Ambivalent Skrevet 17. april 2012 #81 Skrevet 17. april 2012 Herregud, for en harry sesong! Null stil og seriøsitet, kun fjasing...
Tonus Skrevet 31. mai 2012 #82 Skrevet 31. mai 2012 Sophie! Var sikker på at Laura kom til å vinne ettersom det var så mye fokus på henne og "historien" hennes hele siste episoden og det som regel er det som leder til seier i ANTM. Men må si at jeg virkelig følte med henne da hun fikk panikkanfall på settet.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #83 Skrevet 31. mai 2012 Sophie! Var sikker på at Laura kom til å vinne ettersom det var så mye fokus på henne og "historien" hennes hele siste episoden og det som regel er det som leder til seier i ANTM. Men må si at jeg virkelig følte med henne da hun fikk panikkanfall på settet. Litt tidlig med spoiler, har ikke sett det enda i dag.
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2012 #84 Skrevet 31. mai 2012 Aaaarg, jeg klarte ikke å holde meg borte fra denne tråden. Bare visste at det kom til å være spoiler her. Men uansett, jippi! Gleder meg til å se episoden.
Lykkelitenen Skrevet 31. mai 2012 #85 Skrevet 31. mai 2012 Prøver å laste den ned nå, men filen er ødelagt, får bare opp feilmelding
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå