AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #1 Del Skrevet 7. mars 2012 Til alle oss som sørger, Hvem har du mistet i livet ditt, og hva savner du aller mest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Del Skrevet 7. mars 2012 Jeg savner min kjære stefar som døde brått og uventet for 10 år siden. Jeg savner humoren hans, hans særtrekk og alt som gjorde han til den mannen jeg så på som min pappa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2012 #3 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Slettet Endret 8. mars 2012 av Arabella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 7. mars 2012 #4 Del Skrevet 7. mars 2012 mormor som vi holder begravelse for på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 7. mars 2012 #5 Del Skrevet 7. mars 2012 Min kjære pappa som døde av kreft i sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. mars 2012 #6 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg har mistet mormor, farmor og farfar. Den jeg savner mest er farmor. Snart 20 år et gått siden hun døde, men jeg savner henne hver dag fremdeles. Mormor fikk jeg aldri kjenne ordentlig, hun døda da jeg var 4. Har ikke mistet andre i nær familie eller omgangskrets. Den første kjæresten min døde i høst, og jeg hadde et spesielt forhold til han, selv om jeg ikke prata stort med han de siste par årene. Litt spesielt å tenke på at han var min første på mange områder, og jeg hans siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. mars 2012 #7 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) pappa om 2 uker er det 1 år siden jeg snakket med han sist. er veldig hardt av og til. Endret 8. mars 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #8 Del Skrevet 8. mars 2012 pappa om 2 uker er det 1 år siden jeg snakket med han sist. er veldig hardt av og til. senest i dag fikk jeg et ekkelt flashback fra da jeg så han død. med blod i ansiktet :tristbla: . nei nå går jeg å legger meg :klemmer: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #9 Del Skrevet 8. mars 2012 Slettet Hvem er det? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 8. mars 2012 #10 Del Skrevet 8. mars 2012 Min kjære mormor savner jeg mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. mars 2012 #11 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hvem er det? :S Jeg forstår ikke spørsmålet ditt, men i korthet skrev jeg blant annet om at min mann omkom i en ulykke, mange familiemedlemmer som har dødd, menn jeg har vært i forhold med, tragedier i mitt familieliv... Dødsfallene skjedde for flere år siden, andre ting er høyst til stede også i dag. Jeg fikk aldri noen "krisehjelp" og har nok mye fortrengt sorg og smerte. Jeg ser at det i dette forumet blir skrevet om "fersk" sorg. Derfor slettet jeg i første rekke mitt innlegg. Endret 8. mars 2012 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 8. mars 2012 #12 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg savner bestefar som døde av kreft i november. Etter at han ble borte er bestemor bare blitt værre og værre og jeg er alvorlig bekymret for henne nå :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 8. mars 2012 #13 Del Skrevet 8. mars 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ishtar- Skrevet 8. mars 2012 #14 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg savner gode gode onkelen min som døde for en god del år siden også savner jeg gode gode bestefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mars 2012 #15 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg savner oldemor, morfar, mormor, 2 hunder, 2 katter og 2 av bestevennene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 8. mars 2012 #16 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg savner storebroren min som døde i høst. Alt for ung og alt for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 8. mars 2012 #17 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) min godegode Bestemor,schæferhunden min og min herlige svigerfar. Endret 8. mars 2012 av Kårky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gagaen Skrevet 8. mars 2012 #18 Del Skrevet 8. mars 2012 Min bestevenn som gikk bort oktober .. Tror ikke jeg forsto hvor mye han bedød for meg før etter han var gått bort . Som venn , motivator og samtalepartner .. Savnet er megastort .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 8. mars 2012 #19 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Mormor og Lillesøster'n min Christel(største smerte ever), 1 hund og 1 katt!! Men regner med å få møte de igjen når min tid på jorden er ute:) Endret 8. mars 2012 av Anciol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #20 Del Skrevet 8. mars 2012 Min kjære pappa som døde av kreft i sommer... Min mamma døde i fjor sommer...Regner med vi har hatt hver vår ufattelig tunge høst, jul og vinter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå