Gå til innhold

Hvem savner du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sørger ikke, men savner mine tre katter som er døde. To av den ble avlivet og den ene ble påkjørt og drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner farmoren min, som døde 27.05.2011. Hun som holdt familien sammen, på pappa sin side :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sørger over mine foreldres skilsmisse..

Du har vel ikke akkurat mistet de....

Du får vel tenke at det er en grunn til at de går fra hverandre, de hadde det ikke bra sammen og får det bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner hunden min, som døde for åtte år siden. Han var så flott og snill, og det var godt å vokse opp med ham. Skulle ønske kjæresten min hadde fått bli kjent med ham.

Og bestefaren min, som døde da jeg var seks år. Skulle ønske jeg fikk beholde ham mye lenger. Har sett for meg at han ville vært en god støttespiller og en person jeg kunne betro meg til og dele mye med, for vi var så nære de få årene jeg fikk bli kjent med ham.

Sørger jo ikke aktivt lenger over disse, men savner å ha dem i livet mitt likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner min gode venn som døde for snart to år siden. Klarer ikke å glemme det nydelige smilet hans, hans fantastiske måte å få opp humøret mitt på og hvor god han var! Gud kan å plukke de vakreste blomstene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke akkurat mistet de....

Du får vel tenke at det er en grunn til at de går fra hverandre, de hadde det ikke bra sammen og får det bedre nå.

Nei, jeg har ikke mistet foreldrene mine, men familien min har blitt revet i to. Familielivet gikk i stykker rett foran øynene på meg. Så jeg savner kanskje ikke noen, men noe. Et familieliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savner bestefar som døde for 5 år siden og

jeg savner min kjære bestemor som døde for 10 måneder siden bare 59 år gammel :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med tårer i øynene etter å ha lest denne tråden...

En stor klem til alle dere som har mistet noen dere var glad i :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Savner så mange... to tanter, besteforeldre på begge sider, to søskenbarn... Er snart bare meg igjen :sukk:

Men savner nok mormor mest. Makan til tøff dame skal man jaggu få lete lenge etter. Er sprekkferdig av stolthet over at jeg er i slekt med henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner alle fire besteforeldrene minne tenker på dem nesten daglig selv om det nå er 34 år siden men bestemor som den første gikk bort og 10 år siden den siste. Kjenner fortsatt lukten av bestemor, semulegrøt og kakao. Husker også mange av historiene hun fortelte. Hun var som en lærebok i biologi når hun fortelte. Husker hvordan larven som ble puppe før den ble en vakker sommerfugel ble fortelt som et spennende eventyr. Sånne historier kan jeg fortelle om alle fire. De var alle omsorgspersoner og en trygghavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner farfar selv om det er snart 20 år siden. Fetteren min som døde for 4 år siden, broren min som brått og uventet gikk bort i fjor. Svigermor som tapte kampen mot kreften i februar i år,og besse som sovnet stille inn for en måned siden. Huff det er mange dette.... Savner dem alle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner verdens vakreste mamma <3

Den personen i verden jeg elsket/elsker mest.

Jeg føler bare en uutholdelig sorg, smerte og tomhet.

Det er bare et halvt år siden hun døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner verdens vakreste mamma <3

Den personen i verden jeg elsket/elsker mest.

Jeg føler bare en uutholdelig sorg, smerte og tomhet.

Det er bare et halvt år siden hun døde.

Uff, håper det går bedre med tiden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg savner verdens vakreste mamma <3

Den personen i verden jeg elsket/elsker mest.

Jeg føler bare en uutholdelig sorg, smerte og tomhet.

Det er bare et halvt år siden hun døde.

:klemmer: :klemmer:

Føler med deg, og har det sånn selv også :( Snart tre måneder siden min mamma døde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenn døde i en bilulykke for nesten 3 år siden. Og savnet er ekstra sterkt idag, av en eller annen grunn.

Hadde gitt alt for bare å få se ham og klemme ham igjen.

Storebroren min valgte å ta livet sitt 13.12.11.

Her hjelper det litt å vite at han har fått fred. Han hadde det så altfor vondt, og jeg tror at han har det mye bedre der han er nå.

Man må ta vare på det man har mens man har det. Plutselig en dag så er det for sent.

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere alle er trasige. det dør milioner av mennesker vær dag. hvorfor skal enkelte sine døder eller små ting som skillsmisse gjøre dere trist. ta dere en time eller to gråt det av dere og fortsett! LIVET ER FOR KORT FOR Å VÆRE TRIST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner min vakre, kloke, moroklump av en lillebror. Det er så ferskt, 5 uker ferskt. 16 år er så alt for ungt, og han hadde så mye av livet igjen å leve, og så mye han aldri fikk gjort. Savner og alle mine besteforeldre, samt min aller beste tante, men når et BARN dør. Da blir jeg sint og frustrert :( See u on the other side, bolla <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...