Arkana Skrevet 9. april 2006 Forfatter #4261 Del Skrevet 9. april 2006 Huff, det er ikke gøy å se svigermor så redusert. Vi trodde hun hadde det bedre enn som så inntil vi kom hit. Hun er ikke sitt vanlige pratsomme seg, hun må legge seg og hvile et par ganger om dagen og spiser nesten ingenting. Litt søtt å se hvordan svigerfar hjelper til, han vet ikke hva godt han kan gjøre for henne. Han lager brødskive til henne når hun føler hun klarer å spise, serverer drikke og middag hvis hun orker det. Han kjørte ekstraturer til butikken når det er noe hun har lyst på som de ikke har. Og ikke minst er det han som stuller og steller i huset. Han lager middag, etter instruksjoner, eller, som i går, med hjelp fra meg. Jeg er ganske imponert. I ettermiddag, etter middag (lammegryte ), kjører vi hjem igjen. Kjenner jeg er litt mettet på sofasitting, så det passer bra. Savner pusekatten veldig og gleder meg til hun kommer springende og møter oss i døren når vi kommer. I morgen kommer broren min og henter kofferten sin som han har stående hos oss, han reiser hjem til Nord-Norge og Mamma i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 9. april 2006 #4262 Del Skrevet 9. april 2006 God kjøretur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #4263 Del Skrevet 9. april 2006 Synes expansion packs'ene var ganske bra, men vanskelig å kombinere familieliv og forretningsliv. Når jeg hadde en forretning brukte jeg istedet juksekoder for å holde formen til sjefen oppe og han/hun dro aldri hjem til familien, så det blir nok enten eller. Hva som er hva av nedlastinger er vel ikke så nøye, er det vel? Alt går jo i samme folder uansett. ← Er ikke så mye pga de nye mulighetene jeg vil ha exp packsene, er mer pga de nye tingene... Er morsomt så bygge Ang svigermor: Ja, er flott at svigerfar hjelper henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 9. april 2006 #4264 Del Skrevet 9. april 2006 Vi pratet og lo om alt mulig og spurte hverandre om hovedsteder rundt om i verden og sang med til musikken i bakgrunnen. ← *Drømme* -Den perfekte bilturen!! Gleder meg til sommerferie og biltur!! (Ja, jeg liker biltur... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2006 #4265 Del Skrevet 9. april 2006 Håper svigermor blir bedre snart. Flott at hun har en støttende ektemann og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. april 2006 Forfatter #4266 Del Skrevet 9. april 2006 Da var vi vel hjemme igjen etter en heller lang og begivenhetsløs kjøretur. Det var en lykkelig pusekatt som møtte oss da vi låste oss inn. Hun svinser rundt i leiligheten nå, helt ruset på lykke. Selvangivelsen lå og ventet på oss da vi kom. Som ventet fikk jeg hverken restskatt eller penger til gode, samboeren min fikk ca 2200 kroner igjen, så det er greit. Har alltid undret meg over de som får 10-20-30 000 i restskatt eller til gode, følger de virkelig så lite med på økonomien sin at de ikke bryr seg om opp til flere tusen i avvik i måneden? :klø: Men, nå er jeg litt kald og tenkte jeg skulle lage en kopp varm og god kakao, og spise litt sjokolade til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. april 2006 Forfatter #4267 Del Skrevet 9. april 2006 Pusekatten skal visst straffe oss for å ha "forlatt" henne. Hun spankulerte bortover skrivebordet her og dyttet raskt ned en bruskork, en pastilleeske og en pez-dispenser før hun hoppet ned og sprang av gårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. april 2006 #4268 Del Skrevet 10. april 2006 Min pus er dritsur på meg fordi jeg slapp han ut da han gjorde sitt beste for å vekke meg klokka 08.00 i dag morges. Han ville ikke en gang ha tunfisk av meg da jeg slapp han inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. april 2006 #4269 Del Skrevet 10. april 2006 Oensker deg en alle tiders paaske! Stor, gul paaske- fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 10. april 2006 #4270 Del Skrevet 10. april 2006 God påske, Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. april 2006 Forfatter #4271 Del Skrevet 10. april 2006 I dag har vi bare tatt livet med ro. Vi stod opp sent, dro til CC-Vest for å handle mat og andre ting og spiste frokost på La Baguette. Det var tydelig at de fleste hadde tatt påskeferie, det var nesten ikke biler eller folk å se. Herlig i grunn, ingen kø. Nå har vi nettopp spist middag. Har laget deig til yoghurt- og solsikkebrød som står og hever, og har laget vaffelrøre som venter på at broren min skal komme innom. Senere i kveld, avhengig av når broren min drar, eller i morgen skal jeg bake en kake eller to til påsken. På onsdag får vi middagsbesøk, men ellers står det ingenting spesielt på planen denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. april 2006 Forfatter #4272 Del Skrevet 10. april 2006 Og God Påske til Lois Lane, Holly Hobbie, Saeria, Nivea, Frysepulver, -eline- og andre som har vært innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. april 2006 #4273 Del Skrevet 11. april 2006 Uff, så trist med svigermoren din! Får nesten litt vondt av den søte mannen hennes, som ikke vet hva godt han kan gjøre for henne! Håper virkelig hun blir frisk! Ellers håper jeg dere får en god påske i den folketomme byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 11. april 2006 #4274 Del Skrevet 11. april 2006 God påske! Høres ut som en avslappende og god påske det der da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. april 2006 Forfatter #4275 Del Skrevet 12. april 2006 I dag har vært en rolig og koselig dag. Vi sov til 12 og spiste en rask frokost, kl 14 kom bestevenninnen min på besøk etter jobb (hun sluttet 13, siden det er påske). Vi pratet om alt mulig og etterhvert laget vi taco og koste oss. Jeg har akkurat kjørt henne hjem nå. Storesøsteren hennes er på besøk, men hun er gravid med bekkenløsning og følte ikke for på bevege seg bort fra sofaen så hun var heller alene hjemme (hun bor i England og er her bare i påsken, men hun flytter til Norge og sammen med søsteren rett før termin). Jeg har ikke sett venninnen min på noen uker, så det var godt å få tatt igjen litt prat og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 13. april 2006 #4276 Del Skrevet 13. april 2006 Ha en fortsatt fin påske! Kos deg sammen med din kjære, blir sikkert herlig med noen rolige dager sammen! Godt å se venninner igjen etter noen uker fra hverandre og, er alltid mye som har skjedd og man må skravle om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. april 2006 Forfatter #4277 Del Skrevet 15. april 2006 For en nydelig dag i dag, sol og varmt. Vi har spist frokost på La Baguette på CC-Vest og handlet litt på Ultra. Falt for fristelsen til å kjøpe italiensk iskrem til tross for at jeg skal lage iskrem selv i dag; cookie dough-iskrem. Nå har vi handlet for helgen og skal ikke bevege oss ut døren før tirsdag. Naboens lille pusekatt, som vi passer mens hun er på påskeferie, er virkelig herlig. Hun er så tillitsfull, leken og nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. april 2006 Forfatter #4278 Del Skrevet 16. april 2006 Så herlig med fridager. Vi sover lenge og riktig koser oss om dagene. I dag må vi nok ta en liten tur på den helligdagsåpne Kiwi'en i nærheten, siden samboeren min feilberegnet kattematen for påskeuka. Vi har prøvd å rasjonere, men det er vanskelig å tenke slik når det er motorvei i stua og et skikkelig leven kl 5 om morgenen. Da får hun alt hun ber om. Ellers har svigermor fått plass på Radiumhospitalet og begynner behandling allerede om et par uker. Det er gode nyheter, de er jo de beste når det gjelder kreftbehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2006 #4279 Del Skrevet 17. april 2006 Så bra at svigermor har fått plass på sykehuset til behansling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. april 2006 Forfatter #4280 Del Skrevet 17. april 2006 Da er påskeferien snart slutt. Utrolig så fort det har gått. Skal bli rart å stå opp alene i morgen etter å ha hatt samboeren min hjemme i to uker. Jaja, bare fire dager igjen før helg. Og i neste uke tar samboeren min seg fri den første dagen foreldrene hans kommer, så da blir det bare fire dager da også. En litt myk start med andre ord. I dag var også siste dag vi passet Belly. Litt trist å si ha det, hun er så nydelig, leken og livlig. Og så kommer hun til å ha vokst så mye innen vi skal passe henne igjen i august når naboen vår skal på sommerferie. Da er hun nok ikke en kattunge lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg