Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuuusen takk for alle lykkeønskninger! Dere er så søte! :klem:

Det har vært en laaaang dag, og en laaaang eksamen, men nå er det endelig over. Og det gikk bra! :-D

For en god følelse, kjente bare tusen kilo som forsvant straks jeg var ferdig. Intensiteten bygger seg opp gjennom hele semesteret, og dagene rett før eksamen er forferdelige, men så er alt borte. Fantastisk. :hoppe:

Nå skal jeg bare nyte førjulstiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei!

Gratla med overstått examen!! :hoppe:

Nå kan du slappe av og koooose deg!

ps. ser du også på akutten?? Er så spennende! Tenkt å jobbe på en sånn plass! Med George Clooney!! hehe :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ps. ser du også på akutten?? Er så spennende! Tenkt å jobbe på en sånn plass! Med George Clooney!! hehe  :sikle:

Åja. ;) Må få det med meg. Ser ikke reprisene på dagtid, men hver mandag er jeg benket foran TV'en.

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi spist deilig peanøtt-iskrempai med varm sjokolade-marshmallowsaus mens vi testet ut de nyeste expansion packs til Carcassonne. Kjempemorsomt!

I morgen skal jeg sove leeeeenge, og så har jeg tenkt å bake brød. Har en del halvfulle pakker med forskjellige meltyper, solsikkefrø, linfrø, havregryn og greier som holder på å gå ut på dato. Så jeg hiver alt sammen og lager noen herlige brød. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pigeonette!

Congratulations x 1000 !!! I knew it would go well!

Får ikke svar på email'ene mine. Lurer på om dere har et lite problem med serveren ...

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...