OPIgirl Skrevet 2. mars 2012 #41 Skrevet 2. mars 2012 Fyyyyy faen, så heslig. Det værste er at de selv synes de er deilige. Grøss!!!
Grønt blad Skrevet 2. mars 2012 #42 Skrevet 2. mars 2012 Fyyyyy faen, så heslig. Det værste er at de selv synes de er deilige. Grøss!!! Hvordan vet du at de synes de selv er så deilige på bildet? Jeg vil tro gutta skjemmes over bildet da de fikk se det. 8
Gjest Applecore Skrevet 2. mars 2012 #43 Skrevet 2. mars 2012 Huff... Er nesten like ille som de gamle gubbene som drar buksene opp når de setter seg, og sitter med bena godt fra hverandre... Man vil ikke se, men man klarer ikke la være 1
Gjest Applecore Skrevet 2. mars 2012 #44 Skrevet 2. mars 2012 Hvordan vet du at de synes de selv er så deilige på bildet? Jeg vil tro gutta skjemmes over bildet da de fikk se det. Haha ja, belysningen var sikkert helt annerledes da de så seg i speilet hjemme
Zesaria Skrevet 2. mars 2012 #45 Skrevet 2. mars 2012 Ler så jeg griner her! Herregud! Hvis det var noen tvil: NEI TIL SHORTS! 1
Romilo Skrevet 2. mars 2012 #46 Skrevet 2. mars 2012 Hvis du vil bli sett på som en klovn resten av livet, så go ahead
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #47 Skrevet 2. mars 2012 hoho du TS legg ut bilde av deg og "utstyret" i tight så me kan se hoho men personlig syns jeg balett dansere er sexy i tights grrrrr
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #48 Skrevet 2. mars 2012 hoho du TS legg ut bilde av deg og "utstyret" i tight så me kan se hoho men personlig syns jeg balett dansere er sexy i tights grrrrr nei. det blir for homo 1
Grønt blad Skrevet 2. mars 2012 #49 Skrevet 2. mars 2012 Haha ja, belysningen var sikkert helt annerledes da de så seg i speilet hjemme Jeg vil nok tippe at de aldri så seg i speilet før de gikk ut
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #50 Skrevet 2. mars 2012 hoho du TS legg ut bilde av deg og "utstyret" i tight så me kan se hoho men personlig syns jeg balett dansere er sexy i tights grrrrr No thank you. Men bedre enn sykkelshorts, det er klart
Lutetium 71 Skrevet 2. mars 2012 #51 Skrevet 2. mars 2012 De der mennene i sykkelshorts er berømte av helt feil grunner. Har lite peil på sykkelsport, men er det ikke sånn at de ikke kan ha noe under der, fordi da blir det gnagsår? De sykkelshortsene skal med andre ord bæres rett på skinnet. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 2. mars 2012 #52 Skrevet 2. mars 2012 Har lite peil på sykkelsport, men er det ikke sånn at de ikke kan ha noe under der, fordi da blir det gnagsår? De sykkelshortsene skal med andre ord bæres rett på skinnet. de som driver med sykkelsport er ikke ekle kun pga klumpen i sykkelshortsen, må de på do midt i et sykkelritt så stopper de ikke for å ta dopauser for å si det sånn. Yuck.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #53 Skrevet 2. mars 2012 nei. det blir for homo Tror du kryssa den streken når du tok på deg tightsen jeg 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #54 Skrevet 2. mars 2012 Fyyyyy faen, så heslig. Det værste er at de selv synes de er deilige. Grøss!!! Noen kvinnelige syklister: 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #55 Skrevet 2. mars 2012 de som driver med sykkelsport er ikke ekle kun pga klumpen i sykkelshortsen, må de på do midt i et sykkelritt så stopper de ikke for å ta dopauser for å si det sånn. Yuck. De beste innen sykkelsporten er nok i en litt for høy liga for deg uansett
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #56 Skrevet 2. mars 2012 Har lite peil på sykkelsport, men er det ikke sånn at de ikke kan ha noe under der, fordi da blir det gnagsår? De sykkelshortsene skal med andre ord bæres rett på skinnet. Stemmer, man bruker ikke truse under. Sykkelshortsene er også godt polstret bak. Det er veldig vanskelig å lage en slik shorts uten at utstyret vises. Det er jo ingen innen sporten som er spesielt overrasket, men sportsinteressen er tydeligvis ikke på topp her på kg 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #57 Skrevet 3. mars 2012 Haha ja, belysningen var sikkert helt annerledes da de så seg i speilet hjemme Jeg vil nok tippe at de aldri så seg i speilet før de gikk ut Jepp, de så seg sikkert i speilet da de satt oppå sykkelen hjemme Alle ryttere er klar over at utstyret synes. 1
LilleBille Skrevet 3. mars 2012 #58 Skrevet 3. mars 2012 Men - nå er det vel ikke akkurat sykkelsport denne tråden handler om. Men en som går rundt og viser seg frem på treningsstudio. Sykkelshorts på syklister er en ting ... problemstillingen her er noe ganske annet. Så selv om TS tror alle damene ser på ham fordi han er stor og "fristende" - tror jeg virkeligheten er noe ganske annet. Tror vel det er mye større sjanse for at de synes han ser dum ut - og lurer på hva som feiler ham som føler for å vise seg frem på den måten. Folk flest er jo på treningsstudio for å trene.
Mynona Skrevet 3. mars 2012 #60 Skrevet 3. mars 2012 Poenget var??? For det er vel ingen som benkter at det det er like stygt på jenter? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå