Gjest Nuppdupp Skrevet 2. mars 2012 #22 Skrevet 2. mars 2012 (endret) lekkert, CCL Endret 2. mars 2012 av Nuppdupp
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2012 #23 Skrevet 2. mars 2012 Haha, på fyren i rød hjelm er det jo helt latterlig tydelig. Finnes det ikke sånne greier de kan sette foran utstyret sitt så man slipper å se omriss av hele stasen?
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. mars 2012 #24 Skrevet 2. mars 2012 Haha, på fyren i rød hjelm er det jo helt latterlig tydelig. Finnes det ikke sånne greier de kan sette foran utstyret sitt så man slipper å se omriss av hele stasen? tror det finnes ja.. men de vil vel ikke ha det jeg skjønner ikke hvorfor
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2012 #25 Skrevet 2. mars 2012 tror det finnes ja.. men de vil vel ikke ha det jeg skjønner ikke hvorfor Skjønner det ikke jeg heller, det må da føles ukomfortabelt å gå slik? Jeg vil iallefall ikke gå ut døren med en eksepsjonelt tydelig kameltå 2
Gjest "gjest" Skrevet 2. mars 2012 #26 Skrevet 2. mars 2012 De der mennene i sykkelshorts er berømte av helt feil grunner. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 2. mars 2012 #27 Skrevet 2. mars 2012 jeg trener på treningssenter med tighsshorts for mann. det nytter ikke å gå med noe bokser under, blir trangt og får vondt i ballene. så jeg trener uten noe under. Så har altid en bulk som er ganske stor der utformingen av min private synes igjennom akkurat slik den ser ut. har blitt vant med å gå med den slik. min pikk er foresten stor. Mange sender blikk på den så den blir større. Når alle kvinner der holder ett øye med den, så tar det seg sikkert ut. selv om at jeg aldri ser på andre menn. rart ikke mange flere menn går slik tigsh uten noe under som jeg. men tar det seg ut å gå som jeg jenter? Gutter skal etter min mening IKKE Under NOEN omstendigheter gå med tights. Tren i vide joggebukser mann. 1
Gjest Eurodice Skrevet 2. mars 2012 #28 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Dobbelt Endret 2. mars 2012 av Arabella
Gjest Eurodice Skrevet 2. mars 2012 #29 Skrevet 2. mars 2012 Du kan ha vanlig truse under da, vet du. Den legger seg ikke i folder og bretter som en boksershorts gjør. Dessuten kan du også bruke susp, hvis ikke din hensikt er å vise frem herligheten 1
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2012 #30 Skrevet 2. mars 2012 Du kan ha vanlig truse under da, vet du. Den legger seg ikke i folder og bretter som en boksershorts gjør. Dessuten kan du også bruke susp, hvis ikke din hensikt er å vise frem herligheten Susp var ordet jeg lette etter ja!
Gjest Eurodice Skrevet 2. mars 2012 #31 Skrevet 2. mars 2012 Susp var ordet jeg lette etter ja! Forkortelse for suspensorium .
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #32 Skrevet 2. mars 2012 For en tråd! TS, jeg tviler ikke på at folk glaner på deg, men jeg er redd det ikke er for de grunnene du tror 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #33 Skrevet 2. mars 2012 Alt her i verden blir ikke gjort for å tekke dere damer. Disse sykkeltightsene er ikke designet for at rytterne skal se mest mulig tiltrekkende ut 2
Gjest BettyBoop Skrevet 2. mars 2012 #34 Skrevet 2. mars 2012 Alt her i verden blir ikke gjort for å tekke dere damer. Disse sykkeltightsene er ikke designet for at rytterne skal se mest mulig tiltrekkende ut Clearly not. 5
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. mars 2012 #36 Skrevet 2. mars 2012 Alt her i verden blir ikke gjort for å tekke dere damer. Disse sykkeltightsene er ikke designet for at rytterne skal se mest mulig tiltrekkende ut Det er jo åpenlagt. Men TS virker å tro det
Grønt blad Skrevet 2. mars 2012 #38 Skrevet 2. mars 2012 Ler så jeg faller av stolen og tårene triller! For en tråd og for et bilde! TS: Jeg hadde nok også sett på bulken din, men ikke fordi jeg var tiltrukket eller syntes bulken var så fin 1
Grønt blad Skrevet 2. mars 2012 #40 Skrevet 2. mars 2012 Ler så jeg faller av stolen og tårene triller! For en tråd og for et bilde! TS: Jeg hadde nok også sett på bulken din, men ikke fordi jeg var tiltrukket eller syntes bulken var så fin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå