makkapakka Skrevet 15. mars 2013 #201 Del Skrevet 15. mars 2013 bestemor som var som en mor nr. 2 for meg. Er ikke 1 år siden hun døde og jeg tenker veldig mye på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #202 Del Skrevet 19. mars 2013 Bestefar som døde for to år siden i dag<3 Den siste gjenlevende av mine besteforeldre. Anonym poster: 0f5ba096d3e38479a90d6f9551f396a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. april 2013 #203 Del Skrevet 3. april 2013 I dag tenkte jeg så inderlig på Bestemor. Mammas pappa. Hun døde etter 10 års kamp med brystkreft. Jeg vet hun likte å høre på en kasett så jeg hørte på den på vei til toget i dag tidlig på ipoden min. Jeg gråter ikke lenger bare ved tanken på henne, det er gått 14 år... Det tok meg ca 5 år å ikke gråte en hel dag i måneden, og 10 år å slutte med den intense sorgen hvor jeg ikke kunne snakke om henne i mer enn sekunder før jeg gråt... Nå etter ennå litt tid kan jeg høre på en cd uten å felle varme tårer. Kjenner nå at jeg bør slutte å skrive,,, jeg må gå på kjøkkenet på tørke kinna mine... http://www.youtube.com/watch?v=5xYKiQmzBFA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 12. april 2013 #204 Del Skrevet 12. april 2013 Savner en fyr som hadde på gang i 2007. Vi snakket mye på msn og cam. det var gøy, vi hadde masse vitser, delte musikk og snakket om hverdagen vår. En fyr som virkelig forsto meg. Jeg var vilt forelsket , men en dag, så ville han ikke mer, kom med dumme unnskydninger på å ikke være med meg. unngikk meg og jeg spurte "hva var galt ?" og han ga meg ikke noe ordentlig svar.. Jeg var helt fra meg .. og gråt hver kveld. sa etterhvert at jeg var forelsket i han og hadde sterke føleser for han. Forsatt ingen ordentlig svar.. Forsto at han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre. og POFF vekk borte ble han.. Og jeg begynte å gråte hver kveld :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
capo Skrevet 12. april 2013 #205 Del Skrevet 12. april 2013 Savner pappan min forferdelig hver dag. Han kjempet i 6 år mot kreft, og gikk bort for 3 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 12. april 2013 #206 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg savner farmor, min bestevenn. Hun lever enda, men har fått alzheimers... En grusom sykdom som tar fra oss de vi er glade i litt etter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #207 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg savner mammaen min, det er 2 år i dag siden hun døde av kreft En stor trøsteklem til dere som savner og sørger over noen Anonym poster: b6a3c263fc3b636eaa3292a0bacd006f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #208 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg savner to av brødrene mine som begge døde brått for bare noen måneder siden. I tillegg savner jeg han jeg tror kunne vært min sjelevenn hadde vi bare kunnet være sammen. I stedet bor han på andre siden av verden (vel, nesten) og jeg får nok ikke sett han igjen. Anonym poster: 92bebdd25fbcf8db29683bacde1ceb37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #209 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg savner to av brødrene mine som begge døde brått for bare noen måneder siden. I tillegg savner jeg han jeg tror kunne vært min sjelevenn hadde vi bare kunnet være sammen. I stedet bor han på andre siden av verden (vel, nesten) og jeg får nok ikke sett han igjen. Anonym poster: 92bebdd25fbcf8db29683bacde1ceb37 Jeg savner to av brødrene mine som begge døde brått for bare noen måneder siden. I tillegg savner jeg han jeg tror kunne vært min sjelevenn hadde vi bare kunnet være sammen. I stedet bor han på andre siden av verden (vel, nesten) og jeg får nok ikke sett han igjen. Anonym poster: 92bebdd25fbcf8db29683bacde1ceb37 Konderlerer så mye , en god og lang klem til deg Anonym poster: 0786a95af60f681758a8e90a35c708f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liise90 Skrevet 26. april 2013 #210 Del Skrevet 26. april 2013 Min mamma - bestevenn som døde for 3 år siden i en bilulykke bare 40 år gammel.. går ikke en dag uten at jeg tenker på henne. å synes at det er ufattelig tungt at hun ikke rakk å få oppleve og bli mormor. Fikk min første sønn 2 mnd `er etter hun døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 27. april 2013 #211 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg savner morfar og farfar. De døde med et par års mellomrom. Og så savner jeg mormor. Hun har langt fremskreden aldersdemens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå