Bolla! Skrevet 12. juni 2012 #81 Del Skrevet 12. juni 2012 hmm, rare greier... Jeg håper uansett at det faktisk er sånn at kroppen din funker og at det gjemmer seg et bittelite frø inni magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #82 Del Skrevet 12. juni 2012 Håper på det jeg også, men nå har det jo faktisk gått såpass lang tid at en test skulle jo vært positiv til nå. Men hvem som vet, må bare vente å se hva som skjer Jobb i ettermiddag, så får ihvertfall tenkt på andre ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. juni 2012 #83 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det går med deg og om du har fått mensen eller ikke :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #84 Del Skrevet 13. juni 2012 Haha! Her har det ikke skjedd noen verdens ting gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. juni 2012 #85 Del Skrevet 13. juni 2012 Skal ikke være enkelt å forstå seg på kroppen nei Du for holde oss oppdaterte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #86 Del Skrevet 14. juni 2012 Fortsatt ingenting som skjer her.. Har ikke testet i går eller i dag, får ta en i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. juni 2012 #87 Del Skrevet 14. juni 2012 Ha håper vi på positiv test for oss begge i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #88 Del Skrevet 14. juni 2012 Tror nok løpet er kjørt for min del, og at syklusen bare er på bærtur igjen :s Krysser fingrene for deg Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #89 Del Skrevet 15. juni 2012 Fortsatt negativt, som forventet. Gir litt opp dette her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. juni 2012 #90 Del Skrevet 15. juni 2012 Hmm.. Skjønner ingenting jeg nå! Kroppen er ikke bestandig like enkel å forstå seg på... Håper du får en fin helg jeg Penny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #91 Del Skrevet 15. juni 2012 Nei denne kroppen funker ikke som den skal. Tror kanskje vi tar en prøvepause inntil syklusene er helt stabile og jeg har hatt meg et gynbesøk :\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. juni 2012 #92 Del Skrevet 15. juni 2012 Hmm, synd hvis dere tar en pause fra prøvingen syns jeg! Men irriterende at syklusene dine skal være sånn! Håper for din del at neste syklus kommer seg på rett kjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #93 Del Skrevet 15. juni 2012 Syklusene mine har jo vært litt på bærtur hele veien frem til jeg ble gravid, og etter SAen ble det tull igjen. Det er vel gjerne helt vanlig at det skjer, men like forbanna irriterende er det jo uansett :\ Får se om det blir pause eller ikke, akkurat nå er jeg bare lei det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. juni 2012 #94 Del Skrevet 16. juni 2012 Håper dere slipper pause! Jeg bestemmer herved at Penny skal få stabile sykluser og spire i magen snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #95 Del Skrevet 17. juni 2012 Beskjeden er videreført og forhåpentligvis godt mottatt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. juni 2012 #96 Del Skrevet 17. juni 2012 Beskjeden er videreført og forhåpentligvis godt mottatt! :D Det håper jeg! Unner deg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #97 Del Skrevet 17. juni 2012 Er så mye rot i hodet for tiden, er så frustrert over hele greia at det er ingen som aner engang. Tok meg en laaang lang skogstur med bikkja i dag, DET er terapeutisk det. Føler meg nesten som et nytt menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 #98 Del Skrevet 18. juni 2012 Huff, tenker på deg Penny! Turer i skog og mark er veldig godt for både kropp og sjel. Det er noe jeg skulel blitt flinkere til, men jeg liker ikke å gå i skogen alene :gjeiper: Ønsker deg en fin dag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #99 Del Skrevet 19. juni 2012 Måtte teste i dag bare for å gjøre det, negativt. Riktignok etter nattevakt da, og hadde tisset bare to timer før ca. Mulig jeg tar en ny når jeg står opp utpå dagen, bare for å gjøre det. Nettopp fått vite at det er tre til på arbeidsplassen min som er gravide, og det er ca 10 stk fra før som enten er gravide eller har fått barn i år. Babyboom uten like på min avdeling Er jo så koselig da, og blir jo glad på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juni 2012 #100 Del Skrevet 19. juni 2012 Skikkelig babyboom hos dere da ja! Syns det er kjempefint at du klarer å bli glad på deres vegne jeg, er ingen selvfølge at man klarer det når man prøver selv! Du får oppdatere hvis du tester igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå