AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3021 Del Skrevet 10. august 2015 Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Dagens slaskeantrekk , Ok å gå på butikken sånn syntes dere? Digge klær hjemme, men i tvil om det passer offentlig 😉Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 10. august 2015 #3022 Del Skrevet 10. august 2015 Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Dagens slaskeantrekk , Ok å gå på butikken sånn syntes dere? Digge klær hjemme, men i tvil om det passer offentlig Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Hadde ikke gått sånn offentlig, men som hjemmeantrekk så det deilig ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3023 Del Skrevet 11. august 2015 Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Dagens slaskeantrekk , Ok å gå på butikken sånn syntes dere? Digge klær hjemme, men i tvil om det passer offentlig Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Jeg ser faktisk ikke helt hvorfor du har brettet opp singletten når du bare er hjemme. Er det ikke mye deiligere å bare ha den løs? Og nei. Helt greit som hjemmeantrekk, men jeg synes ikke du bør gå slik offentlig. Anonymous poster hash: 8b23a...05f 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3024 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg ser faktisk ikke helt hvorfor du har brettet opp singletten når du bare er hjemme. Er det ikke mye deiligere å bare ha den løs? Og nei. Helt greit som hjemmeantrekk, men jeg synes ikke du bør gå slik offentlig. Anonymous poster hash: 8b23a...05f Den er litt kort og vid, og siden jeg er hjemme i barselpermisjon og ammer mye og ofte er det så greit at den er knytt, for da holder den seg på plass over puppene når jeg drar den opp Var også ganske fint vær igår, så jeg var en del i Hagen og prøver å få litt sol på den stakkars skrotten Anonymous poster hash: b5a2a...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavita Skrevet 11. august 2015 #3025 Del Skrevet 11. august 2015 Fra nyttårsaften: Nyttår.JPG EDIT: Ideen med pelsene var in-the-moment. Beklager, vet ikke helt hva det er men jeg synes ikke dette passet sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavita Skrevet 11. august 2015 #3026 Del Skrevet 11. august 2015 Ikke særlig spennende outfit, men dette er min første hjemmelagde bluse som jeg har sydd helt selv. Den er penere og mindre baggy irl. Og mtp at jeg valgte et veldig vanskelig stoff, er jeg fornøyd med resultatet Fint stoff! Hvor har du kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2015 #3027 Del Skrevet 11. august 2015 Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Dagens slaskeantrekk , Ok å gå på butikken sånn syntes dere? Digge klær hjemme, men i tvil om det passer offentlig Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Gå slik hvis du vil. Du viser litt hud, men jeg er også veldig glad for at vi ikke følger Sharia-lover her i landet og mener du skal få gå slik du føler deg komfortabel på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 11. august 2015 #3028 Del Skrevet 11. august 2015 Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Dagens slaskeantrekk , Ok å gå på butikken sånn syntes dere? Digge klær hjemme, men i tvil om det passer offentlig Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Klart du kan gå sånn på butikken! Er jo ikke noe runway show på den lokale kiwien? Syntes forresten du var fin, selv om du var slaskete! Noen ganger er slaskete bare best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. august 2015 #3029 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde ikke gått sånn på butikken - og det er ikke fordi det er ikke er "pyntet nok", men fordi jeg synes det er upassende. Shortsen ser ut som en pyjamas-shorts og magen burde være litt mer tildekket - i alle fall på matbutikken, når man er såpass voksen som jeg antar at du er (ser på hendene o.l). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 11. august 2015 #3030 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde ikke gått sånn på butikken - og det er ikke fordi det er ikke er "pyntet nok", men fordi jeg synes det er upassende. Shortsen ser ut som en pyjamas-shorts og magen burde være litt mer tildekket - i alle fall på matbutikken, når man er såpass voksen som jeg antar at du er (ser på hendene o.l). Hvor gammel tror du hun er i forhold til hendene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. august 2015 #3031 Del Skrevet 11. august 2015 Hvor gammel tror du hun er i forhold til hendene? Over 25 i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 11. august 2015 #3032 Del Skrevet 11. august 2015 Over 25 i alle fall. Jeg la ikke merke til hendene hennes før du sa noe engang Men det er kanskje et litt 'vågalt' antrekk, du har nok rett i det. Rart hvor forskjellige vi er, jeg kunne nok lett gått sånn i butikken og jeg er 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3033 Del Skrevet 11. august 2015 Oj, har jeg gamle hender? Hva er det som gjør at de ser gamle ut? er 28 btw..Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3034 Del Skrevet 11. august 2015 Går forresten ikke ut sånn altså, men diskuterte det med en venninne som mente jeg ikke behøvde å skifte før vi stakk på Rema Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 11. august 2015 #3035 Del Skrevet 11. august 2015 Oj, har jeg gamle hender? Hva er det som gjør at de ser gamle ut? er 28 btw..Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Tror nok det bare er bildet, men det er litt blodårer eller noe på venstre hånden som kunne sagt at du var litt eldre. Magen derimot sier noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3036 Del Skrevet 11. august 2015 Tror nok det bare er bildet, men det er litt blodårer eller noe på venstre hånden som kunne sagt at du var litt eldre. Magen derimot sier noe annet Har alltid hatt tydlige årer på hendene, tror det er fordi jeg alltid har vært tynn. Før jeg fikk barn hadde jeg utstående årer på magen også Anonymous poster hash: b5a2a...b93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. august 2015 #3037 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Jeg la ikke merke til hendene hennes før du sa noe engang Men det er kanskje et litt 'vågalt' antrekk, du har nok rett i det. Rart hvor forskjellige vi er, jeg kunne nok lett gått sånn i butikken og jeg er 27 Haha, jeg har øye for alle sånne småting. Oj, har jeg gamle hender? Hva er det som gjør at de ser gamle ut? er 28 btw..Anonymous poster hash: b5a2a...b93 Det var ikke ment sånn at du "gamle hender", men jeg ser at du ikke er 18 år, tynn eller ei. Endret 11. august 2015 av FantasDick 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3038 Del Skrevet 11. august 2015 Misunnelig på dere som kan gå lettkledd kjenner jeg, upassende antrekk eller ikke.Anonymous poster hash: 29280...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 11. august 2015 #3039 Del Skrevet 11. august 2015 Misunnelig på dere som kan gå lettkledd kjenner jeg, upassende antrekk eller ikke.Anonymous poster hash: 29280...2c3 Er du samme ab som postet de andre antrekkene? Jeg syntes du har kjempekul stil! Flere av plaggene jeg godt kunne tenkt meg selv tskjorta på dette bildet var råfin, hvor er den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 11. august 2015 #3040 Del Skrevet 11. august 2015 Mamma-outfit ✌🏽😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå