Gå til innhold

Penny sin prøvedagbok


Penny

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har skrevet noe nå. Har fortsatt ikke skjedd noe nytt her, så tenker å teste en av de nærmeste dagene siden TR ikke har dukket opp etter SAen. Driver å innbiller meg symptomer også (eller kanskje de faktisk er reelle, hvem vet..) :P Kvalm, kvalm og atter kvalm, er trøtt hele tida, kjennes ut som puppene har blitt enda større (NOOOO!), det stikker veldig slik som sist, er et lite (stort) hormontroll, ja.. Er sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, hva om du er blit gravid mens du ventet på mensen! Hmm.. hadde vel ikke sagt nei til det!! Du får teste, å oppdatere!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en del tester i dag fra billigetester.no, strimler + en digital. Så kommer nok til å svi av en strimmel i morgen tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvordan gikk det?? Er superspent her! Jer er jo starten av pp2, så må leve av andre som er komt til teste perioden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen positiv test i dag, men er fortsatt uvel, så blir vel å teste igjen over helga hvis ikke TR dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, det er så himla unødvendig å være så satans kvalm hele tiden hvis det ikke er noen grunn for det. Skikkelig ubehagelig :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... vet jo aldri om det er en grunn for det!! :gravid: heeeh.. kan jo ha testet for tideligt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kvalme er noe av det verste som er!!

Kjedelig med negativ test, men vi får håpe tanta holder seg unna :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo tidligere vært veldig kvalm når jeg har hatt EL, men har ingen andre symptomer i forhold til det heller akkurat nå. Møkkakropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Penny! :goodbye: Innom og hilser på!!

Her var det jammen spennende!

Har du fått TR enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR, ingen positiv test og ikke noe EL-slim som jeg alltid merker ved EL. Men i dag er jeg faktisk ikke kvalm (enda..), utrolig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det kan vi jo. Men spørs om vi rekker noe denne PP'en, har sykluser på 32 dager og spørs bare om ikke EL treffer slik at sambo har reist bort til da. Men man må jo likevel gjøre et forsøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd dustetanta dukka opp!!

Dere får gjøre et iherdig forsøk selv om han reiser bort, vet jo aldri når det klaffer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia Penny! Kjøre på, til dere blir blå! Kanskje du da får to blå? (les: streker) :)

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal da gjøre en verdig innsats selv om vi kanskje ikke treffer EL, må jo dessuten, spesielt siden vi ikke får sett hverandre på fire uker! Har ikke vært så lenge borte fra hverandre disse åtte årene, helt vilt. Må bare bli kvitt denne teite kjærringa først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!

Jo det går igrunn bare fint, TR er vel på vei vekk håper jeg. Etter at jeg sluttet med prevensjon har hun hatt en tendens til å bli værende så alt for lenge, fnys! Er jo vant med tre-fire dager som er overkommelig, men er oppe i en uke nå liksom, grøss :P

Påsken har vært kjempefin, har vært bra vær, vært på fine turer sammen med sambo og hundene. Gårdagen ble brukt hos et vennepar og barna deres, HERLIG! Ingenting er bedre enn å være sammen med gode venner og barn som bare får hjertet til å smelte :rodmer:

Enn du da, hatt det fint? :)

Bare en uke til sambo reiser bort, snufs, så nå må denne pokkers tanta komme seg vekk slik at vi får gjort et forsøk denne PP'en også. Og slik at vi får kost oss litt før han blir borte i fire uker, vræl! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...