Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Noen som ser på? Jeg fant ut at det var ny sesong først idag, så jeg har nettopp startet på første episode 1
Calypso Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Det har gått meg hus forbi at en ny sesong er i gang, så takk for tipset, hehe.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 OI, det visste jeg ikke! Hvor langt er de kommet? Er det en blandings av britisk og amerikanske modeller det da? men det er fortsatt Tyra og de som leder programmet? Kan tenke meg det blir en god del bitch-fights der ja
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 OI, det visste jeg ikke! Hvor langt er de kommet? Er det en blandings av britisk og amerikanske modeller det da? men det er fortsatt Tyra og de som leder programmet? Kan tenke meg det blir en god del bitch-fights der ja Ser ut som første episode kom i går De har 50/50 med britiske og amerikanske modeller, men det er fortsatt de samme som leder programmet. Ser ut som det blir mye krangling ja, jeg gleder meg! 1
Calypso Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Ok, nå har jeg sett første episode og jeg syntes den US vs. UK vinklingen er ganske artig, heia UK!
Gjest Daenerys Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Woho, endelig noe å se på igjen *guilty pleasure*
Gjest uAnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 ååh *pakke pleddet rundt meg og trykker play*
Gjest Daenerys Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Hvilken kanal og hvilket tidspunkt? Tviler veldig på at det kommer på tv med det første. Prøv youtube eller online tv-greier, alt etter hva du har lyst til Innlegg redigert ihht til KG's regler om piratvirksomhet. Sophie-Ann, mod Endret 29. mars 2012 av Daenerys
Ryvre Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Oi, takk for påminnelsen! Hadde helt glemt bort at det starter igang igjen
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Jeg tror det kommer til å bli gøy når de er oppdelt på denne måten. Jeg heier allerede på UK
Gjesten Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Jeg fant ut først i dag at det hadde begynt igjen! Jeg er spent på denne sesongen altså, håper den blir bedre enn den forrige Noen som har noen favoritter ennå? Jeg er litt nysgjerrig på Az Marie (var det det hun het?). Hun ser jo veldig maskulin ut, men viste på bildet at hun definitivt kan være feminin
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 Gjesten: det skal ikke så mye til før denne sesongen blir bedre enn den forrige. Så du bildet av Lisa og ANTM-parfymen? Jeg gleder meg kjempemye til å se hvordan denne sesongen blir.
Gjesten Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 Hehe, ja, jeg så bildet. Jeg er fortsatt nysgjerrig på hvorfor Angelea ble disket, vi har jo ikke fått fasiten
Glynis Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Dette var forferdelig. Det har alltid vært gimmick i ANTM, men nå har de jo faktisk nådd punktet der det er 60 % gimmick, 20 % sosialt drama, 10 % Tyras klin sprø personlighet og 10 % skjønnhet/mote. Og Elton John vs Madonna/Jackie vs Diana er jo bare slemt. Elsker Kelly Cutrone, men synes synd på henne at hun ikke fikk dømme en sesong der det faktisk var ordentlige modellemner å dømme. Selv om Australia's next top model kanskje er litt mer fokusert på bikinier og catwalk og mindre på skjønnhet er det milevis foran alle andre top model-varianter. Endret 4. mars 2012 av Glynis
Glynis Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Agh, nå så jeg utstemmingen. Så irriterende. Skjønner ikke helt kriteriene. Synes hun native American er nydelig, men hun gjorde det jo elendig. Hun androgyne er også dødspen, men gjorde det elendig. Savner look-a-like-shootene som var realistiske og uten hopping, som når Mercedes var Billy Holiday og den når Natasha lagde gulltann! Endret 4. mars 2012 av Glynis
Gjesten Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 Agh, nå så jeg utstemmingen. Så irriterende. Skjønner ikke helt kriteriene. Synes hun native American er nydelig, men hun gjorde det jo elendig. Hun androgyne er også dødspen, men gjorde det elendig. Jeg synes hun native American-jenta var kjedelig, men hun androgyne viste jo (om ikke annet) at hun på tross av sitt maskuline utseende kan ta veldig feminine bilder. Det åpner jo et enormt potensiale om hun klarer/lærer å bruke det rett. Savner look-a-like-shootene som var realistiske og uten hopping, som når Mercedes var Billy Holiday og den når Natasha lagde gulltann! Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå