Gå til innhold

Penny sin prøvedagbok


Penny

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit å ha et eget lite sted å samle litt tanker og skrive litt rundt prøvingen.

Jeg er 23, sambo er 27, og vi har vært sammen siden høsten 2003. Forlovet siden desember 2012. Eier leilighet, og jobber heltid begge to.

Driver ikke med temping, litt vanskelig pga turnusarbeid, men tester med eggløsningtester :)

Vi begynte å prøve i desember 2011, og ble gravide i PP2, men mistet etter kun fire-fem uker. Fortsatte prøvingen, og ble gravide iløpet av sommeren engang, men mistet på nytt i august. Fulgte ikke med EL og slikt pga fokuset var et helt annet sted enn på prøvingen, så vet ikke hvor langt vi var på vei. Prøvestopp siden da frem til november, og nå er vi i gang igjen! Håper på bedre lykke denne omgangen :)

Endret av Penny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til, til dere også :) Kan godt hende jeg tar turen innom her igjen for å se hvordan det går med dere, hvis det er greit da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du bare gjøre, er bare koselig med "besøk" :)

Prøver å få dagene til å gå på ett vis, og ikke tenke så alt for mye på at vi mistet knøttet denne gangen. Håper virkelig at jeg slutter å blø snart, for er møkkalei av å bli minnet på at det ikke gikk hver bidige gang jeg skal på toalettet liksom. Vil jo bare komme i gang med en ny prøveperiode også :) Håper at SAen ikke klusser til med syklusen heller, har jo lest at det kan ta litt tid før kroppen henter seg inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du bare gjøre, er bare koselig med "besøk" :)

Prøver å få dagene til å gå på ett vis, og ikke tenke så alt for mye på at vi mistet knøttet denne gangen. Håper virkelig at jeg slutter å blø snart, for er møkkalei av å bli minnet på at det ikke gikk hver bidige gang jeg skal på toalettet liksom. Vil jo bare komme i gang med en ny prøveperiode også :) Håper at SAen ikke klusser til med syklusen heller, har jo lest at det kan ta litt tid før kroppen henter seg inn igjen.

Huff, tenker på deg!

krysser fingrene for at du snart kan begynne på en ny pp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ihvertfall som om blødningen har roet seg, endelig! Slipper en konstant påminnelse om hva som har skjedd, og jeg kan begynne å se fremover igjen og tenke på videre prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Bra å se fremover og ikke bare tenke på ting som har skjedd, med tanke på vonde opplevelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff høres ikke godt ut med alt som har skjedd! Men har du blitt gravid i pp2, er det jo altid håp om at det går fort en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det ikke tar lang tid før det klaffer igjen, så lenge SAen ikke klusser til med syklusen. Satser på at det ikke får store konsekvenser videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde denne blødningen etter SAen begynte å roe seg litt ned, men neida. Har ikke økt heller, men den er jo der, virkelig irriterende! Men men, nå er det helg, jeg har FRI og skal prøve å kose meg og tenke på litt andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme du :klemmer: Kjennes ut som jeg har grodd fast i sofaen i kveld, sukk. Har hatt det rimelig travelt på jobb de siste dagene, så det var så alt for godt å gjøre absolutt ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme du :klemmer: Kjennes ut som jeg har grodd fast i sofaen i kveld, sukk. Har hatt det rimelig travelt på jobb de siste dagene, så det var så alt for godt å gjøre absolutt ingenting :P

Takk :)!

Da synes jeg du skal nyte at du har fri og bare slappe av jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom en tur for å ønske deg god helg :)

Du får slappe godt av å la kroppen få roe seg ned! Lykke til med prøvingen videre! Håper det klaffer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at jeg har sett det siste av denne SA'en, har ikke blødd noe i dag, hurra! Eller, siden i går kveld blir det faktisk. Lykke! Hurra for videre prøving og for litt etterlengtet :humpe::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Lykke til med prøvingen. Høres ut som om dere har et godt utganngspunkt når dere allerede har fått det til en gang. Håper neste spire klamrer seg fast. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at blødningen har gitt seg!

Får håpe at en ny spire setter seg snart og at den er sterk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper virkelig det ikke tar lang tid før den sitter igjen, og at den klamrer seg fast! Kjenner flere som har mistet, og de har blitt gravide igjen like etterpå, håper det samme skjer meg.

Har vært sammen med ei venninne i dag som venter tvillinger til sommeren, herlighet så nydelige enkelte er som gravid! Gleder meg veldig til å hilse på de to små :)

Sitter nå og ser Beretninger om begynnelser, fantastisk rørende program!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det ikke tar lang tid før den sitter igjen, og at den klamrer seg fast! Kjenner flere som har mistet, og de har blitt gravide igjen like etterpå, håper det samme skjer meg.

Har vært sammen med ei venninne i dag som venter tvillinger til sommeren, herlighet så nydelige enkelte er som gravid! Gleder meg veldig til å hilse på de to små :)

Sitter nå og ser Beretninger om begynnelser, fantastisk rørende program!

Jeg krysser i allefall fingrene for en spire sitter hos deg snart :)

Beretninger om begynnelser er et rørende program ja, og lettrørt som jeg er så kommer det noen tårer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene her går vel i grunn bare til å vente.. Venter for å se om, og når, TR kommer igjen. Ut fra min vanlige syklus skulle hun vært på plass i morgen, men kjenner ingenting til at hun er på vei akkurat.

Ellers er jeg forkjøla, og potte tett, herlig! Håper at det ikke tar lang tid før TR kommer slik at EL kan komme så fort som mulig igjen. Om en mnd reiser sambo bort, og blir borte nesten en mnd. Men men, kan ikke akkurat styre dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...