Stueloff Skrevet 24. august 2015 #3061 Del Skrevet 24. august 2015 Flott hårfarge, FantasDick! Pent antrekk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 29. august 2015 #3062 Del Skrevet 29. august 2015 Flott hårfarge, FantasDick! Pent antrekk også Tusen takk! :D --- Dagens! Endelig ikke så forbanna varmt ute, så kan jo faktisk bevege meg utenfor døra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3063 Del Skrevet 29. august 2015 Tusen takk! :D --- Dagens! Endelig ikke så forbanna varmt ute, så kan jo faktisk bevege meg utenfor døra. Fin genser og fint skjørt, men syntes kanskje ikke det passet så godt sammen. Pluss at skjørtet var kanskje litt i korteste laget? Anonymous poster hash: b5a2a...b93 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 29. august 2015 #3064 Del Skrevet 29. august 2015 Fin genser og fint skjørt, men syntes kanskje ikke det passet så godt sammen. Pluss at skjørtet var kanskje litt i korteste laget? Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Synes de passer perfekt sammen bl.a fordi de har nøyaktig samme blåfarge, jeg! Ja, det er litt kort, enig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #3065 Del Skrevet 30. august 2015 Synes de passer perfekt sammen bl.a fordi de har nøyaktig samme blåfarge, jeg! Ja, det er litt kort, enig der. Åja, da passer det sikkert bedre, så trodde skjørtet bare hadde svart mønster Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #3066 Del Skrevet 30. august 2015 Fin genser og fint skjørt, men syntes kanskje ikke det passet så godt sammen. Pluss at skjørtet var kanskje litt i korteste laget? Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Gøy tråd! :D Litt kort,hadde vært finere om det var litt lenger, men ellers kjempefint sammen :DAnonymous poster hash: 28509...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #3067 Del Skrevet 30. august 2015 Synes de passer perfekt sammen bl.a fordi de har nøyaktig samme blåfarge, jeg! Ja, det er litt kort, enig der. Ja litt kort muligens men du har smashing ben da👌 😊Anonymous poster hash: 69e08...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 31. august 2015 #3068 Del Skrevet 31. august 2015 Gøy tråd! :D Litt kort,hadde vært finere om det var litt lenger, men ellers kjempefint sammen :DAnonymous poster hash: 28509...e9f Ja, greit å få konstruktiv kritikk på antrekk! Ja, enig i at det er litt kort. Tusen takk! Ja litt kort muligens men du har smashing ben da👌 😊Anonymous poster hash: 69e08...f02 Haha, tuen takk! Beina er vel greie enda, men er en god del mer "pløsete" og har fått en del celulitter underveis i graviditeten - håper de blir som før igjen! --- Dagens, beklager verdens mest håpløse pose. Så helt jævlig ut uansett hvordan jeg stod så da gikk jeg for den første! Nå er det varmt igjen her, phu! Begynner virkelig å slite med både utvalg klær og sko nå, altså. Magen har blitt enorm de siste 10-ish dagene og den har sunket kraftig så nå får jeg snart ikke på meg NOE lengre! Og så er det SÅ VARMT! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3069 Del Skrevet 31. august 2015 Ja, greit å få konstruktiv kritikk på antrekk! Ja, enig i at det er litt kort. Tusen takk! Haha, tuen takk! Beina er vel greie enda, men er en god del mer "pløsete" og har fått en del celulitter underveis i graviditeten - håper de blir som før igjen! --- Dagens, beklager verdens mest håpløse pose. Så helt jævlig ut uansett hvordan jeg stod så da gikk jeg for den første! Nå er det varmt igjen her, phu! Begynner virkelig å slite med både utvalg klær og sko nå, altså. Magen har blitt enorm de siste 10-ish dagene og den har sunket kraftig så nå får jeg snart ikke på meg NOE lengre! Og så er det SÅ VARMT! Hvor bor du? Kul du så ut i dag:)Anonymous poster hash: 69e08...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 31. august 2015 #3070 Del Skrevet 31. august 2015 Hvor bor du? Kul du så ut i dag:)Anonymous poster hash: 69e08...f02 Et stykke utenfor Trondheim. Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 31. august 2015 #3071 Del Skrevet 31. august 2015 Du ser helt smashing ut, fantasDick, og i motsetning til de andre her elsket jeg antrekket med den blå genseren. Og så håret da! Håper jeg klarer å se halvparten så smashing ut når jeg er så langt på vei som deg (er i uke 25 nå). Håper du forsetter å poste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 31. august 2015 #3072 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg kledde meg litt fint på jobb i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 31. august 2015 #3073 Del Skrevet 31. august 2015 Liker vesken! --- Her er dagens. Kjolen er litt åpen i ryggen også (men dekker BH-stropper). Snart 38 uker på vei i 25 plussgrader begrenser sko-utvalget mitt kraftig, forresten! Vet dette er en outfit tråd, men herregud så lekker du er! Og ja, du ser fortsatt like fin ut med magen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3074 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg kledde meg litt fint på jobb i dag Hey cameltoe Anonymous poster hash: b5a2a...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 31. august 2015 #3075 Del Skrevet 31. august 2015 Dagens antrekk. Enkel kjole, hadde håret opp i en dott på kronen, og husmortørke. Og solbriller og hvite Converse Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Hvor er kjolen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. september 2015 #3076 Del Skrevet 1. september 2015 Du ser helt smashing ut, fantasDick, og i motsetning til de andre her elsket jeg antrekket med den blå genseren. Og så håret da! Håper jeg klarer å se halvparten så smashing ut når jeg er så langt på vei som deg (er i uke 25 nå). Håper du forsetter å poste :-) Åååh, jeg blir så glad av slike poster; tusen hjertelig takk søte du! Lett svangerskap kombinert med et halvkjedelig liv på bygda gir masser av tid til å fjonge seg. Jeg kledde meg litt fint på jobb i dag Liker skoene! Vet dette er en outfit tråd, men herregud så lekker du er! Og ja, du ser fortsatt like fin ut med magen! :D Åh,*blush*. Tusen hjertelig takk til deg også, makes my dayyyy! Magen begynner å bli litt i overkant nå, så hun kan begynne å finne veien ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 1. september 2015 #3077 Del Skrevet 1. september 2015 Dårlig vær, ingen bil og baby 😅 Da orker jeg ikke pynte meg noe særlig 😌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 1. september 2015 #3078 Del Skrevet 1. september 2015 Ja, greit å få konstruktiv kritikk på antrekk! Ja, enig i at det er litt kort. Tusen takk! Haha, tuen takk! Beina er vel greie enda, men er en god del mer "pløsete" og har fått en del celulitter underveis i graviditeten - håper de blir som før igjen! --- Dagens, beklager verdens mest håpløse pose. Så helt jævlig ut uansett hvordan jeg stod så da gikk jeg for den første! Nå er det varmt igjen her, phu! Begynner virkelig å slite med både utvalg klær og sko nå, altså. Magen har blitt enorm de siste 10-ish dagene og den har sunket kraftig så nå får jeg snart ikke på meg NOE lengre! Og så er det SÅ VARMT! Kjempefint !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3079 Del Skrevet 1. september 2015 Det heter antrekk, ikke outfit! Lær dere norsk!!Anonymous poster hash: ad3b9...039 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 1. september 2015 #3080 Del Skrevet 1. september 2015 Det heter antrekk, ikke outfit! Lær dere norsk!!Anonymous poster hash: ad3b9...039 Lær deg norsk selv. To utropstegn et ett for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå