Gjest Fighter Skrevet 19. juni 2004 #361 Del Skrevet 19. juni 2004 God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 #362 Del Skrevet 19. juni 2004 Sov godt da, Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 20. juni 2004 #363 Del Skrevet 20. juni 2004 God morgen! Håper du får en flott dag Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 #364 Del Skrevet 20. juni 2004 Mornings! Men du har vel ikke stått opp ennå du, lille syvsover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #365 Del Skrevet 20. juni 2004 God morgen! Håper du får en flott dag Arkana! God morgen Kelsey! Håper du også får en strålende dag. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #366 Del Skrevet 20. juni 2004 Mornings! Men du har vel ikke stått opp ennå du, lille syvsover :oops: Nei, jeg har nok ikke det. Har akkurat kommet ut av dusjen og venter på at samboeren min blir ferdig så vi kan spise frokost. *veldig sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 #367 Del Skrevet 20. juni 2004 Høres deilig ut :-) Hva består frokosten av? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #368 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Ny dag i dag: Humør: :-D Vær: Nå skal vi straks spise frokost, og jeg er skrubbsulten! Katteteppet er tørt og rent. Ingen verdens planer for dagen, bare nyte livet. Reker i karri (4 pers.) 1 kg rå reker 40 g smør 1 hakket løk 1 presset hvitløksfedd 1 ss karripulver ⅔ dl hvetemel 5 dl melk ¼ ts revet muskat ¼ ts paprikapulver 1 ss sherry Rens rekene, men behold halene. Smelt smør og surr løken blank. Tilsett hvitløk, karri og mel og rør godt. Ta kjelen av platen og rør litt etter litt inn melk, muskat og paprika. Sett over varmen igjen og rør til sausen koker og tykner. Tilsett reker og sherry og rør over varme i 2 minutter, eller til rekene er gjennomkokte. Reker med fetaost (6 pers.) 24 store rå reker 2 ss olivenolje 4 hakkede sjalottløk 2 ts revet sitronskall 1 ss hakket oregano 1 ss hakket persille 1 ss hakket timian 2 hakkede tomater, uten skinn eller frø 200 g smuldret fetaost 30 g smør 1 finhakket løk 4 knuste hvitløksfedd en boks hermetiske tomater 2 ss tomatpuré ⅓ kopp tørr hvitvin ½ kopp kyllingbuljong ½ ts sukker Rens rekene og stek dem i olje med sjalottløk, sitronskall og pepper til de skifter farge. Lag tomatsaus ved å frese løk og hvitløk i smøret. Tilsett tomatene, tomatpuré, vin, kraft og sukker og la koke litt. Kjør glatt i hurtigmikser og sil. Bland tomatsausen med rekene, urtene og tomatene og varm opp. Server med et dryss av ost. Endret 27. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #369 Del Skrevet 20. juni 2004 Høres deilig ut :-) Hva består frokosten av? *nysgjerrig* Rundstykker, bløtkokt egg, diverse oster og kjøttpålegg, postei, italiensk salat og melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 #370 Del Skrevet 20. juni 2004 Rundstykker, bløtkokt egg, diverse oster og kjøttpålegg, postei, italiensk salat og melk. Nam! (men ville hatt te til og jeg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #371 Del Skrevet 20. juni 2004 Te :-? Jaja, nå skal vi spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 #372 Del Skrevet 20. juni 2004 God frokost :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 20. juni 2004 #373 Del Skrevet 20. juni 2004 Takk for koselig hilsen i dagboka mi, Arkana! Håper du også får en kjempefin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #374 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei Estrela! Takk for hilsen igjen! Ah, nå er jeg god og mett. Helga tredje klesvask er i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 20. juni 2004 #375 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvordan går det med Pashmina da? Tenkte jeg skulle ta en titt gjennom dagboka di idag for å finne noe som frister. har ikke tilgang til min egen kokebok nå som jeg ikke har pc. men noe må jeg finne som faktisk smaker noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 #376 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei på deg :-) HVa er dagens planer? Slappe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #377 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvordan går det med Pashmina da? Tenkte jeg skulle ta en titt gjennom dagboka di idag for å finne noe som frister. har ikke tilgang til min egen kokebok nå som jeg ikke har pc. men noe må jeg finne som faktisk smaker noe! Har høstet i morges, så jeg er oppe i 24 flasker. Nå når jeg bruker ferie-funksjonen mye mer sparsomt får jeg høstet mer, men samtidig må jeg passe på så veldig for det skal ikke mye til før de blir overmodne. Håpre du finner noe spennende da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #378 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei på deg :-) HVa er dagens planer? Slappe av? Ingen spesielle planer. Har vasket en maskin med klær og holder på med nr 2. Har vannet planter også. Dagens middag (hjemmelaget biffgryte) står og putrer på komfyren. Skal spille litt mer RCT2 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. juni 2004 #379 Del Skrevet 20. juni 2004 Ingen spesielle planer. Har vasket en maskin med klær og holder på med nr 2. Har vannet planter også. Dagens middag (hjemmelaget biffgryte) står og putrer på komfyren. Skal spille litt mer RCT2 nå. RCT2, hva er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 20. juni 2004 #380 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har også sluttet å bruke ferie-funksjonen, hun får bare være sur inniblandt, for det betyr flere tomater på meg Trenger hjelp av deg igjen jeg, hvem tok med tomaten til europa? vikinger? portugiser? spanjoler? Tror jeg skal prøve å lage noen snickers-muffins seinere i dag.. eller, rettere sagt, få noen andre i familien til å handle snickers og bake til meg Kos deg med biffgryte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg