Gå til innhold

Dameting burde vært gratis

Fremhevede innlegg

Skrevet

En helt annen problemstilling Puffy123, når en er 18 år og er skoleelev (på vgs) så har foreldrene forsørgingsansvar for deg og du har rett på bidrag av begge om du ikke bor hjemme. Bor du hjemme har du rett på å få dekket det du trenger av de.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utlagt tarm og er naturlig nok avhengig av posen på magen, ikke bare et par dager i måneden - men hver eneste dag. Dette må jeg faktisk betale for. Synes heller det burde være gratis, for der finnes det ingen alternativ.

Selv har jeg menskopp, billig og bra!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utlagt tarm og er naturlig nok avhengig av posen på magen, ikke bare et par dager i måneden - men hver eneste dag. Dette må jeg faktisk betale for. Synes heller det burde være gratis, for der finnes det ingen alternativ.

Selv har jeg menskopp, billig og bra!

Men du får vel stomiutstyr på blå resept?

Gjest badeand1
Skrevet

First Price tampongene synes jeg ikke er behagelige, prøvd de flere ganger for å prøve å skifte mening. Men andre utgifter? Jeg er har 500 kr i måneden og leve for og da er 130 kroner ganske mye for min lommebok da :/ Og for min del skulle gjerne briller og kontaktlinser vært gratis! De som bruker det har jo et behov for det for å fungere i hverdagen, det blir jo på en måte som en "medisin", og de som bruker det betaler kun en egenandel :-) !

:jepp:

Dessuten må jeg påpeke at jeg også er avhengig av medisiner jeg betaler 300 kr for i måneden. Jeg har aldri noe til overs. Jeg er 18 år, det er ikke verdens morsomste situasjon

Men du får vel frikort etter 5 ganger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...