AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #61 Skrevet 3. mars 2012 Poenget var??? For det er vel ingen som benkter at det det er like stygt på jenter? Samme det. jeg lo i hvertfall godt da jeg så bildene av "flagrefittene"
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #62 Skrevet 3. mars 2012 Jeg synes helt klart at kvinnene kom best ut av disse bildeseriene. Det er uviktig hvilket kjønn undertegnede selv har for i dette tilfellet så jeg på det estetiske. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #63 Skrevet 3. mars 2012 Jeg synes helt klart at kvinnene kom best ut av disse bildeseriene. Det er uviktig hvilket kjønn undertegnede selv har for i dette tilfellet så jeg på det estetiske. De kom bedre ut bare fordi kvinner har mindre synlig utstyr, men pent var det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #64 Skrevet 3. mars 2012 Shawn Johnson er jo bare skamdeilig uansett, så hun er tilgitt 1
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mars 2012 #65 Skrevet 3. mars 2012 Samme det. jeg lo i hvertfall godt da jeg så bildene av "flagrefittene" Heter det ikke kameltå?
Gjest Eurodice Skrevet 3. mars 2012 #66 Skrevet 3. mars 2012 Heter det ikke kameltå? Det gjør det. Skal godt gjøres å flagre noe som helst i slike kondomantrekk . 1
Gjest Maruwan Skrevet 3. mars 2012 #67 Skrevet 3. mars 2012 Jeg måtte gå kommando på treningssenteret en gang, og oppdaga plutselig at det sto et par jenter og lo av meg. Kikke ned, og oppdaga at jeg hadde bulk som viste igjennom shortsen. Værste var at det for det meste var pung og ikke pikk, dette fordi den lå så rart til. "Kukken", kaller de meg den dag i dag. Det er jeg sikker på. Nå skal det også sies at hun ene av dem gjorde stretches rett oppi trynet på meg like før, så vi er skulls og vel så det.
Gjest Eurodice Skrevet 3. mars 2012 #68 Skrevet 3. mars 2012 Jeg måtte gå kommando på treningssenteret en gang, og oppdaga plutselig at det sto et par jenter og lo av meg. Kikke ned, og oppdaga at jeg hadde bulk som viste igjennom shortsen. Værste var at det for det meste var pung og ikke pikk, dette fordi den lå så rart til. "Kukken", kaller de meg den dag i dag. Det er jeg sikker på. Nå skal det også sies at hun ene av dem gjorde stretches rett oppi trynet på meg like før, så vi er skulls og vel så det.
lfcnino Skrevet 4. mars 2012 #69 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Holder meg til shorts/treningsbukse på treningsenteret. INGENTING er verre en at snabelen+diamantene blir kjøttdeig når man tar Knebøy med stramme bukser.. Nei tights kan jeg være foruten.. Endret 4. mars 2012 av lfcnino
AnitaB Skrevet 4. mars 2012 #70 Skrevet 4. mars 2012 Hva er problemet, dere? Gud bedre dere skulle risikere å vise antydning til kalde, stive nippelser gjennom en bikini f.eks. Slapp av. Så sant du ikke lander over grensen for å være vulgær TS så ser jeg ingen fare for dette. Faktisk så fikk jeg litt lyst til å gå og trene litt.
AnitaB Skrevet 4. mars 2012 #71 Skrevet 4. mars 2012 Fyyyyy faen, så heslig. Det værste er at de selv synes de er deilige. Grøss!!! Hahaha faktisk enig - dette mangler stil, karer! Hahahahahaha)))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå