Gå til innhold

ANTM cycle 18 - British Invasion

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Savner den tiden da ANTM handlet om å finne totalt ukjente fjes uten erfaring som virkelig ser ut som modeller. Synes det har vært alt for mange "pene fjes" og store personligheter de siste sesongene, som har skuffet veldig på modellfronten. Denne sesongen er intet unntak så langt for meg. Men det er jo selvsagt god underholdning, så jeg følger enda med. Heier på britene som gruppe, selv om favoritten ser ut til å være hun androgyne.

Endret av Suvana
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner den tiden da ANTM handlet om å finne totalt ukjente fjes uten erfaring som virkelig ser ut som modeller. Synes det har vært alt for mange "pene fjes" og store personligheter de siste sesongene, som har skuffet veldig på modellfronten.

Jeg savner deltakere som Shandi og Kahlen som jeg persolig ville avskrevet med et øyekast, men som viste seg å være fantastisk gode modeller, ikke bare pene jenter eller jenter med store personligheter. Jeg syntes faktisk Tyra var ganske imponerende i de første sesongene til å finne modellen i jenter. Så begynte hun å ta rare avgjørelser for å lage god tv (Renees hårklipp, stakkars!).

Gjest Elihol
Skrevet

Hvilken kanal går dette på, og klokkeslett? :)

Skrevet

Hvilken kanal går dette på, og klokkeslett? :)

Denne sesongen går ikke på norsk tv enda.

Skrevet

Jeg ble så utrolig skuffa når jeg fant ut at det skulle være USA mot UK :( det er jo bare krangling og skriking!

"USA!!! USA!!!! USAAAAAA!!!!! "

Her sitter jeg i sofaen og roper nesten ut "SHUT UUUUUUUP!!!".

Det blir jo bare slitsomt :sukk:

Håper de roer seg ned snart og husker at det handler om å være modell, ikke om hvilket land man er fra. ;)

Gleder meg til neste episode, makeover!! Det er alltid like moro.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det dere finner det på youtube?

Skrevet

Jeg ser det på Putlocker.com, veldig god kvalitet og laster seg opp veldig fort! :popcorn:

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvor er det dere finner det på youtube?

Finn profilen til dcdice.

Skrevet (endret)

Litt irriterende med all skrikingen og attituden, jeg elsker bitching, men dette ble rett og slett for mye og for dumt. Forhåpentligvis legges dette bort i løpet av sesongen og vi får personlig drama og krangling, fremfor land mot land.

Spennende uansett!

Innlegg redigert ihht til KG's reger om piratvirksomhet.

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 1
Skrevet

Urk.

Ble litt skuffet over første episode.

Var veldig mye skriking og hyling, veldig mye krangling mellom de to gruppene selvom jeg forstår at det automatisk blir litt av greia med UK vs US

Syns det var mye koseligere når det var mer fokus på selve modellgreia, photoshoots osv..nå er det mer "action" og fokus på så mye annet

Skrevet

oooh, ny sesong!

Ho Tyra kan jammen det lage ny vri på nesten alle sesonger. gleder meg til de kommer på tv.

Skrevet

Jeg merker at jeg er veldig uenig i mye av det dommerne sier i år. Jeg synes det var mange som var dårligere enn Maria, inkludert hun andre i samme bilde. Det sa jo i utgangspunktet dommerene og, så hvorfor sendte de hjem Maria? Jeg synes også bildet til Az Marie var godt, spesielt sammenlignet med resten av dem. Det er ikke akkurat lett å se ut som et lite barn når du har tatoveringer over hele deg og ikke noe hår. Alle de andre fikk jo musefletter og store sløyfer i håret, så de burde jo sett litt på hva Az Marie hadde å jobbe med.

Skrevet

Hvor har dere sett den siste episoden? Finner ikke torrent på den og finner den ikke på youtube :S Kun previews og linker som ikke funker uten registrering :kjefte:

Skrevet (endret)

Det er kommet bare en episode så langt?

Innlegg redigert ihht til KG's regler om piratvirksomhet.

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Skrevet

Det er kommet to episoder. Jeg ser på www.watchseries.eu

Skrevet

Takker! Akkurat sett episode en.

Syns det er veldig masete produsert, så det blir litt slitsomt å se på, men må jo se...

Skrevet

fant endelig episode to, sett meg gjennom nesten hele med mye pausing pga treit loading, kommet til punktet hvor dommerne skal diskutere og klarer å lukke fanen. Føøøøk! Nå må jeg vente en ny time på at det skal loade igjen...

Skrevet

Kan Tyra bli noe teitere? Hva var greia med de navnene? :roll:

• Liker 2
Skrevet

Kan Tyra bli noe teitere? Hva var greia med de navnene? :roll:

Det var noe av det flaueste jeg hadde sett. Jeg kunne ønske den mentalt forstyrrede energien hennes heller kunne speilet seg mer i utfordringene. Hva skjer med at selve photoshootet var gørrkjedelig? Jeg savner litt spenstigere utfordringer, som det på elefanten eller med sirkustema.

Skrevet

Det var noe av det flaueste jeg hadde sett. Jeg kunne ønske den mentalt forstyrrede energien hennes heller kunne speilet seg mer i utfordringene. Hva skjer med at selve photoshootet var gørrkjedelig? Jeg savner litt spenstigere utfordringer, som det på elefanten eller med sirkustema.

Enig. Hun skal hele tiden finne opp ord og sånn, synes det er utrolig kleint. Ganske fjortis, for å si det rett ut. Enig i at utfordringene og photoshootene var MYE bedre i "gamle dager".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...