Arkana Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #3761 Del Skrevet 17. desember 2005 Det er lørdag kveld og allerede begynner jeg å kjede meg litt. Har løst nesten hele Allers-kryss (sier vel litt om hvor mye fritid vi har her...). Vi var en liten tur på Kvadrat tidligere i dag da, kjøpte bare noe småtteri og lørdagsgodt. I morgen kveld skal vi til storebroren til samboeren min, være litt med dem og barna, levere julegaver og slikt. I dag var vi forøvrig helt uten toalett noen timer. Samboeren min gikk på do en tur og etter laaaang tid kommer han ut og erklærer at doen er tett (ja, det var visst langt nede i rørene for begge toalettene var ubrukelige og det svømte over i sluken på gulvet og vaskene var tette også). Så hele familien massjerer inn og ser det oversvømmede toalettet med min kjæres etterlatenskaper flytende på toppen. Ja, man måtte kanskje ha vært der for å se det komiske i det da. Og jeg så for meg at vi måtte spasere ned gata til nærmeste døgnåpne bensinstasjon, men det slapp vi nå da. Men nå var det i allefall fint å ha familiemedlemmer som har nødvendig utstyr på jobben. Så lillebroren til samboeren min kjørte og hentet det vi trengte og han og svigerfar jobbet lenge og vel i kjelleren før alt endelig var i orden. Ingen dramatikk med andre ord, men samboeren min var litt flau og svigers slapp å betale dyrt for at en rørlegger skulle komme hit i 10 minutter en lørdagskveld. Vi bestemte oss for at vi kjører tilbake allerede på tirsdag (istedet for onsdag). Synes det var litt stress å skulle kjøre åtte timer dagen før vi skal fly nordover, så får vi heller en dag til å slappe litt av, pakke i ro og mak, vaske klær vi skal ta med og kose litt med pusen som jo er uten oss nå og skal være uten oss i julen. Broren min tar godt vare på henne, han har sendt meldinger om at hun gjorde seg litt kostbar i begynnelsen når han lå klar i sofaen til en kos i går kveld, men i dag var hun visst helt desperat og lot seg ikke be to ganger. Nå er forresten alle gavene i boks. Kjøpte trådløst tastatur og mus på Expert i går før vi kjørte, og har bestilt RAM fra Komplett.no. Fint å være ferdig, må bare pakke den inn først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. desember 2005 #3762 Del Skrevet 18. desember 2005 Høres ut som dere får slappet helt av, i det minste! Med så mye fritid, mener jeg Ble det ingen hårklipp på deg? Måtte le da jeg leste om den tette doen, da. Ser for meg en ganske komisk situasjon... Håper dere får en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #3763 Del Skrevet 18. desember 2005 Jo, jeg fikk skvist meg inn i morgen, så da blir jeg julefin på håret. I dag våknet vi av at dørklokka ringte, klokka 12, og en av tantene til samboeren min (som jeg ikke har sett på 5 år) samt den ene datteren hennes (som jeg aldri har sett) kom på besøk. Så det ble litt hastverk på badet for å stelle seg og gjøre seg presentabel. Tanten fikk kreft for litt siden, og var betydelig tynnere enn da jeg så henne for mange år siden, men hun har det bra og kommer til å bli helt frisk. Og så drar vi på besøk til storebroren, kona og barna i kveld. Det blir koselig. Ungene blir så glade når vi kommer, og de skal jo reise til Oslo alene og besøke oss i mai neste år slik de gjorde i år. Det var gøy, men veldig slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 18. desember 2005 #3764 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei Så hyggelig du fikk besøk. Håper du får en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. desember 2005 #3765 Del Skrevet 18. desember 2005 Daaakaaar sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 18. desember 2005 #3766 Del Skrevet 18. desember 2005 Heisann! Høres ut som om dere koser dere!! Artig med doen ja, godt for ham det var hans familie og ikke din Kose deg resten av Stavanger turen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #3767 Del Skrevet 18. desember 2005 godt for ham det var hans familie og ikke din ← Ja, jeg vil ikke engang tenke på hva jeg skulle gjort om det var meg. Hvis det hadde vært mulig å dø av flauhet hadde jeg nok gjort det. Evt rømt ut vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. desember 2005 #3768 Del Skrevet 19. desember 2005 Stakkar sambisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #3769 Del Skrevet 19. desember 2005 Det var koselig i går hos storebroren til samboeren min. Vi så halvveis på en film og skravlet hele kvelden mens vi spiste en versjon av risboller, laget med cheerios istedet for puffet ris, som var farlig gode. Vi skal tilbake dit i kveld en tur. Kona til samboeren hadde, sammen med sine to søstre, tatt et utrolig flott bilde av de tre sammen som de skal ramme inn og gi til foreldrene sine. De hadde tatt det selv med digitalkamera og redigert bakgrunnen på data etterpå og skrevet ut selv, men det så skikkelig profesjonelt ut. Så de hadde foreslått at samboeren min og hans to brødre skulle gjøre det samme og gi bildet til sine foreldre, så det skal de gjøre i dag. Siden kona til storebroren skal