helt annerledes også. Hmm, fikk plutselig grusomt lyst på kald ferdigblandet oboy (myyye bedre enn når man blander pulveret selv), tror jeg må tusle ned på butikken etterpå. Sambo er svært fornøyd med ommøbleringen også. Spesielt siden det gir ham mye bedre plass til å gå poomsene sine (taekwondo). Endret 29. august 2005 av Arkana
iingvild Skrevet 23. august 2004 #1479 Skrevet 23. august 2004 Hei, bra å kunne om møblere! Jeg har så lite rom at det er ikke mulig, *snuf snufs* Lykke til med et nytt semester, og masse mer med gode oppskrifter! Hilsen fra meg
Arkana Skrevet 23. august 2004 Forfatter #1480 Skrevet 23. august 2004 Hei iingvild! Takk for koselig hilsen! Har fått lest de to artiklene mine, skal spise litt lunsj nå før jeg går tilbake til boken min. Hele dette semesteret handler om personlighet, et av mine favorittområder i psykologien, det kommer til å bli et spennende semester! Jeg trodde jeg måtte ha støttedisiplin i psykiatri også, slik de andre har dette semesteret, men jeg slipper det visst fordi jeg har dekket det området i England. Derimot mangler jeg en del i samfunnsfaglig støttedisplin, så jeg skal ta den dette semesteret istedet. Hadde egentlig sett fram til psykiatri, synes det er spennende (og samfunnsfag er så kjedelig...). Men jeg har jo de kunnskapene jeg skal ha, så jeg skal vel bare være glad til for at jeg slipper, hadde vært litt hardt å ha den i tillegg til det ekstra jeg må ta.
Fremhevede innlegg