AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #41 Skrevet 16. mars 2012 Det har blitt litt mer americas next celebrity enn top model. desverree. meeen heia uk!
Gjest Raindrops Skrevet 17. mars 2012 #42 Skrevet 17. mars 2012 Synes det virker som de ikke blir sponset like mye lenger, rett og slett. Men jeg følger da med likevel, jeg liker å se resultatet av bildene og er en sucker for dramaet. Guilty pleasure! 1
Amarinda Skrevet 17. mars 2012 #43 Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes Tyra har ødelagt konseptet sitt, og ikke klarer hun å finne modeller som blir top models heller. De har mye å lære av den australske og andre lands versjoner hvor modellene som vinner faktisk jobber internasjonalt og delvis blir store navn..
Glynis Skrevet 17. mars 2012 #44 Skrevet 17. mars 2012 Jeg synes den australske versjonen er flinke til å finne 'rene' fjes, altså jenter som har veldig rene trekk, fin hud, 'kjedelig' hår og litt mer det man ville sett hos et modellbyrå sammenlignet med den gjennomsnittlige ANTM-deltaker.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2012 #45 Skrevet 20. mars 2012 syns det var tøft av louise å snakke tilbake foran panelet. hun pr-dama var jo skikkelig frekk mot henne. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. mars 2012 #46 Skrevet 20. mars 2012 syns det var tøft av louise å snakke tilbake foran panelet. hun pr-dama var jo skikkelig frekk mot henne. Enig! Men synd hun valgte å dra. Jeg syns hun hadde stort potensiale. Og var den som kom heldigst ut av makeoveren. Selv om hun ikke var fornøyd selv, med en gang. Syns også programmet har tapt seg. og det er sikkert riktig som noen over her skrev, at de ikke har mange sponsorer lenger. Og det vises på fotoshootene. Og Tyra og den derre kappa si, og "super" modell greiene Husker forrige sesong da hun fullstendig ødela de musikkvideoene som de skulle lage 1
Fortunatus Skrevet 21. mars 2012 #47 Skrevet 21. mars 2012 Premiene synes jeg nå er veldig over-the-top? Vinneren skal få gi ut en singel??? Men kan være enig i at opplegget rundt begynner å bli veldig glissent. Tror de har bodd i samme hus noen sesonger nå, og introen er også helt lik. Og så i forrige sesong så dro finalistene til ei lita øy utenfor Hellas?? Bare bestilt en charterferie til modellene
Glynis Skrevet 21. mars 2012 #48 Skrevet 21. mars 2012 Det har vel aldri vært gjenbruk av utenlandsstedet? Så etter at Paris, Milan, New York og London var tatt så begynte det å skeie litt ut. Dette skjedde allerede i de gode sesongene, husker de dro til Bangkok, som ikke akkurat er en motehovedstad. Men de har jo vist at de satser mer på fine bakgrunner på photoshoots enn motelivet, hvis ikke hadde de dratt til København i stedet.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 21. mars 2012 #49 Skrevet 21. mars 2012 Premiene synes jeg nå er veldig over-the-top? Vinneren skal få gi ut en singel??? Men kan være enig i at opplegget rundt begynner å bli veldig glissent. Tror de har bodd i samme hus noen sesonger nå, og introen er også helt lik. Og så i forrige sesong så dro finalistene til ei lita øy utenfor Hellas?? Bare bestilt en charterferie til modellene Kreta, var det ikke? Da blir det vel Gran Canaria denne sesongen da 1
Ambivalent Skrevet 23. mars 2012 #51 Skrevet 23. mars 2012 Az Marie Jaaa. Hun er heit, litt på samme måte som Shane i the L word.
Gjest Raindrops Skrevet 23. mars 2012 #52 Skrevet 23. mars 2012 Jeg bare elsker humoren til de britiske jentene, herregud så mange gullkorn de kommer med 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. mars 2012 #53 Skrevet 25. mars 2012 Bare jeg som syns hun nye dommerdama er litt overdrevent frekk? Jeg skjønner at jentene må være forbredt på å møte motgang, men det virker veldig påtatt nnimellom. Som om hun er hyra for å være ekkel uansett, liksom? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #54 Skrevet 25. mars 2012 Bare jeg som syns hun nye dommerdama er litt overdrevent frekk? Jeg skjønner at jentene må være forbredt på å møte motgang, men det virker veldig påtatt nnimellom. Som om hun er hyra for å være ekkel uansett, liksom? Jeg digger kelly og er overrasket over at hun ike er mer bitchy i denne serien. Hun har sin egen serie og forresten
VirreVapp Skrevet 25. mars 2012 #55 Skrevet 25. mars 2012 Jeg synes Kelly er slitsom. Greit hun har hatt suksess og at folk bør høre på henne, men det er ingen grunn til å være frekk og ufin. Om så kongen hadde snakka sånn til meg som hun gjør enkelte ganger hadde jeg da vitterlig sagt noe tilbake. Tyra har blitt en eksentrisk weirdo. Men jeg må se programmet likevel 1
Lykkelitenen Skrevet 28. mars 2012 #56 Skrevet 28. mars 2012 Hvor har dere sett siste episode? Jeg har aldri hatt så store problemer med å finne brukbare sider som nå :S Enten fungerer de ikke uten registrering, har elendig kvalitet eller så er det linket til feil episode Noen som vil dele sine sider med meg?
Gjest Raindrops Skrevet 28. mars 2012 #57 Skrevet 28. mars 2012 (endret) Innlegg slettet ihht til KG's regler om piratvirksomhet. Sophie-Ann, mod Endret 29. mars 2012 av Sophie-Ann 1
Glynis Skrevet 28. mars 2012 #58 Skrevet 28. mars 2012 Hvor har dere sett siste episode? Jeg har aldri hatt så store problemer med å finne brukbare sider som nå :S Enten fungerer de ikke uten registrering, har elendig kvalitet eller så er det linket til feil episode Noen som vil dele sine sider med meg? Realitytvfan.org gjør jobben for deg. Pleier å hoste opp rundt 3 linker til hver episode, som alltid har funket.
Glynis Skrevet 29. mars 2012 #59 Skrevet 29. mars 2012 Endelig en ordentlig episode! Sjelden det er så mange gode bilder, også. Jeg er svak for britene personlighetmessig, men verken Kathryn eller Ashley ser ikke spesielt modell ut. Uansett synes jeg verken Kyle, Eboni, Seymone eller Laura ser bra ut in person. Håret til Eboni er krise. Det er da lov å se halvveis ok ut når man ikke er på jobb også.
Gjesten Skrevet 29. mars 2012 #60 Skrevet 29. mars 2012 Dette var en bedre episode, ja, bildene til slutt var hvertfall bedre. Jeg heier fortsatt 100% på Az, men jeg er litt bekymret for holdningen hennes. Hun kunne med fordel vært litt mer ydmyk og jeg er redd dommerne kan begynne å irritere seg over henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå