Gå til innhold

Menn i tighs med bulk

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg trener på treningssenter med tighsshorts for mann. det nytter ikke å gå med noe bokser under, blir trangt og får vondt i ballene. så jeg trener uten noe under. Så har altid en bulk som er ganske stor der utformingen av min private synes igjennom akkurat slik den ser ut. har blitt vant med å gå med den slik. min pikk er foresten stor. Mange sender blikk på den så den blir større.

Når alle kvinner der holder ett øye med den, så tar det seg sikkert ut. selv om at jeg aldri ser på andre menn. rart ikke mange flere menn går slik tigsh uten noe under som jeg.

men tar det seg ut å gå som jeg jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Upassende, har sendt rapport. Hadde du vært seriøs så hadde du skrevet på en annen måte og uten ord som "pikk". Oppmerksomhetssøkende!

• Liker 12
Skrevet

:skratte:

Bare tights? Hvorfor stoppe der? Er helt sikker på at enda flere hadde sett dersom du hadde valgt noe enda mer avslørende, f.eks:

Borat_318275a.jpg

Om du føler deg riktig så dristig kan du jo la litt av pungen henge på utsiden også, sånn at damene får et mer direkte syn på godsakene.

Great success!

• Liker 15
Skrevet

Du høres ut som en aldri så liten exhibisjonist, Ts. :)

Jeg mener, med tanke det du skriver og at du har behov for formidle dette på et kvinneforum.

• Liker 3
Skrevet

Syns egentlig ikke noe om stramme tights på menn, uansett hvordan du snur og vender på det. Er rett og slett ikke litt sexy en gang, det er på linje med sykkelshorts. :nei: så godt som INGEN kler det.

• Liker 10
Skrevet

Enda en tråd der en kåting skriver sine egne fantasier fordi han får utløsning av det?

• Liker 4
Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg har sett en mann med det. ekkelt. hvorfor kan du ikke gå med treningsbukse som alle andre?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Praktisk plagg om du løper ute, men som et plagg for å se "sexy" ut inne på et senter? Tror ikke det slår ann, selv om du har en diger kølle

Endret av Inx
  • Liker 8
Skrevet

Tror jeg også hadde sett på "din private", men ikke nødvendigvis fordi jeg ble tent eller syns det var fint.......

• Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes slike er så ekle.

Dessuten klarer jeg ikke å la være å glo når jeg får hele utstyret servert og innpakket i trang, glatt shiny stoff på den måten. Det er helt forferdelig, spesielt siden mannfolka tydeligvis tror at jeg ser ned fordi jeg er imponert, når det egentlig bare er som å se en bilulykke.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

jeg trener på treningssenter med tighsshorts for mann. det nytter ikke å gå med noe bokser under, blir trangt og får vondt i ballene. så jeg trener uten noe under. Så har altid en bulk som er ganske stor der utformingen av min private synes igjennom akkurat slik den ser ut. har blitt vant med å gå med den slik. min pikk er foresten stor. Mange sender blikk på den så den blir større.

Når alle kvinner der holder ett øye med den, så tar det seg sikkert ut. selv om at jeg aldri ser på andre menn. rart ikke mange flere menn går slik tigsh uten noe under som jeg.

men tar det seg ut å gå som jeg jenter?

Jeg ble kåt av overskriften din "Menn i tights med bulk". :sjenert:

Hadde jeg sett deg på treningssenteret, hadde jeg nok spionert på bulken din :fnise: men det er fordi det er så lenge siden jeg har hatt nærkontakt med en bulk ... :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Ts: De glor fordi du er ekkel! :skratte: Hvis du i din villeste fantasi innbiller deg noe annet så "go the f... ahead"

• Liker 4
Skrevet

Menn i thights har vel aldri vært videre sexy..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart folk sender blikk på den, menn i tights må vel være noe av det minst flatterende som finnes. Jeg tipper de fleste synes du er ganske patetisk som føler trang til å vandre rundt og vise frem utstyret ditt.

• Liker 1
Skrevet

Er dette deg, tilfeldigvis?

bulge.jpg

• Liker 5
Skrevet

Åh jeg hadde syns det var så ekkelt om det var en mann med bulk på treningssenteret mitt.... Tror faktisk jeg hadde ledd litt høyt.

• Liker 1
Skrevet

så søt du er :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...