Gå til innhold

Penny sin prøvedagbok


Penny

Anbefalte innlegg

Ja, syns du skal bli flinkere til å oppdatere oss altså! :gjeiper:

Da blir det spennende å se om tr kommer, "lykke til" med sypmptomjakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lover å bli bedre, LOVER! Hihi :)

Dersom TR ikke kommer, og det blir vellykket denne gangen faller foreløpig termin på valentines, haha. Jeg og sambo finnes ikke "rosa" og har aldri feiret den dagen de (snart) ni årene vi har vært sammen, men er jo en morsom dag uansett ;)

Ellers er vi på utkikk etter nytt sted å bo, og har muligens et hus på hånda. Det ligger på landet, blir et stykke å kjøre til jobb, men pft. Vi vil gjerne bo landlig til, og betaler heller den "prisen" det er med lengre avstand til jobb for å ha den friheten ved å bo slik til. Jeg er vokst opp på landet i ei lita bygd, og lengter igrunn litt etter det. Både jeg og sambo ønsker at våre barn skal vokse opp slik, så timingen er jo perfekt ;) Venter bare på taksten på huset, så får vi se hva det blir til. Håper med alt vi har at det går vår vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, godt å høre ;)

Det hadde jo vært en koselig dato da, selv om man ikke har et forhold til den dagen. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen, uææ! Er veldig innstilt på at TR dukker opp egentlig, men kjenner ingen tegn til det akkurat. Litt småkvalm om morgenen og utover dagen, men jeg pleier å bli kvalm rundt både EL og TR, så det symptomet tror jeg at jeg ignorerer lett :P

Var jo teit og tok en test i helga, alt for tidlig, som selvfølgelig var negativ. Dukker ikke tanta opp iløpet av de neste dagene blir det testing på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med hus! Åh, så herlig!! :D Så spennende!

Det er alltid plusser og minuser med å flytte til et nytt sted. Lengre reisevei ofrer jeg også LETT, dersom huset og plassen er knall :) Lykke til!!!

Satser på at TR ikke kommer imorgen! Håper du slipper kvalmen - uansett utfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på det ja! Innbiller meg (tror jeg) at alle lukter er forsterket, haha :P Skulle lage grateng til middag med ost oppå, har aldri lagt merke til det før, men ost lukter jammen ta fælt :P (ifølge sambo lukta den helt normalt :P ) Halsbrann - check, fisj. De to siste nettene har jeg våknet av kramper i leggene, noe jeg har skjønt er vanlig når en er gravid. Aldri vært plaget med dette tidligere, så får late som at det er et symptom inntil det motsatte er bevist ;) Og etter hvert som jeg leser symptomtråder finner jeg ut at jeg må være svært gravid, haha! Håper bare en test eller ti kan være enig med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett veldig spennende med litt symptomer da :jepp:

Jeg håper også at noen tester vil lyse "gravid" mot deg i løpet av den neste uka :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR å spore enda, utålmodig.com! Kjøpt CB test, en vanlig med kryss og en digital. Må vel svi av en test i morgen da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TR? Nei. Kvalm? JA! Var såvidt jeg klarte å holde meg fra å spy når jeg lagde middag, lukta av fløtesaus var bare helt forjævlig av en eller annen grunn (riktignok kun for min nese...).

Bestilte tester fra BT på søndag, håper de kommer snart. Å teste med CB blir dyrt i lengden, og vil spare litt på den digitale. Satser på at den teite tanta holder seg langt vekke. Skjer det ikke noe iløpet av helga så ringer jeg fastlegen og får tatt en blodprøve på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her skjer det ganske nøyaktig ingenting :\ Ingen TR, ingen positiv test. Blir så frustrert at åååh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du bli flinkere til å oppdatere!?!? :fnise:

Hvordan går det? har tr dukka opp eller er den fortsatt fraværende?

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, joooda :P Har vært travelt opptatt i helga med et arrangement, og igår gikk hele dagen bort til tur, trening osv.

Men men.. Fortsatt ingen TR eller positiv test. Blir helt matt av dette jeg altså. Er vel bare syklusen min som begynner å kødde med meg igjen, annoying!

På dager som dette, så vurderer jeg å droppe hele prøvinga, når ikke denne satans kroppen gidder å virke som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...