iingvild Skrevet 22. november 2004 #2081 Del Skrevet 22. november 2004 :D Gratulerer med ferdig og levert oppgave!! Lykke til med fremføring! Kan vel nesten ønske deg gød jul allerede da? Heldiggrisen!! Sikkert behagelig å ha så lang ferie. Misunner deg litt..... iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. november 2004 Forfatter #2082 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Takk for lykkeønskinger iingvild, trenger det! Ja, det er jo praktisk talt juleferie, og godt skal det bli! Det har vært et hektisk semester (og det skal visstnok bli verre neste år...). Nå er oppgaven vel avlevert. Var innom butikken på veien hjem så nå skal jeg med god samvittighet slenge meg i sofaen og se Dr. Phil mens jeg koser meg med nystekte kyllingvinger og julebrus. Litt pussig å tenke på at jeg nå er stått opp, dusjet og påkledt og har vært på universitetet, på butikken og er hjemme igjen før jeg vanligvis står opp. Sambo er på seminar i dag, som varer til 18.30, så jeg er lenge alene i dag. Mulig jeg spiser før han kommer hvis jeg er veldig sulten. Skikkelig frysermat i dag, hjemmelagede kjøttkaker og ratatouille (begge deler fra tatt ut fra fryseren i går kveld) og potetmos til. Prøver å tømme fryseren de neste to ukene, både fordi den trenger å tines litt og også fordi vi skal handle nyttårsmaten neste helg (rådyrstek ), og trenger plass. Tok fram vinterdyna mi for noen dager siden, en aldeles herlig, myk og varm dundyne som jeg kjøpte i England fordi det var så svinkaldt. 13 tog (det høyeste er 15, men det hadde de ikke). Den er god og varm og vi pleier ikke ha særlig varme på i soverommet så det er akkurat passe til å ligge og kroe seg under den. Pusekatten har visst satt sin elsk på den dynen. Hun er vanligvis ikke på soverommet, kun to ganger siden vi fikk henne har hun sovet i senga med oss og da bare noen timer. Hun er innom hver kveld rett etter at vi har lagt oss for å få en nattakos og så kommer hun gjerne inn om morgenen for å få en morgenkos, that's it. Men nå har hun ligget inne på dyna mi siden jeg tok den fram, hun er helt begravet i den og trives helt tydelig. Endret 31. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 22. november 2004 #2083 Del Skrevet 22. november 2004 Skal si det var mange bedrevitere på Dr. Phil idag Gratulerer med innlevert oppgave Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. november 2004 Forfatter #2084 Del Skrevet 22. november 2004 Skal si det var mange bedrevitere på Dr. Phil idag Ja, det kan du si! Det er ikke ofte jeg synes de er berettighet i sine klager (på den annne side ville Dr. Phil neppe invitert dem han ikke kunne svare mot. Gratulerer med innlevert oppgave Klem fra meg Takk, godt å være ferdig! Nå har jeg sovet 2½ time i senga. Det trengte jeg! Har gått rundt somen zombie i dag, under 4 timer er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. november 2004 Forfatter #2085 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Nå står suksessterte-bunnene og kjøler og den herlige eggekremen er straks kald nok til at jeg kan piske inn smøret. I kveld skal jeg ikke tenke studier i det hele tatt. Skal bare late meg på sofaen, se Konebytte og Akutten og spise uanstendige mengder kake. Endret 31. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. november 2004 #2086 Del Skrevet 22. november 2004 Hørtes herlig ut Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. november 2004 #2087 Del Skrevet 22. november 2004 Nå står suksessterte-bunnene og kjøler og den herlige eggekremen er straks kald nok til at jeg kan piske inn smøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. november 2004 Forfatter #2088 Del Skrevet 22. november 2004 Den smakte aldeles nydelig. *stappmett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. november 2004 #2089 Del Skrevet 22. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. november 2004 #2090 Del Skrevet 24. november 2004 mornings Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. november 2004 Forfatter #2091 Del Skrevet 24. november 2004 God morgen baby-E! I dag er siste møte i prosjektgruppa, vi skal sette sammen presentasjonen og øve litt til symposiet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. november 2004 Forfatter #2092 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Nå burde symposiet være i boks. Generalprøven gikk i allefall bra. Sambo er på kurs til halv åtte, så jeg har tatt fram hjemmelaget kyllingsuppe og hvitløksbaguette fra fryseren. Perfekt vintermat. Har bestilt time hos legen på mandag. Har vært rød på det ene øyet i tre uker. Jeg bruker jo linser, men dette har aldri skjedd før. Har brukt mest briller de siste to ukene, men ingen bedring. Jeg har søkt på nettet etter hva det kan bety, men alle steder står det alltid at sårhet/smerte er et av symptomene og det har jeg ikke, jeg er bare rød. Jaja, får i allefall sjekket det. Endret 31. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 24. november 2004 #2093 Del Skrevet 24. november 2004 Så tøff avatar du har fått deg Lykke til hos legen på mandag klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. november 2004 #2094 Del Skrevet 24. november 2004 Lykke til hos legen :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. november 2004 #2095 Del Skrevet 24. november 2004 Merkelig det der med øyet ditt. Det har faktisk skjedd meg og, rødt øye uten sårhet eller noe. Gikk heldigvis over av seg selv. Håper det gjør det med deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. november 2004 #2096 Del Skrevet 25. november 2004 Bare titter innom for å ønske deg en super helg! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. november 2004 Forfatter #2097 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Det gikk bra! Jeg var helt rolig fram til 10 minutter før det var min tur, og mens jeg stod der var jeg tørr i munnen og følte meg annpusten. Men det gikk bra, jeg fikk sagt mitt og det er herlig at det er over! Noen av de andre prosjektene var virkelig gørrkjedelige, så halve symposiet var et snork, men heldigvis tok det seg opp mot slutten. Nå har jeg altså juleferie! Juleferie, juleferie, juleferie, juleferie, juleferie.... For et herlig ord!!! :-D :-D :-D :-D :-D Endret 31. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. november 2004 #2098 Del Skrevet 25. november 2004 Åh, HELDIGGRIS!! Må kose deg MASSE med ferie da!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 26. november 2004 #2099 Del Skrevet 26. november 2004 Så heldig du er som har juleferie! Nyt det. Takk for helsing i dagboka mi, og god helg til deg frå meg. Eg fekk forresten veldig lyst på suksessterte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 26. november 2004 #2100 Del Skrevet 26. november 2004 Er bare innom for å ønske deg en god helg jeg Koz deg med velfortjent juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg