FantasDick Skrevet 12. august 2015 #3041 Del Skrevet 12. august 2015 Nå har jeg hatt noen late dager inne i bare trusa igjen, mens jeg har ryddet og sortert esker fra boden, så ingen bilder av det! I dag hadde jeg noen ærend ute, så måtte få meg noen filler. Trodde det var varmere enn det var, og det begynte å hølje ned mens jeg var ute.. Men pytt sann! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 12. august 2015 #3042 Del Skrevet 12. august 2015 Nå har jeg hatt noen late dager inne i bare trusa igjen, mens jeg har ryddet og sortert esker fra boden, så ingen bilder av det! I dag hadde jeg noen ærend ute, så måtte få meg noen filler. Trodde det var varmere enn det var, og det begynte å hølje ned mens jeg var ute.. Men pytt sann! *klippet vekk bilde* Så nydelig du ser ut som gravid! Skikkelig flott er du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3043 Del Skrevet 12. august 2015 Er du samme ab som postet de andre antrekkene? Jeg syntes du har kjempekul stil! Flere av plaggene jeg godt kunne tenkt meg selv tskjorta på dette bildet var råfin, hvor er den fra? Takk for det! Er jeg som har postet de siste, ja. Genseren/t-skjorta på bildet er ikke akkurat den jeg har da jeg ikke fant og ikke alt hadde lagret bilde av den (lagrer bilder av alt jeg handler på nett), men har en veldig lik en (bortsett fra at den ikke har glidelås på brystlomma) som er fra HM. Anonymous poster hash: 29280...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 12. august 2015 #3044 Del Skrevet 12. august 2015 FantasDick: Elsker stilen din! Du kler deg så flott Her er dagens fra meg: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3045 Del Skrevet 12. august 2015 FantasDick: Elsker stilen din! Du kler deg så flott Her er dagens fra meg: Vi ser BHen din. Classy. Anonymous poster hash: 9d126...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3046 Del Skrevet 12. august 2015 Dagens antrekk. Enkel kjole, hadde håret opp i en dott på kronen, og husmortørke. Og solbriller og hvite Converse Anonymous poster hash: b5a2a...b93 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 12. august 2015 #3047 Del Skrevet 12. august 2015 FantasDick: Elsker stilen din! Du kler deg så flott Her er dagens fra meg: Elsker hvordan du står på bildene! Du har skikkelig utstråling! Fint kledd og Ps: syntes det var litt kult at bhen syntes. Stå på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 13. august 2015 #3048 Del Skrevet 13. august 2015 Elsker hvordan du står på bildene! Du har skikkelig utstråling! Fint kledd og Ps: syntes det var litt kult at bhen syntes. Stå på! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 13. august 2015 #3049 Del Skrevet 13. august 2015 Fint stoff! Hvor har du kjøpt det? Stoff og stil Det er sandvasket silke. Veldig behagelig og utrolig pent irl. Kjøpte med meg en stoffbit til av samme kvalitet bare i grå, men har ikke fått sydd meg noe av den enda. Lar meg alltid imponere over jenter som orker å gå en hel dag i slike sko Veldig fine sko da, selv om Michael Kors heller ikke er et merke jeg er noe fan av MK-skoene var nydelige! Takk begge to Ble veldig fornøyd siden jeg føler slike sko gjerne blir feil til hudfargen min. Men disse var verken for rosa eller for bleke (dessverre), så da måtte jeg bare ha de. Hehe, hel og hel dag. Bruker de frem og tilbake til bussen og når jeg tripper rundt i gangene på skolen. Ikke akkurat så mye gåing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3050 Del Skrevet 14. august 2015 Herregud. Det gikk nettopp opp for meg hvem du er. Og jeg har fulgt deg her inne i to-tre(?) år. Har du gått IKT? Veldig fint antrekk da. Hvor er jakka fra? Anonymous poster hash: 3eb89...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3051 Del Skrevet 14. august 2015 Dette, pluss sandaler. Anonymous poster hash: 29280...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. august 2015 #3052 Del Skrevet 14. august 2015 Herregud. Det gikk nettopp opp for meg hvem du er. Og jeg har fulgt deg her inne i to-tre(?) år. Har du gått IKT? Veldig fint antrekk da. Hvor er jakka fra? Anonymous poster hash: 3eb89...847 Hehe, så koselig da Du kan godt sendte pm til meg om du tør det Har ikke gått ikt, går på BI. Takk skal du ha. Jakken er fra Massimo Dutti, kjøpte den før jul, så tror ikke de har den samme nå dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3053 Del Skrevet 15. august 2015 Saturday night out.Anonymous poster hash: 29280...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3054 Del Skrevet 15. august 2015 Saturday night out.Anonymous poster hash: 29280...2c3 Hvor er vesken fra? Anonymous poster hash: 6acc5...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3055 Del Skrevet 15. august 2015 Dette, pluss sandaler. Anonymous poster hash: 29280...2c3 Hvor gar du kjøpt buksen? Anonymous poster hash: 2b137...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3056 Del Skrevet 16. august 2015 Hvor er vesken fra? Anonymous poster hash: 6acc5...fd0 H&M.Hvor gar du kjøpt buksen? Anonymous poster hash: 2b137...8bc Vero moda/Vila, merket er sistnevnte. Anonymous poster hash: 29280...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #3057 Del Skrevet 24. august 2015 Dette har jeg da på meg i dag. Anonymous poster hash: 29280...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. august 2015 #3058 Del Skrevet 24. august 2015 Dette har jeg da på meg i dag.Anonymous poster hash: 29280...2c3 Liker vesken! --- Her er dagens. Kjolen er litt åpen i ryggen også (men dekker BH-stropper). Snart 38 uker på vei i 25 plussgrader begrenser sko-utvalget mitt kraftig, forresten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 24. august 2015 #3059 Del Skrevet 24. august 2015 Her er dagens. Kjolen er litt åpen i ryggen også (men dekker BH-stropper). Snart 38 uker på vei i 25 plussgrader begrenser sko-utvalget mitt kraftig, forresten! Kjempefin! Du ser smashing ut med det rosa håret Har du fått mange kommentarer på det, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. august 2015 #3060 Del Skrevet 24. august 2015 Kjempefin! Du ser smashing ut med det rosa håret Har du fått mange kommentarer på det, eller? Tusen takk! Har endelig blitt vant til håret nå, skvetter ikke lengre når jeg ser meg i speilet, og jeg trives med det nå. De første dagene følte jeg at jeg måtte style det så fryktelig, men nå synes jeg at det er like så greit å bare "ha det". Har fått en del kommentarer; de i byen er stort sett positive og synes det er kult og de på bygda synes det er skrekkelig. Nabo-kjerringene henger ut verandaen for å fortelle hvor grusomt de synes det er, men ellers sier de fleste ganske pent at de "synes det var bedre før". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå