Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: og :klem: til Sniglå, Saeria og -eline-.

Trist å tenke på CD som døde i går. :tristbla: Og jeg tenker på barna hennes som er så små at de ikke vil huske henne. Og mannen som har mistet sin livsledsager og skal ta seg av barna deres alene. Det var nok ikke slik de planla livet sammen da de møttes. :tristbla: Og jeg tenker på det jeg følte da Pappa døde. Hvor rart det er at livet går videre likevel. Folk tar fremdeles bilen fram og gjør lørdagshandel, kassadamen på Rimi kom på jobb i morges slik hun pleier, alle barn gleder seg fremdeles til lørdagsgodt, T-banen kjører ruten sin, fram og tilbake, som alle andre dager...ingenting har forandret seg, vi fortsetter som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:klem:

Også et lite spørsmål angående sexlivet til

Simmene... ;) Jeg gjorde sånn her:

"Wohoo"

"Try for baby" (plinge-baby-lyd, så hun ble gravid)

Så hadde de sex i sengen i stuen (hun var så slitsom, åt og sov hele tiden så for å slippe at hun sovnet på vei opp til sengen satte jeg en der også) og da kom det FYRVERKERI!!! Hvorfor det? Vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også et lite spørsmål angående sexlivet til

Simmene... ;) Jeg gjorde sånn her:

"Wohoo"

"Try for baby" (plinge-baby-lyd, så hun ble gravid)

Så hadde de sex i sengen i stuen (hun var så slitsom, åt og sov hele tiden så for å slippe at hun sovnet på vei opp til sengen satte jeg en der også) og da kom det FYRVERKERI!!! Hvorfor det? Vet du?

Ja, jeg har lagt merke til at det noen ganger kommer fyrverkeri og noen ganger ikke, helt uavhengig av hvor se har woohoo. Aner ikke hvorfor faktisk, har ikke sett noen sammenheng mellom fyrverkeri og graviditet heller. Kanskje sexen bare var ekstra god? :ler:

:klem: tilbake til Saeria, Fjompe og LoisLane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en rolig og begivenhetsløs helg, som vanlig i grunn. Vi har sovet lenge og kost oss med lang og god frokost begge dagene. Gode middager, og snop og brus på kvelden. Sambo har spilt WoW, jeg har spilt Sims og vi har sett på TV og DVD, og spilt spill sammen. I dag var det så nydelig vær at vi nesten gikk en tur. :ler: Og i morgen er hverdagen atter her. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Arkana!

Innom med en liten hilsen og ønske om en god uke. Siden det ser ut til å være stedet for spørsmål om sim'enes sex-liv slenger jeg meg på. Har nettopp kjøpt Sims 2, og ser jo at det skal være mulig med "woohoo" i senga, men når jeg legger dem der så sover de jo bare. Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Takk for hilsen i "diagnose-tråden" min. (Lurer litt på om jeg skal gjøre den om til min første dagbok... jeg koker litt suppe på ms-spikeren nå. Vel, nå var jeg faktisk ufrivillig morsom i matkroken også!)

Jeg ler så godt av signaturen din. Grunnen? Da mannen min (som heter Ole) og jeg nylig var på ferie i Thailand, ble han konsekvent kalt for Mr. Mole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Heisann Arkana!

Innom med en liten hilsen og ønske om en god uke. Siden det ser ut til å være stedet for spørsmål om sim'enes sex-liv slenger jeg meg på. Har nettopp kjøpt Sims 2, og ser jo at det skal være mulig med "woohoo" i senga, men når jeg legger dem der så sover de jo bare. Hva gjør jeg galt?

Vet jeg ikke er Arkana; men du må be simmen "relax"/"slappe av", ikke sove. så ber du den simmen du vil "ha sex med" "bli med"/"join". Mulig du bare får de til å kose og klemme litt de første gangene, også må de kysse en god del, flørte osv før du lar de hoppe til køys. (Det er min erfaring ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange koselige hilsener! :vinke: og :klem: til Fakse, søndagsengel?, -eline-, SuperNova og Fjompe.

I går var broren min innom en snartur etter jobb. Eller, det skulle bli en snartur, men han endte opp med å spise middag her og vi spilte en runde Carcassonne før han dro igjen.

Ellers ingenting spennende her, ingenting i det hele tatt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ingenting spennende her, ingenting i det hele tatt.  :ler:

Jo, det er noe spennende. Jeg skal bake daim-cookies! :sikle:

Må innrømme at det føles en smuuuule ubehagelig å kjøpe så mye daim på en gang. Som om jeg skal rett hjem og fråtse. :sjenert:

Daim Butter Cookies (48 stk)

5 doble daimsjokolader

300 g hvetemel

5 ss sukker

2 ts vaniljesukker

100 g brunt sukker

200 g smør

4 ss kaldt vann

1 ts natron

Pisk sammen smør og begge sukkerartene, rør vann og Daim i. Bland mel med vaniljesukker og natron og vend det inn i smørblandingen. Legg deigen på et bord og del den i to, trill hver del til en ca 40 cm lang pølse og del hver pølse i ca 24 skiver. Legges på bakeplate kledd med bakepapir, trykkes litt flatere og stekes ved 250° i 4-6 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg ikke vaert paa anti-sukker diett saa hadde jeg forsoekt de cookiesene...de virker utrolig gode!

Haaper du har en fin dag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sille

Åååh fyttirakker'n, her var det mange gode og fristende oppskrifter! Klarte kun å lese frem til side 5 før jeg ble så sulten at jeg bare måtte stoppe...

Gjett at jeg skal hit og rappe noen oppskrifter ja! Den indisk-menyen din var jo bare til å dø av, den skal jeg jammen meg diske opp med neste helg. Tipper jeg får stoor stjerne i boka av gubben da :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...