Lythande Skrevet 19. juni 2005 #2821 Skrevet 19. juni 2005 Håper dere hadde en fin tur i Oslomarka i dag i det fine været.
Arkana Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #2822 Skrevet 19. juni 2005 (endret) Sniglå, Lythande og Inca. Vi hadde en veldig fin tur, nyyydelig vær var det. Middag og dessert er fortært, nydelig det også. Så har vi vasket huset og spilt litt Carcassonne. I morgen skal vi shoppe litt, og hente bilen vår. Ellers bare ta livet med ro. Broren min kommer på tirsdag, middag og fruene. Bestevenninnen min kommer på onsdag. Hun reiser hjem på torsdag for å besøke foreldrene, og skal gå Svartabjørnmarsjen. Broren min reiser forøvrig også hjem på torsdag og skal også gå Svartabjørnmarsjen. Og han skal passe Maxi. Mammas lille pus. Hun er så søt! Endret 1. september 2005 av Arkana
Sniglå Skrevet 19. juni 2005 #2823 Skrevet 19. juni 2005 Nesten like fin som mine (Kunne i la være, glemmer ikke så lett ser du )
Arkana Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #2824 Skrevet 19. juni 2005 (endret) Nesten like fin som mine (Kunne i la være, glemmer ikke så lett ser du ) Myrsnipa vet du! Endret 1. september 2005 av Arkana
Arkana Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #2826 Skrevet 19. juni 2005 (endret) Min Truly Scrumptious! Endret 1. september 2005 av Arkana
Sniglå Skrevet 20. juni 2005 #2827 Skrevet 20. juni 2005 Åååå!! Nommen dommen skjønne pusedatteeen!! Den var kjempesøt, altså! Kan være stolt av den Hvor gammel er den?
Arkana Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #2828 Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hun er ca 4 år. Min lille øynesten. Hun kom og vekket oss i morges, og nå ligger hun på puta si rett ved den åpne balkongdøren og ruuuuuser seg på frisk luft. Endret 1. september 2005 av Arkana
iingvild Skrevet 20. juni 2005 #2829 Skrevet 20. juni 2005 Gratulerer med sommerferie! Håper du får en super sommer med masse sol og koslig katte-vekker-deg-på-morgnen-øyeblikk! :D
Gjest lillelou Skrevet 20. juni 2005 #2830 Skrevet 20. juni 2005 Så søøøøøøøøte pusekatter Grattis med sommerferie, og ny bil :-) !
Arkana Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #2831 Skrevet 20. juni 2005 (endret) Nå har vi akkurat sett The Last Horror Movie. Først skjønte jeg ingenting, og syntes det var ganske kjedelig i grunn. Men på slutten syntes jeg faktisk det var litt creepy og er glad jeg ikke så den alene. Nesten så jeg bare satt og ventet på at det skulle komme lyder fra gangen og at en gal morder skulle sprette inn. Endret 1. september 2005 av Arkana
Arkana Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #2832 Skrevet 21. juni 2005 (endret) I dag hentet vi bilen vår! Vi tok den på en lang tur og testet navigasjonssystemet som var veldig stilig faktisk. Herlig med air condition, det hadde vi ikke før og det har jeg ønsket meg lenge. Nå skal vi straks lage middag, og så slenge på sofaen og lese litt tenker jeg. Broren min kommer i kveld. I går fikk jeg mail fra hun jeg bodde med da jeg studerte i England. Vi bodde rett ved siden av hverandre på halls of residence og etter første året leide vi en leilighet sammen. Jeg har ikke hørt fra henne på flere år, men i går skrev hun altså. Hun er gift og bor i Botswana (hun er fra Zimbabwe selv, men ble boende i England noen år etter studiene), hun er gift og har to barn på 18 og 4 mnd. Vi har minnet hverandre på alt som var gøy i England, de morsomme foreleserne. Riktig fornøyelig mimring! :-D Endret 1. september 2005 av Arkana
søndagsengel? Skrevet 22. juni 2005 #2834 Skrevet 22. juni 2005 Kjempekoselig å mimre med gamle venner :-)
Sniglå Skrevet 22. juni 2005 #2835 Skrevet 22. juni 2005 Grattis med ny bil!! Ny bil er alltid gøy De få gangene vi har fått ny bil, så passer sambo på den som om den skulle være en bombe som detonerte hvis den ble skitten...ehe.. Venninna di må forresten ha hatt det travelt! To barn på 19 og 4 mnd!? Det står det respekt av!
Arkana Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #2836 Skrevet 22. juni 2005 Ja, men så er hun 35 også da og har ønsket seg barn så lenge jeg har kjent henne. Nydelig vær i dag. Jeg har på meg det nye skjørtet mitt for første gang. Vi skal ut en tur snart. I kveld kommer venninnen min på middag (taco). Må begynne å vaske klær til ferien i dag eller i morgen.
Arkana Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #2837 Skrevet 22. juni 2005 (endret) I morges fikk vi SMS fra tanten til samboeren min om at mannen hennes, altså min samboers onkel var i Oslo sammen med datteren for å ta røntgen av kneet. Og de hadde god tid til flyet senere og ville gjerne møte oss. Jeg har aldri truffet dem før, og sambo har bare sett dem en håndfull ganger i livet. Så vi traff dem i byen, vandret litt oppover Karl Johan og til Aker Brygge. Vandret tilbake igjen og satt oss på en utecafé og tok noe å drikke. Ja, vi hadde faktisk ikke så mye å snakke om. De virket så tafatte. Vi måtte stille alle spørsmålene, og de svarte nærmest med enstavelsesord og spurte ingenting selv. Litt kjedelig i grunn. Men heldigvis hadde vi avtalt at venninnen min skulle spise middag hos oss i dag, så rundt 4-tiden kom hun og vi kunne dra. Nå er vi stappmette på taco og har skravlet oss ferdige og jeg har kjørt henne hjem. Hun reiser hjemover i morgen, og vi reiser på søndag. Og to dager før vi kommer hjem reiser hun til søsteren sin i London, så vi ser henne ikke før om over to uker. I morgen skal vi kjøre broren min til flybussen og så skal vi handle litt. Tar det ellers med ro tenker jeg. Greit med sånne dager. Endret 1. september 2005 av Arkana
Fakse Skrevet 23. juni 2005 #2838 Skrevet 23. juni 2005 Du skal se at det egentlig var tanten som ville at dere skulle treffe dem
Arkana Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #2839 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Du skal se at det egentlig var tanten som ville at dere skulle treffe dem Ja, det tror jeg også. Samboeren min har en annen tante, og hennes datter (sambos søskenbarn) bor i Oslo. Vi treffes aldri, utenom når denne tanten er i byen og ringer og skal absolutt ha oss på besøk, og snakker om at sambo og søskenbarnet må treffes oftere. Men slik blir det ikke, for både sambo og søskenbarnet vet godt at de ikke har noe til felles eller noe grunnlag for vennskap, hvorfor være sammen bare fordi man deler litt blod? Hva er det med tanter egentlig? På den annen side føler jeg at samboeren min har et luksusproblem. Vi har alltid vært bare oss fire (mamma, pappa, meg og broren min) her i Norge. Etter at mine norske besteforeldre døde (da jeg var 4) var det ingen nevneverdig slekt igjen på pappas side, og hele mammas slekt bor naturlig nok i Frankrike. Jeg har aldri hatt den luksusen at jeg kan treffe mine søskenbarn når det måtte passe meg, eller kunne spasere bort til bestefar for en liten prat. Jeg har aldri kunnet bli skikkelig kjent med familien, så det å ha så mye familie at man blir lei dem er helt ukjent for meg. Endret 1. september 2005 av Arkana
Fremhevede innlegg