Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2012

miesol

Anbefalte innlegg

Er forresten ikke sikkert riene blir så mye verre enn maseriene. jeg hadde fullt overkommelige rier fram til ca 7 cm åpning - etter det fikk jeg lystgass og var egentlig sånn passe dritings de siste tre cm. Husker lite fra det. Hehe. Under pressinga fikk jeg bare ren oksygen, men det var godt bare å ha noe å trekke inn. Hadde ikke vondt under pressingen uansett. Drømmefødsel kanskje, eventuelt så har jeg fortrengt noe. Håper det blir likedan nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan var det nå og igjen? Var det noen av dere andre som har hatt slike maserier, eller andre modningstegn?

Snart ny natt, og merker jeg gruer meg, men har jo bursdag, selvom det ikke er like stas lengre..hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye kynnere som ikke er vonde, og noe mensmurringer på nettene. Men de er ikke vondere enn at jeg kan sovne fra de- så det kan vel ikke kalles maserier akkurat ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye kynnere som ikke er vonde, og noe mensmurringer på nettene. Men de er ikke vondere enn at jeg kan sovne fra de- så det kan vel ikke kalles maserier akkurat ?!

Nei, det stemmer!!

Har hatt et tonn med kynnere, og tro meg du vil merke forskjell :)

Du må bruke pusteteknikken hvis de kommer...jeg slet voldsomt i natt, men lest man kan gå med sånt lenge..off!

Det kommer nok du! Har du pakket bagger osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp har pakket bag både til meg og storesøster - ihvertfall alt det som kan pakkes på forhånd. Også sover jeg på tisselaken - Hehe - er så kjedelig om madrassen blir ødelagt hvis vannet går mens jeg sover. Lite sannsynlig men. Har du pakket? Vil gjerne hjem så fort som mulig, så jeg håper min og baby sin tilstand er bra nok til at vi kan reise etter et par netter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har pakket bag både til meg og storesøster - ihvertfall alt det som kan pakkes på forhånd. Også sover jeg på tisselaken - Hehe - er så kjedelig om madrassen blir ødelagt hvis vannet går mens jeg sover. Lite sannsynlig men. Har du pakket? Vil gjerne hjem så fort som mulig, så jeg håper min og baby sin tilstand er bra nok til at vi kan reise etter et par netter.

Ja, paket at nå etter nattens hendelse :)

Bag til storebror, baby og meg..befriende!!

Ja, håper jeg får føde denne gangen, og ikke trenger å bli på sykehuset for lenge!

Håper det skjer noe hos deg snart! Når er neste jm/legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos lege i dag - neste time er hos jordmor 12.12.12 :) har egentlig bestilt fødsel den datoen hihi. Men håper nok helst å være overstått til da :)

Hvorfor måtte du ta KS sist - var det hastesnitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos lege i dag - neste time er hos jordmor 12.12.12 :) har egentlig bestilt fødsel den datoen hihi. Men håper nok helst å være overstått til da :)

Hvorfor måtte du ta KS sist - var det hastesnitt?

God morgen!

Ingen maserier i natt nesten, så utrolig merkelig! Men jeg ble satt i gang de trodde vannet hadde gått litt og litt..tabbe hele igangsettelsen, og ble bare et helsikke .., så gla jeg ikke kan bli igangsatt på samme måte igjen!

Sovet godt? Har vi termin samme dag?? Jeg er så vims om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :) håper du får oppleve at det går av seg selv denne gangen da.

Har sovet fryktelig dårlig - men det er nok mest pga forkjølelse feber og pottetett nese. Har termin 15. - du hadde 17. Var det ikke så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Hvordan var det nå og igjen? Var det noen av dere andre som har hatt slike maserier, eller andre modningstegn?

Snart ny natt, og merker jeg gruer meg, men har jo bursdag, selvom det ikke er like stas lengre..hehe!

Gratulerer med dagen! :)

----------------

Har hatt endel murringer i dag, så nå håper jeg virkelig at ting begynner å modnes slik at jeg slipper å bli satt i gang. Men vi får se. Skal være hundepasser for mamma og stefaren min på fredag også er vi invitert på middag hos et vennepar på lørdag, så han kan like gjerne drøye det til lørdagskveld/søndagsmorgen. Men etter det så kan han komme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! :)

----------------

Har hatt endel murringer i dag, så nå håper jeg virkelig at ting begynner å modnes slik at jeg slipper å bli satt i gang. Men vi får se. Skal være hundepasser for mamma og stefaren min på fredag også er vi invitert på middag hos et vennepar på lørdag, så han kan like gjerne drøye det til lørdagskveld/søndagsmorgen. Men etter det så kan han komme. :fnise:

Takk takk, deilig bursdag :)

Oi...Spennende da!

Skal se han kommer når du minst venter det, sikkert når du går tur med hunden :) Hehehe, neidå!

Lykke til i siste innspurt da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :) håper du får oppleve at det går av seg selv denne gangen da.

Har sovet fryktelig dårlig - men det er nok mest pga forkjølelse feber og pottetett nese. Har termin 15. - du hadde 17. Var det ikke så?

What a day, bursdagsmessig :) hehe

Har du ikke dagbok du da?

Jeg er som et spm om dagen, maserier en natt, skjer med det? Så bare stoppet alt opp..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føder ikke hvertfall. Våknet brått i sta av mannen som smalt igjen ytterdøra. Ganske unødvendig - jeg kunne sikkert sovet til sju *arg* Har ikke dagbok nei.

Du har planlagt det ganske greit - begge ungene din vil ha bursdag ikke så langt unna deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føder ikke hvertfall. Våknet brått i sta av mannen som smalt igjen ytterdøra. Ganske unødvendig - jeg kunne sikkert sovet til sju *arg* Har ikke dagbok nei.

Du har planlagt det ganske greit - begge ungene din vil ha bursdag ikke så langt unna deg :)

God morgen! GIDD Ä SMELL DØREN!

Får du ikke sove mer da?

Hehe, ja her stod jeg opp og fikk hjulpet litt med mini,så nå dro de til b.hagen..han er ganske forkjøla,så ska spare energi til og hente han tidlig :)

Enda en natt u maserier her.så blir vel julaften beibi..hehe

Vil du virkelig ha baby 12.12.12?

Denne babyjenten er ikke planlagt,men veldig velkommen,så da blir det nov og des bursdager på alle 4:)

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Ikke fødsel her heller. Har fortsatt småmurringer da. Men det hadde vært typisk om de tok seg opp og ble rier - for timingen er dårlig og jeg er så irritert som jeg sjelden er. Der hvor jeg jobber har vi utbetalingsdato den 13, men denne måneden fikk jeg ingenting da. Tenkte ok og at jeg sikkert fikk hos nav rundt den 22 da. Den 24 hadde jeg fortsatt ikke fått noe, så ringte å spurte. Fikk beskjed om at pengene kom fortløpende, og før siste dag i mnd. Greit nok. På torsdag (terminen) stakk jeg innom nav etter jordmor timen ettersom det er i samme bygg ettersom jeg enda ikke hadde fått penger. Fikk beskjed om at det var gjort en feil og at utbetalingen hadde uteblitt, men at hun skulle fikse det innen utgangen av måneden. Sjekket kontoen idag og neida. Ringte nå på nytt og fikk beskjed om at pengene var utbetalt og på vei til arbeidsgiver (!) og at jeg måtte ta kontakt med jobben. Pluss at det sikkert tok enda to dager før pengene kommer inn til meg. Enn at det tok TRE samtaler for å finne ut av en så enkel ting. Og attpåtil får jeg ikke tak i arbeidsgiveren min, har 60kr igjen på konto, lite bensin og to timer hver vei til sykehuset. Bah. Skulle tro at firmaet jeg kobber for aldri har hatt gravide der før så mye som de roter det til. Er andre gang de gjør feil nå.

Sorry for stort klageinnlegg, men gud så deilig å få ut litt frustrasjon!

Endret av Memories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt lov å klage. Vi er jo faktisk avhengig av penger... så når noen surrer det til og man brått blir stående med tom konto, fordi andre har gjort en feil.... da har man lov å bli sint.. håper de kommer kjapt inn nå.

To timer til sykehuset? Høres skummelt mye synes jeg, som har ca 1 minutt :sjenert:

Nei, fikk ikke sove mer etter dørsmellinga... menn kan være så ubetenksomme (kan såklart har vært et uhell, men jeg tror ikke det..) Jeg kan sove litt på sofaen etterpå.

Jeg blir jo liggende bare på anke.. for jeg vet at datteren min våkner innen halv åtte, og da bør vi opp med en gang - det er greit å få levert henne i barnehagen til 9.

Trassalder+ jeg-skal-gjøre-absolutt-alt-selv-alder+ frokostspising gjør at ting kan ta veeeldig lang tid. Hjelper vel ikke akkurat på med en stor, tung, sliten og utålmodig mamma full av hormoner heller.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...