Gå til innhold

Penny sin prøvedagbok


Penny

Anbefalte innlegg

Hørtes ut som en fin påske, Penny! :jepp:

Her har det også vært en fin påske. Hadde mange planer om å ordne endel på huset - men neida.. Vi har slappet av, og vi kjenner idag at det var godt for oss begge :)

TR er alltid stuck hos meg i 5-6 dager.. Ja, det er lenge nok! Usj! :kjefte:

NEI, Penny, vi må krysse fingra for at TR blir borte et års tid. Eller hva sier du? ;)

Ha en strålende dag (tross kanskje dårlig vært hos deg også :fnise: )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig vær nei, her har sola vært fremme hele dagen, herlig :) Så vi har kost oss ute i dag også, deilig deilig deilig!

Tanta må bare bli borte til neste år en gang, gjør iiiingenting, hihi ;)

Håper du har hatt en fin dag, til tross for mangel på finvær :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg tanta har takka for seg, slik at dere kan fortsette prøvingen og at tanta forhåpentligvis holder seg borte lenge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufrivillig prøvepause til midten av mai ettersom sambo er bortreist :\ Ble jo litt :sengekos: før han dro, men likevel så tror jeg ikke det rekker å klaffe i forhold til EL. Men men, da slipper vi januarbarn og det er kanskje like greit siden januar hos oss ofte betyr 20 minusgrader og halvannen meter snø :P Ikke noe særlig å trille turer med en liten baby da nei. Hadde vært perfekt med april-mai, evt august, men det blir jo så lenge til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Merker at dagene går sakte uten sambo hjemme, men er heldigvis ikke lenge til han kommer hjem igjen. Ca 10 dager siden EL nå, ut fra BV sin kalkulator og den har stemt ganske bra for meg ved hver syklus. Sjangsen for at det har klaffet er jo tilstede, så blir litt spennende de neste dagene. IKM er onsdag, så får bare vente å se. Er veldig "hormonell" om dagen, griner for den minste ting :P Og det kjennes ut som puppene skal eksplodere til tider. Klarer ikke ligge på magen når jeg sover, for da treffer brystvortene madrassen, og det gjør VONDT. Har ikke vært såå følsom siden sist jeg var gravid.

Testing til helga dersom TR ikke dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er spennende, Penny!! :popcorn:

Håper at du ellers har mye fint å gjøre, slik at tiden går fort til din kjære kommer hjem igjen!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR enda, men hun kommer vel plutselig til kvelden (slik som sist, mens jeg var på jobb UTEN tamponger i veska, grøss).

Er mer enn nok å gjøre egentlig, huset som vi leier leilighet i skal selges og i dag er det visning. Gleder meg overhode ikke, regner med vi må flytte etter huset er solgt (vi har hunder).

Sambo kommer heldigvis en tur hjem til helga, gleder meg skikkelig! Han reiser igjen mandags morgen, men får han hjem igjen neste fredag så da er det greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR, ingen antydning til det heller. Har derimot verdens vondeste pupper og kvalme. Stikker innom apoteket og kjøper en test etter jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR, ingen antydning til det heller. Har derimot verdens vondeste pupper og kvalme. Stikker innom apoteket og kjøper en test etter jobb! :)

Oioioioioi!!!!!!!!!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo kjøpe to tester i dag, og jeg MÅTTE jo bare ta den ene etter jobb. Den var selvfølgelig negativ, men får prøve å tenke at det enda er tidlig og at urinen var for "ny". Får ta en ny lørdags morgen tenker jeg :) Tester jeg i morgen før jobb kommer jeg jo garantert til å glise som en annen idiot dersom den er positiv, og blir gjennomskuet med en gang :P Håper virkelig det har skjedd noe denne gangen, og at det ikke er syklusen som tuller med meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg virkelig at tanta holder seg unna og at du tester positivt om noen dager! Krysser fingrene for deg! :klem:

- Er nok best å vente til lørdag ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bah, TR kom selvfølgelig fredags formiddag. Typisk! Ellers har helga vært fin, sambo har vært hjemme en tur, herlig å se han igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Har nesten glemt bort at jeg har denne, huff.

Går bare godt her, sambo kom hjem forrige fredag og GODT var det :) EL er vel i disse dager ifølge BV sin kalkulator, har ikke kjøpt el-tester denne mnd. Så her får en bare vente i spenning og se hva som skjer på den fronten. Skal ihvertfall ikke skyldes mangel på prøving dersom det ikke klaffer denne gangen :lur:

Har hatt arbeidshelg med to aftenvakter på rad, og da blir døgnet litt skakkjørt, må vel kanskje komme meg i seng snart om jeg skal få gjort noe fornuftig i morgen.

Håper dere andre har det bra, får ta meg en liten dagbokrunde i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Glemmer bort at jeg har denne her, må kanskje bli litt flinkere til å oppdatere mellom prøvingen, haha :P

Ifølge BV sin kalkulator er det fem dager til en test kan være positiv, tror nok det stemmer ganske bra. Så er symptomjakt for fullt her nå, og klarer nok å innbille meg både det ene og det andre. Blir spennende over helga ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...