ta bildene regner jeg med at jeg skal spille Uno med ungene hele kvelden, :-D Men, nå skal vi snart spise frokost og så skal jeg klippe håret. Gleder meg. Det vokser så fort, men heldigvis har jeg en frisyre som tåler at håret vokser litt. Og i morgen reiser vi hjem igjen. Tror ikke vi skal stresse, trenger ikke reise spesielt tidlig. Onsdag skal vi vaske klær og pakke til vi skal hjem, jeg skal pakke inn den siste gaven til samboeren min, og så må jeg kjøre til min beste venninne og levere julegave. Lurte litt på om jeg skulle spørre om hun ville møtes i byen etter jobb og spise litt. Bare noe helt enkelt og uformelt som Egon, bare for å møtes før jul. Vi kommer fra samme by, men hun skal feire jul med storesøsteren og mannen hennes i London, så vi sees ikke før etter nyttår. Vi får se hva jeg føler for på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 19. desember 2005 #3770 Del Skrevet 19. desember 2005 Bare litt nysgjerrig, hvor gammel er du...? Mulig det står en plass i dagboka de men er ikke helt gira på å lese gjennom 187 sider eller hva det er Håper du blir fornøyd hos frisøren da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #3771 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Jeg er 27. Endret 19. desember 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #3772 Del Skrevet 19. desember 2005 Håret ble veldig bra, to ganger måtte hun klippe det enda kortere. Hun har vel hatt et par slike "langt hår, må klippe minst mulig"-kunder rett før meg. Men jeg ble veldig fornøyd. Blir straks mye lettere, mer volum, litt stilig rufsete. Veldig fornøyd! Så kjøpte vi Airport-spillet, det var veldig gøy. Veldig likt Passport, som vi også har og er en favoritt. Så var vi hos storebroren til samboeren min. Kona baker så mye, i går spiste vi disse risbollene og noen andre lignende greier. I dag hadde hun lefse, Kvæfjordkake og sjokoladekake. Tror jeg spist to stykker sjokoladekake og 4-5 stykker lefse. *stappmett* I morgen kjører vi altså hjem. Skal bli godt å se lille pusen igjen, spise egen mat og ikke minst sove i egen seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. desember 2005 #3773 Del Skrevet 19. desember 2005 Bra du ble fornøyd med håret! *puh* Fikk du time hos Aliss? Airport? Er spørsmålene vanskelige? Har alltid vært kjempedårlig i geografi, så jeg vurderer å kjøpe et spill av den typen Anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #3774 Del Skrevet 19. desember 2005 Nei, fikk ikke time. Jeg var så sent ute og de har det visst travelt før jul. Men jeg ble i allefall veldig fornøyd. Godt med kort hår igjen! Det var litt vanskelige spørsmål på Airport, men ikke verre enn Passport om du har det. Det anbefales, vi er kjempeglade i kunnskapsspill så det var perfekt for oss. Det tok litt tid å spille da, men man kan egentlig selv variere spiletiden uten problemer, så det var greit. Språkspørsmålene var veldig vanskelige da. Hvordan i all verden skal man liksom vite hva "fia fia" betyr på Vanuatu? Det blir en del gjetting på slike spørsmål, men de vanlige kunnskapsspørsmålene var litt greiere. Tror spillet er litt morsommere når man er flere enn to (skal ta det med hjem i julen så vi er fire som spiller), da får man utnyttet muligheter som duellering litt bedre. Lykke til i morgen forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. desember 2005 #3775 Del Skrevet 19. desember 2005 Okei, det er jo det viktigste, at du blir fornøyd :smile: Tja, kanskje jeg skal kjøpe Airport og ta med meg hjem i jula...Høres jo litt gøy ut. Jeg også eeelsker sånn kunnskapsgreier, selv om jeg ikke er verdens smarteste Thank you for lykkeønskninger, gleder meg til å bli ferdig, klar for jul nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. desember 2005 #3776 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei du! Hvem er kona til samboeren du skrev om?? God tur i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #3777 Del Skrevet 20. desember 2005 Da var vi vel hjemme igjen etter en lang kjøretur fra Stavanger. Pusekatten har kost seg mett, vi har hentet koffertene fra kjelleren klare til å pakkes og vi har byttet nøkler med naboen. I morgen skal vi ut en tur, har et par småting som må kjøpes, og må levere gaver. Ellers skal vi bare slappe av og pakke til torsdag. Holder på å vaske en maskin med klær og satser på å få vasket en til i kveld, eller kanskje i morgen tidlig slik at de blir tørre til vi reiser. Alle klærne våre stinker jo røyk etter å ha vært hos svigers, så det vil jeg ha bort. Men, nå skal jeg spise nypoppet popcorn, drikke iskald cola light og se opptak av Frustrerte Fruer fra tidligere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2005 #3778 Del Skrevet 21. desember 2005 God morgen! Du glemte aa svare paa spoersmaalet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2005 #3779 Del Skrevet 21. desember 2005 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2005 #3780 Del Skrevet 21. desember 2005 Bare innom for aa oenske deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg