Pyntestøv Skrevet 12. september 2012 #381 Del Skrevet 12. september 2012 Erfaringsmessig pleier disse superinstruktørene å være veldig flinke til å tilrettelegge nivå etter den enkelte deltakeren. Så jeg vil tro du uansett vil få mye ut av det, både nye ting å trene på her og nå, og ikke minst noe å strekke deg etter framover! Går du kurs på Frysja eller i Lillestrøm? Frysja, bor ikke så langt unna nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2012 #382 Del Skrevet 13. september 2012 Frysja, bor ikke så langt unna nemlig Så bra! Håper det var en bra pole-økt i går! ----------------------------------------- Jeg har akkurat fått bekreftet privattime hos Samadhi Hawaii for å prøve tissue 24.september!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. september 2012 #383 Del Skrevet 13. september 2012 bare 3 dager igjen hvordan er nervene????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. september 2012 #384 Del Skrevet 13. september 2012 Så bra! Håper det var en bra pole-økt i går! Fikk til nytt triks i går (se i dagboka mi "Gladpuls"). Jeg har jo bare holdt på noen uker, så det er så gøøøøøy :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2012 #385 Del Skrevet 13. september 2012 Fikk til nytt triks i går (se i dagboka mi "Gladpuls"). Jeg har jo bare holdt på noen uker, så det er så gøøøøøy :) Hurra, gratulerer! Som jeg sa i boka di, det er like stas hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2012 #386 Del Skrevet 13. september 2012 bare 3 dager igjen hvordan er nervene????? De er absolutt tilstede for å si det mildt! Tenk at jeg er i LA på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2012 #387 Del Skrevet 13. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 14. september 2012 #388 Del Skrevet 14. september 2012 Hei snuppa!! Hvordan er det med nervene?? er de i høyspenning eller går det greit? Nå er det IKKE lenge til dere drar :strix: Kommer til å savne deg, men gleder meg masse til å høre alt om turen når dere kommer hjem igjen Når kommer dere egentlig hjem igjen? regner med at dere tar masse bilder fra turen, men er det noen mulighet for en som ikke har facebook til å få se bildene....? Håper dere får en flott helg med de siste forberedelsene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. september 2012 #389 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) bare to dager igjen!! Tenk at dere snart drar Ønsker dere en fantastisk tur, og håper på oppdateringer underveis. Stoor Endret 14. september 2012 av MaiL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. september 2012 #390 Del Skrevet 14. september 2012 Hei snuppa!! Hvordan er det med nervene?? er de i høyspenning eller går det greit? Nå er det IKKE lenge til dere drar :strix: Kommer til å savne deg, men gleder meg masse til å høre alt om turen når dere kommer hjem igjen Når kommer dere egentlig hjem igjen? regner med at dere tar masse bilder fra turen, men er det noen mulighet for en som ikke har facebook til å få se bildene....? Håper dere får en flott helg med de siste forberedelsene!! Hei! Nervene kommer og går, nå har det vært veldig mye som har skjedd på jobb i dag, så kjenner jeg er ganske sliten i hodet. Blir godt med fredag ettermiddag og kveld nå! Men reisefeberen er på plass altså, skal ikke late som noe annet! Vi kommer hjem 5. oktober, så like før dere reiser! Så blir det spennende med jetlag tenker jeg... Og det finnes nok en mulighet for å få se et bilde eller ti også, det er nok ikke så mye som kommer til å bli lagt ut på FB tror jeg (selv om det blir noen stemningsrapporter der også). bare to dager igjen!! Tenk at dere snart drar Ønsker dere en fantastisk tur, og håper på oppdateringer underveis. Stoor Ja, tenk at vi gjør det! Jeg skjønner det nesten ikke selv engang! Men det går nok opp for meg sånn helt plutselig på vei til Gardermoen! Tusen takk, og noen bilder blir det nok plass til på FB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. september 2012 #391 Del Skrevet 14. september 2012 *reisenerver på dine vegne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 15. september 2012 #392 Del Skrevet 15. september 2012 Ha en fantastisk tur :bolledeig: :bolledeig: Kos dere masse, nyt varmen, solen, opplevelsene og ikke minst nyt hverandre Gleder meg utrolig til å høre om turen når dere kommer hjem, vi "prates" forhåpentligvis når dere er tilbake og før vi drar! Koooooooooooos deg :hug: :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #393 Del Skrevet 17. september 2012 Håper dere koser dere masse masse masse :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2012 #394 Del Skrevet 17. september 2012 Enig med Azalea!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. september 2012 #395 Del Skrevet 17. september 2012 What they said! Hang loose Og spis macadamia-nøtter! Jeg tenkte på deg da jeg lå ute i sola med macadamia-nøttene mine istad. Det er kanskje ikke Hawaii, men vi har iallefall palmer Dessuten kommer jeg snart etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 6. oktober 2012 #396 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei og velkommen hjem håper dere har hatt en fantastisk tur! ha en flott helg og så gleder jeg meg til å høre om turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2012 #397 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei og velkommen hjem håper dere har hatt en fantastisk tur! ha en flott helg og så gleder jeg meg til å høre om turen! Tusen takk Azalea! Oppdatering kommer etterhvert, har vært et eventyr dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2012 #398 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg lurer på om jeg akkurat har stiftet bekjentskap med jetlag... Kroppen tror klokka er fire på natta, jeg er helt ødelagt... Vi kom hjem i går ettermiddag, men det er nå trøbbelet har begynt!! Blir spennende å gå på jobb mandag tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2012 #399 Del Skrevet 6. oktober 2012 Velkommen hjem! Gleder meg til referat! Lykke til med døgnsnuing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. oktober 2012 #400 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg gleder meg også til referat! Så jo på bildene du har lagt ut at dere har hatt det helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå