Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Slenger med dagens. Et virrvarr av farger, men jeg følte selv at det funket:

attachicon.gifNy overdel.JPG

Hvordan gå i krig med stil? bare fordi du bor i en skyttergrav og spiser rottelort til mat, betyr ikke at man ikke kan se bra ut!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Du ser så snill ut, Caramia.Du kommer til å bli en flott bestemor, en dag <3

Takk for det! Jeg gleder meg veldig til å bli gammel, jeg kommer til å være en ordentlig tøff gammel dame. En sånn som er med på rullator-løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ymes forsøk på et frieri!

Jepp, og jeg syns jeg gjorde en utmerket jobb! Angrer jo litt nå da, for da må jeg jo pynte meg og greier, siden vi skal gifte oss... Jeg vil jo bare gå i joggebukse :'(

Takk for det! Jeg gleder meg veldig til å bli gammel, jeg kommer til å være en ordentlig tøff gammel dame. En sånn som er med på rullator-løp.

Å rullator som er så sexy da! Husk å ta permanent, og skaff deg litt sånt blått, eller rosa, skyllevann, som du kan ha i håret. Om jeg fortsatt er potent på den tiden, lover jeg at det blir noe på deg da :wow:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jepp, og jeg syns jeg gjorde en utmerket jobb! Angrer jo litt nå da, for da må jeg jo pynte meg og greier, siden vi skal gifte oss... Jeg vil jo bare gå i joggebukse :'(

Tja har ikke noe noen skin/latex bukser da, de er jo svarte og går yppelig sammen med smoking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Å rullator som er så sexy da! Husk å ta permanent, og skaff deg litt sånt blått, eller rosa, skyllevann, som du kan ha i håret. Om jeg fortsatt er potent på den tiden, lover jeg at det blir noe på deg da :wow:

Nå må du ikke ta helt av her, jeg har overhodet ikke sagt ja til frieriet ditt enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke ta helt av her, jeg har overhodet ikke sagt ja til frieriet ditt enda ;)

Det var sant... Men la meg si det på en litt annen måte, da. Jeg har en hel pose smash her, og jeg er veldig glad i å dele.

Tja har ikke noe noen skin/latex bukser da, de er jo svarte og går yppelig sammen med smoking.

Jeg har faktisk en hel latex-catstuit som du kan låne, så dette skal ikke være noe problem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Det var sant... Men la meg si det på en litt annen måte, da. Jeg har en hel pose smash her, og jeg er veldig glad i å dele.

Jeg har faktisk en hel latex-catstuit som du kan låne, så dette skal ikke være noe problem :nigo:

Jeg liker ikke smash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja, vi kan vel fortsatt være venner :blomst:

Nei, jeg lærte i en tråd her at menn og kvinner ikke kan være venner, fordi menn alltid bare prøver å ha sex, så det må jeg bare akseptere at sånn er det, uansett om jeg syns det stemmer eller ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg lærte i en tråd her at menn og kvinner ikke kan være venner, fordi menn alltid bare prøver å ha sex, så det må jeg bare akseptere at sånn er det, uansett om jeg syns det stemmer eller ikke.

Hva? det har jeg ikke fått med meg! (bortsett fra at jeg vel har hørt frasen en del ganger før)

Dårlig gjort.

Har visst noe jeg må ta opp med mine venner av det motsatte kjønn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? det har jeg ikke fått med meg! (bortsett fra at jeg vel har hørt frasen en del ganger før)

Dårlig gjort.

Har visst noe jeg må ta opp med mine venner av det motsatte kjønn....

Nå skjønte jeg ingen ting, et lite øyeblikk (haha, se på meg da... Later som at jeg pleier å skjønne ting sånn ellers). Jeg trodde du var en kar :ler: Men det er kult! Om du liker smash, kan vi godt være venner. Jeg lover å ikke prøve å ha sex med deg (om du ikke er pen da, selvfølgelig. De skrev nemlig at menn bare kunne ha venninner, om venninnene ikke var pene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skjønte jeg ingen ting, et lite øyeblikk (haha, se på meg da... Later som at jeg pleier å skjønne ting sånn ellers). Jeg trodde du var en kar :ler: Men det er kult! Om du liker smash, kan vi godt være venner. Jeg lover å ikke prøve å ha sex med deg (om du ikke er pen da, selvfølgelig. De skrev nemlig at menn bare kunne ha venninner, om venninnene ikke var pene)

hahaha! Jeg er ikke så maskulin eller androgyn at jeg pleier å bli forvekslet med å være hannkjønn ;)

Liker Smash. Kan godt være venner. Sexen droppes. Har en type og jeg er ekstremt monogamt anlagt.

Ang utseendet så er vel smaken som baken så det får være opp til den enkeltes subjektive oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...