Gå til innhold

ANTM cycle 18 - British Invasion

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å deilig! Sånn skal det være endelig!!

Jeg syns seymone burde ryke snart. Så dårlig holdning og litt heldig på bilder innimellom. Az skal passe seg for å ikke bli for høy på pæra.

Og heier fortsatt på Uk såklart :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg håper egentlig dommerne kommer til å prøve å jekke ned Az litt, mest fordi jeg er spent på hvordan hun vil takle det :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg også begynner å irritere meg litt over Az.. Hun er nesten så kul at hun ikke klarer å gå ;) Veldig pen, men litt too cool for school!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Håper Az og Sophie står igjen til slutt :)

Og så digger jeg Annaliese. Men hun passer egentlig best som programleder eller noe. Hun kunne tatt over for Tyra :gjeiper:

• 2 uker senere...
Skrevet

Candace som gikk ut i episode 4 minner meg så utrolig om Bianca fra tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Å deilig! Sånn skal det være endelig!!

Jeg syns seymone burde ryke snart. Så dårlig holdning og litt heldig på bilder innimellom. Az skal passe seg for å ikke bli for høy på pæra.

Og heier fortsatt på Uk såklart :)

Enig i alt ;) Seymone irriterte meg i soste episode, jeg blir så lei av hun ser sur og grinete ut og er glad noen faktisk sa det til henne. Synd Ashley gikk ut, jeg likte personligheten (Ok, jeg likte dialekten hennes...) og syntes hun var så utrolig søt, men men, jeg heier fortsatt på UK!

Gleder emg til neste gang!

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde virkelig ikke forventet at Az gikk ut allerede!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde virkelig ikke forventet at Az gikk ut allerede!

Nei, det virket som det foregikk noe bak kulissene der. Til og med når de sto der og fikk tilbakemelding gjorde jo Kyle nettopp det hun fikk kritikk for hele dagen, store øyne uten uttrykk og spørsmålstegn-fjes. Det er ikke noe hun kan 'snap out of' bare ved å få kritikk, det er noe hun gjør uten å være bevisst på. Az har i det minste kontroll på ansiktet sitt.

Jeg klarte nesten ikke å se på booty touch-greia. Herregud for en flau spøk! Men UK-videoen var faktisk imponerende. Hvis vi ser bort i fra at de faktisk måtte spille inn ekstremt flau sang, så var selve videoinnspillingen til UK utrolig nok med på å gi meg et bedre inntrykk av de fire jentene som modeller.

AnonymBruker
Skrevet

Syns kanskje Kyle skulle gått ut før Az, men jeg liker alle de britiske bedre enn de amerikanske, så så lenge de fortsetter å gå ut er det greit :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ser på lenger, for programmet har tapt seg skikkelig. Virker som en parodi på seg selv. I de tidligere sesongene så lette de jo virkelig etter en high-fashion model. Nå er det jo bare fjas.

Og jeg skjønner AZ veldig godt, jeg tror jeg også hadde protestert på de rumpe-greiene. Og det virker som det at hun gikk ut, var en slags straff fordi hun turte å si fra. Akkurat som hun andre som trakk seg. Det er liksom ikke lov til å ha egne meninger.

Nå håper jeg Sophie vinner :)

AnonymBruker
Skrevet

Det var ike så rart at AZ gikk ut, hun har fått høre det gjentatte ganger at hun har dårlig attitude.

Skrevet

Dette var beviset jeg trengte for å være helt sikker på at Tyra har gått fra vettet. Joa, det var en dårlig avgjørelse av Az å trosse Tyra, vi vet jo at hun tar sånt veldig personlig, men å sende henne hjem for det?? Hun sa jo faktisk at hun hadde tenkt over saken og ønsket å be om unnskyldning. Jeg synes på en måte det burde holdt. Hun er den eneste denne sesongen som har hatt to beste bilder, og hun har utvilsomt mer potensiale enn Kyle. Jeg skjønner virkelig ikke hva de tenkte på.

Jeg synes egentlig hele serien har blitt utrolig klein. Jeg fatter ikke hvorfor Tyra insisterer på å gjøre dem til programledere og popstjerner når alle sammen kommer dit å håp om å bli modeller. Det var MYE morsommere i gamle dager da de faktisk hadde seriøse photoshoots og Tyra var en person jeg kunne respektere. Nå vrir magen min seg hver gang hun kommer på skjermen fordi jeg vet at det kommer til å bli flaut.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dette var beviset jeg trengte for å være helt sikker på at Tyra har gått fra vettet. Joa, det var en dårlig avgjørelse av Az å trosse Tyra, vi vet jo at hun tar sånt veldig personlig, men å sende henne hjem for det?? Hun sa jo faktisk at hun hadde tenkt over saken og ønsket å be om unnskyldning. Jeg synes på en måte det burde holdt. Hun er den eneste denne sesongen som har hatt to beste bilder, og hun har utvilsomt mer potensiale enn Kyle. Jeg skjønner virkelig ikke hva de tenkte på.

Jeg synes egentlig hele serien har blitt utrolig klein. Jeg fatter ikke hvorfor Tyra insisterer på å gjøre dem til programledere og popstjerner når alle sammen kommer dit å håp om å bli modeller. Det var MYE morsommere i gamle dager da de faktisk hadde seriøse photoshoots og Tyra var en person jeg kunne respektere. Nå vrir magen min seg hver gang hun kommer på skjermen fordi jeg vet at det kommer til å bli flaut.

Helt enig. Og det var jo det Az reagerte på også. Hun var der for å bli modell, ikke en tacky musikkvideo-babe.

Skrevet

Vel, Az var jo utvilsomt den jenta som gjorde den dårligste jobben i musikkvideoen, og når man legger hennes ufordragelige diva attitude med i avgjørelsen, synes jeg absolutt hun var den som fortjente å dra.

Det er greit med attitude til en viss grad, men hun oppførte seg til tider som om hun skulle vært en større supermodell enn Kate Moss. ANTM er jo til for å utvikle framtidige modeller, og for å gi dem erfaring og lærdom. Selv om Az hadde litt erfaring fra før av var hun slettes ikke noe stort navn. Synes hun kunne oppført seg litt mer villig og ydmyk.

Jeg var selv stor fan av henne helt i begynnelsen, men personligheten hennes ga meg avsmak.

• Liker 1
Skrevet

Vel, Az var jo utvilsomt den jenta som gjorde den dårligste jobben i musikkvideoen, og når man legger hennes ufordragelige diva attitude med i avgjørelsen, synes jeg absolutt hun var den som fortjente å dra.

Det er greit med attitude til en viss grad, men hun oppførte seg til tider som om hun skulle vært en større supermodell enn Kate Moss. ANTM er jo til for å utvikle framtidige modeller, og for å gi dem erfaring og lærdom. Selv om Az hadde litt erfaring fra før av var hun slettes ikke noe stort navn. Synes hun kunne oppført seg litt mer villig og ydmyk.

Jeg var selv stor fan av henne helt i begynnelsen, men personligheten hennes ga meg avsmak.

Jeg synes Kyle gjorde det dårligere i videoen. Jeg er helt enig i at Az hadde en dårlig attitude, det irriterte meg og, men jeg synes ikke det var på langt nær ille nok til å sende henne hjem. I alle fall ikke når du tenker på hvor lenge folk med langt dårligere holdning har fått bli før og hvor godt Az faktisk presterte på photoshootene. Az ba jo faktisk også om unnskyldning på helt eget initiativ, og hva måtte hun be om unnskyldning for? At hun ikke ville legge puter på rumpa :fnise: Men jeg synes jo i grunnen ikke en musikkvideo til en dårlig sang burde være det de dømmes ut fra uansett. Det burde være bilder og en og annen covergirlreklame. Duste-Tyra :sur:

Skrevet (endret)

Jeg synes Kyle gjorde det dårligere i videoen. Jeg er helt enig i at Az hadde en dårlig attitude, det irriterte meg og, men jeg synes ikke det var på langt nær ille nok til å sende henne hjem. I alle fall ikke når du tenker på hvor lenge folk med langt dårligere holdning har fått bli før og hvor godt Az faktisk presterte på photoshootene. Az ba jo faktisk også om unnskyldning på helt eget initiativ, og hva måtte hun be om unnskyldning for? At hun ikke ville legge puter på rumpa :fnise: Men jeg synes jo i grunnen ikke en musikkvideo til en dårlig sang burde være det de dømmes ut fra uansett. Det burde være bilder og en og annen covergirlreklame. Duste-Tyra :sur:

Jeg er enig i at Tyra har vært litt på bærtur de siste sesongene, og det er rimelig urettferdig at de skal dømmes ut i fra andre ting enn hva en top modell primært må lære seg. Men jeg synes fortsatt Az fortjente å dra hjem. Hun har et utrolig unikt utseende, men for meg ble hun dønn kjedelig i lengden, da jeg bare så et uttrykk fra henne på hver eneste photoshoot. I mine øyne utgjør ikke det en god modell, selv om man har et fantastisk utseende. Så da synes jeg faktisk Kyle fortjente å være igjen framfor Az. Men man har jo selvfølgelig forskjellige meninger! :)

Endret av Suvana
Skrevet

Nå som de gamle sesongene sendes på tv om dagen merker jeg savnet etter de gamle tidene melder seg, det var absolutt noe HELT annet før!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sååå mange sesonger siden de var på rett kjøl da? Lagde avtale med vogue italia osv. Men nå er det helt ute. Syns de burde fokusere mer på modell-opplegget. Ikke kjendis opplegget. Drømme sesongen er en sesong med litt yngre jenter(altså ikke masse jenter som nærmer seg 25), flere castinger og catwalk show, og bedre fotoshoots.

• Liker 2
Skrevet

Slik som det var i de første 10 (ca?) sesongene hadde vært mye bedre :) Det virker som om fokuset nå er på å overaske jentene med ene stuntet etter det andre og med oppgaver som er myntet mot kjendisstatus fremfor modellyrket.

Skrevet

Jeg har bare sett 1. episode.

Normalt sett så sittet jeg bare og venter på neste episode og sluker de, men denne sesongen fikk jeg nok etter en episode.

Fikk egentlig litt fnatt etter forrige når de skulle lage musikkvideo og de måtte ha med tittelen på programmet og Tyra o han dvergen som vare dummet seg ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...