Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.

Pene sko...

Anbefalte innlegg

20_07_2015.jpg

Du kler å være gravid!

Anonymous poster hash: 8b23a...05f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, magetopp og en kort shorts*. Når man jobber bør man kle seg litt profesjonelt, selv dersom man jobber i butikk. 

Gi deg. Dette er en tråd hvor folk poster dagens antrekk. Hvis du vil diskutere hva som sømmer seg eller ikke bekledning i jobbsammenheng, føl deg fri til å starte en. tråd om temaet.

Anonymous poster hash: a5321...097

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg. Dette er en tråd hvor folk poster dagens antrekk. Hvis du vil diskutere hva som sømmer seg eller ikke bekledning i jobbsammenheng, føl deg fri til å starte en. tråd om temaet.

Takk! Nei, jeg sitter bak en pc hele dagen på et kontor så jeg syntes jeg kan kle meg som jeg vil :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les trådens tittel igjen: "Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk." Dette temaet er en del av tråden, enten du liker det eller ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alja: Litt dårlige bilder så jeg får egentlig ikke sett kjolen skikkelig, men utifra det lille inntrykket man får ser den jo enkel og pen ut.

Nehei, for jeg gikk truseløs, følger jo den siste KG-trenden. Haha, der dumma du der ut der, pinlig! ;)

Neida. Hadde kort shorts under kjolen, men den fikk ikke æren av å bli synlig på bildet stakkars. Kjolen går forresten til rett over knærne når jeg står, men grunnet sittestillingen på bildet ser den kortere ut :)

Synes kjolen ser kjempefin ut jeg! Sikkert litt løs/behagelig på også, ordentlig sommerkjole :)  Og en hundrings liksom..... det selges mange fine (og billige) brukte klær ja. Har kjøpt mye brukt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yas, i det siste har jeg likt å kle meg helsort, i tillegg til å låne samboerens skjorte. post-76577-0-05450000-1437592773_thumb.j

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24_07_2015.jpg

Edit; jeg burde få meg en favorittveske til; denne veska er jo med på alle antrekkene mine for tiden! :ler: 

Endret av FantasDick
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på shopping i dag - flate sko! <3 

25_07_2015.jpg

Bare jeg som poster her jo! Post dere andre også, da! :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(fjernet bilde)

Du kler deg jo bedre som gravid enn jeg gjør som ikke-gravid. Urettferdig! :jolie: Likte spesielt den røde kjolen med det store smykket til, og den kjolen du nettopp postet bilde av. Lekkert! Den grå kjolen synes jeg ikke gjør kroppen din noen tjenester (litt for slaskete, og rar skjæring øverst ved lårene), men alle de andre antrekkene er spot on.

Var ikke du mørkhåret før, eller husker jeg helt feil? Synes du er kjempefin med lyst hår, i alle fall :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke så god på dette med antrekk og sånt, men et bilde av meg med merkelig kleskombinasjon tatt i Melbourne for noen år siden, jeg kler meg heldigvis bedre i dag, så vær så god!

........................OK, jeg får ikke til det med å få inn bildet, vet ikke hvordan dere får det til, folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke så god på dette med antrekk og sånt, men et bilde av meg med merkelig kleskombinasjon tatt i Melbourne for noen år siden, jeg kler meg heldigvis bedre i dag, så vær så god!

........................OK, jeg får ikke til det med å få inn bildet, vet ikke hvordan dere får det til, folkens?

Du må poste under brukernavn hvis du bruker bildevedlegg, tror jeg.

Om du bruker f.eks www.bildr.no, kan du laste opp bildet der og poste lenken her. Da kan du være anonym så mye du vil (men husk at du ikke kan slette bilder når du poster anonymt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må poste under brukernavn hvis du bruker bildevedlegg, tror jeg.

Om du bruker f.eks www.bildr.no, kan du laste opp bildet der og poste lenken her. Da kan du være anonym så mye du vil (men husk at du ikke kan slette bilder når du poster anonymt) :)

Ah, takk, prøver på nytt.

Meg under den tiden jeg var i Melbourne, ikke akkurat velkledd, var verldig kjedelig i klesveien. Er andre boller i dag, det skal jeg love dere!

Må gi meg, bildet fra Bildnr.no ble voldsomt stor, vil ikke drepe dere med synsinntrykkene av et digert meg som herper tråden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, takk, prøver på nytt.

Meg under den tiden jeg var i Melbourne, ikke akkurat velkledd, var verldig kjedelig i klesveien. Er andre boller i dag, det skal jeg love dere!

Må gi meg, bildet fra Bildnr.no ble voldsomt stor, vil ikke drepe dere med synsinntrykkene av et digert meg som herper tråden :P

Tror du skal kunne velge mellom forskjellige størrelser der. "For messageboards" (eller noe sånt) pleier å være grei størrelse for forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal kunne velge mellom forskjellige størrelser der. "For messageboards" (eller noe sånt) pleier å være grei størrelse for forum.

Takk, prøver en siste gang til! :)

Meg i Melbourne. Antimoteløve.

bkFmNlg4.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, bildet ble likevel stort, selv om jeg fikk den redusert noe. Bedre lykke til meg selv neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heh, bildet ble likevel stort, selv om jeg fikk den redusert noe. Bedre lykke til meg selv neste gang.

Haha. Det er ikke spesielt stort, altså. Trodde først du snakket om høykvalitetsbilde som fylte hele skjermen, jeg.

Synes absolutt antrekket ditt var "innafor". Kanskje noe kjedelig, som du selv sier, men helt greit når man bare trasker rundt på en halvvarm dag :)

Får vi se et bilde av hva slags stil du har nå for tiden? Kunne vært gøy å se eventuelle endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var et helt legit antrekk, jeg! Så hvertfall veldig behagelig ut! 

Jeg gikk mye i behagelige antrekk down under, temperaturene var høye og luftfuktigheten likeså. Da var det ikke noe vits i å jåle seg opp og vandre rundt i "festantrekk" på slike dager. Man ble fort fuktig/ svett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk mye i behagelige antrekk down under, temperaturene var høye og luftfuktigheten likeså. Da var det ikke noe vits i å jåle seg opp og vandre rundt i "festantrekk" på slike dager. Man ble fort fuktig/ svett. 

Om noen måneder så kommer jeg nok til å skjønne hva du mener. Kommer ikke til å bli lett å pynte seg for noen svigerforeldre nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...