Gå til innhold

Hvem savner du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg savner farmoren min som døde for snart ett år siden. begynner å gråte hver gang jeg tenker på henne. hun var den vakreste personen jeg veit om<3

har også mistet oldemor, farfar, morfar, gammelonkler/tanter og barndomsvenner...

Endret av maurice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner stefaren min mer enn alt i verden. Tre år siden han gikk bort, men det hele føltes ut som om det var igår. Savner farmoren min, tante og onkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner levende mennesker 1000 ganger mere enn jeg savner døde mennesker, har alltid vært sånn. Har aldri følt behov for å sørge når folk dør, gråter en stund rett etterpå, og så går det over. Men levende mennesker man av forskjellige årsaker ikke kan være sammen med sørger jeg en del over.

Anonym poster: e6caf55ce81b4fafa1af5581707a0726

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner tante som døde så altfor brått for 15år siden.

Anonym poster: a56b8814a85d9628032b7818a70120c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner stebroren min som begikk selvmord, drømmer om han flere ganger i uka, selv om det er ganske mange år siden han døde. Drømmer alltid at han bare lurte oss og at han ikke er død, at han har gjemt seg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn alt savner jeg hunden min.. snart 2 år siden. Er glad det var i mine armer du var når det skjedde. det lille hjerte ditt stoppet og du ble tatt vekk fra oss. savner deg så inderlig mye lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner bestefaren min <3

Anonym poster: 91fbcfdf5e16d949a5f3b02f2ec45e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner onkelen min som døde for nesten 20 år siden, da jeg fremdeles bare var ei lita jente.

Anonym poster: 89a76cabd477b26a85f9084ff6988fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn alt savner jeg hunden min.. snart 2 år siden. Er glad det var i mine armer du var når det skjedde. det lille hjerte ditt stoppet og du ble tatt vekk fra oss. savner deg så inderlig mye lille venn.

:frown: uff, så sørgelig. Jeg tør nesten ikke tenke tanken på at jeg skal miste hunden min ... selvom den nå begynner å bli gammel, så jeg vet jo at det nærmer seg.

Ellers har jeg mistet mange av mine nærmeste og savner dem hver bidige dag. Det går ikke en dag uten at jeg tenker varmt på mor og far som vi elsket så høyt og mistet så altfor tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner Pappa veldig VELDIG <3

Han døde for snart 3 år siden etter 1 år med kreft.

Hilsen Jente 23

Anonym poster: cd85cc3dc75f2c20e5516a056802610b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt mye på pappa de siste dagene. I begynnelsen av februar var det to år siden han døde, og det har også vært datoen for fødselsdagen hans i denne måneden. Han var gammel og syk da han døde, så det var godt han slapp å lide mer. Likevel er det noe spesielt å miste en av foreldrene, en person som har hatt stor betydning i livet er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 3 uker senere...

Savner min tante som var min nr 2 mor for meg:( hun døde for 7 år siden av lungekreft på grunn av at hun røyka. Tenker fremdeles på hvordan ting hadde vært hvis hun aldri hadde røyka, om hun hadde vært her da kanskje ? Savner også nurket mitt som døde inni meg, jeg var 13 uker på vei og fikk en missed abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...